Ik kan het niet meer vinden heb net bij mr op mezelf gestemdquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee man, die gast blijft uitlopen ...
Eefje op welke pagina sta je nu bij ms twitter?
Die had hij toch al?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Luus, kijk nou uit, voor klonen krijg je een dikke ban
Ik ben trots op je Luusquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:21 schreef IK_BEN_EEN_KLOON_VAN_... het volgende:
Dit is een officiele kloon account , want de ban is al verlopen , maar iemand is vergeten op het knopje te drukken voor UNban . Ik heb al een mailtje gestuurd , maar er wordt gewoon niet gereageerd..........
Zie je ik wist het wel, blijf er toch èèn van de mannenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je staat op 60 bij de mannen maar tussen de vrouwen ben je weg
Ja, ik zag haar daar net maar na een f5 weer niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:29 schreef Nizno het volgende:
bij de vrouwen 6 stemmen pagina 4
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter?page=3
Ik zie het nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:29 schreef Nizno het volgende:
Ik heb me gevonden nu alweer 8 stemmenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:29 schreef Nizno het volgende:
Doeiiiiii Luusjequote:Op woensdag 17 juni 2009 01:29 schreef IK_BEN_EEN_KLOON_VAN_... het volgende:
Ik ben weer weg , want mijn puter , of iig de site van Fok doet raar bij mij. Traag laden / en scrollen gaat stotterend en haperend. Hier word ik gek van. Ander keertje weer dames ............... Ik ga naar Yahoo kaarten .............. L8RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Die heeft gewoon een script aanstaan... dat kan niet anders....quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:39 schreef evaxsis het volgende:
Dat klopt toch niet met Roh2 hij staat nu alweer op de 3e plaats
Ik mag hopen dat hij weer wordt terug gezetquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een script aanstaan... dat kan niet anders....
en dat je steeds sneller naar de volgende pagina gaat is logisch... de dames voor pagina 2 hebben allemaal vrij weinig stemmen.
Ech niequote:
Geen mail gezien kleuterige veertiger, anders was je al unbanned.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:21 schreef IK_BEN_EEN_KLOON_VAN_... het volgende:
Dit is een officiele kloon account , want de ban is al verlopen , maar iemand is vergeten op het knopje te drukken voor UNban . Ik heb al een mailtje gestuurd , maar er wordt gewoon niet gereageerd..........
Wie ben jijquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:47 schreef evaxsis het volgende:
Misschien omdat ik er 2x opsta want ik wilde nu op mijn plusje drukken en dat die werkt niet. Anders was ik nu weer een pagina opgeschoven
Hoi Liesjequote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet al hoe roh2 het doet;
Als je op zijn site komt stem je automatisch voor hem en hij heeft volgens mij een semi-populaire site
Welke mod admin wil er even een stukje code op fok invoegen?![]()
[ afbeelding ]
lol... moest ook niet kloppen he![]()
Maar dan natuurlijk met deze url http://tweeterwall.mallplace.com/tw/vote/10205/44![]()
is die line makkelijk in php te passen?quote:
Het is één zin, is gewoon html. Alleen geeft ie niet de juiste referer, dus als ie het controleert lig je eruitquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
is die line makkelijk in php te passen?
nah dan doe ik er niets meequote:Op woensdag 17 juni 2009 07:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is één zin, is gewoon html. Alleen geeft ie niet de juiste referer, dus als ie het controleert lig je eruit
ik zag hetquote:
Bijna je 'one minute of fame'quote:
Moet ik maar weer een nieuwe hobby verzinnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |