De friendzone bestaat niet, die is verzonnen door mannen die te schijterig zijn om actie te ondernemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk tegen de friendzone?
Toch door vrouwen die mannen gewoon niet leuk genoeg vonden?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
De friendzone bestaat niet, die is verzonnen door mannen die te schijterig zijn om actie te ondernemen.
ah oke that makes sensequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, gewoon hard neuken natuurlijk...maar wel terwijl je handjes vasthoud
had je me eruit gehaald dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik je snel weer terug stoppen.
Dat dus. En mannen die stom genoeg zijn om de hele avond drankjes voor zo'n meid te betalen en blij zijn met een keer een -in hun ogen- spannende blik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Toch door vrouwen die mannen gewoon niet leuk genoeg vonden?
Echt wel.. die bestaat wel.. maar dan is het de kunst om als man er een friend with benefits van te maken!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
De friendzone bestaat niet, die is verzonnen door mannen die te schijterig zijn om actie te ondernemen.
Ik had je hokje wat verruimd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
had je me eruit gehaald dan?
*rent terug*
En, lukt dat een beetje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dus. En mannen die stom genoeg zijn om de hele avond drankjes voor zo'n meid te betalen en blij zijn met een keer een -in hun ogen- spannende blik.![]()
Friends prima, maar wel na(ast) het neuken.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef kingmob het volgende:
Je kunt niet per ongeluk in een friendszone terecht komen lijkt me
Mits ze dat wel waard is natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt wel.. die bestaat wel.. maar dan is het de kunst om als man er een friend with benefits van te maken!
Die friends is het probleem.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik had je hokje wat verruimd.![]()
[..]
En, lukt dat een beetje?
zwart op zwart mag blijkbaar niet, net als zwarte spijkerbroeken en t-shirts. Maar goed, ik schrijf meequote:
en het was al zo ruim met die bank erin enzoquote:
Zak d'r over en neuken voor het vaderland!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
hoe ging het tentame ?quote:
Omdat het verschil erg duidelijk is. Je hebt een aantal ontmoetingen om af te tasten maar daarna meot je wel door hebben het ziot lijkt me. Of je moet ineens verliefd worden natuurlijk...quote:
Meneer ging toch slapenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Krijg jij zin om te zoenen na een sms van mij?
Met een date bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Omdat het verschil erg duidelijk is. Je hebt een aantal ontmoetingen om af te tasten maar daarna meot je wel door hebben het ziot lijkt me. Of je moet ineens verliefd worden natuurlijk...
Hahaha, ik had je sms nog helemaal niet gezienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Krijg jij zin om te zoenen na een sms van mij?
Mensen die kleding gaan zien als "mag niet", hebben volgens mij toch wel een probleem. Alleen als het ECHT ernstig wordt, ok, dan misschien, maar verder moet kleding gewoon lekker zitten en een beetje mooi staan kan geen kwaad. Maar dat metromannengedoe van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:10 schreef erikje14 het volgende:
[..]
zwart op zwart mag blijkbaar niet, net als zwarte spijkerbroeken en t-shirts. Maar goed, ik schrijf mee
(morgen weer iig, ga nu echt slapen)
Ik lig ondertussen met een vers gepoetst bekkie, geleegde blaas nakend in bed, dus ik ben klaar om te tukkenquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zak d'r over en neuken voor het vaderland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
[..]
Zak d'r over en neuken voor het vaderland!Hehehe Sinceria tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Altijd eigenlijk. Even voor de duidelijkheid, in mijn definitie van friendszone moet er meer interesse zijn dan alleen willen neuken.quote:
Goed!quote:
[..]
Zak d'r over en neuken voor het vaderland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foei![]()
![]()
Maar ik vind het wel belangrijk dat een man toch een beetje zorg besteedt aan zijn voorkomen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen die kleding gaan zien als "mag niet", hebben volgens mij toch wel een probleem. Alleen als het ECHT ernstig wordt, ok, dan misschien, maar verder moet kleding gewoon lekker zitten en een beetje mooi staan kan geen kwaad. Maar dat metromannengedoe van tegenwoordig.
ik las rukkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik lig ondertussen met een vers gepoetst bekkie, geleegde blaas nakend in bed, dus ik ben klaar om te tukken
Tofquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed!Cijfer van luisteren(afgelopen donderdag) terug; 8,6. Docente vroeg nog wanneer ik wel het Cambridge exam ging doen omdat ik zeker zou slagen volgens haar.
Thanksquote:
dat had er bij mij ook prima kunnen staan... mezelf kennende...quote:
Maar bij gebrek aan een sexy dame moet je toch wat hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat had er bij mij ook prima kunnen staan... mezelf kennende...
maar liever lig ik nu te vozen met een sexy dame
Ik merk dat ik bij vrouwen die ik tegenwoordig echt leuk vind, ik juist niet te snel seks wil. Dan is de spanning er zo af. Een soort nieuwe tic ofzo, kweetniet. Wel lachen. Lijkt wel 15.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Altijd eigenlijk. Even voor de duidelijkheid, in mijn definitie van friendszone moet er meer interesse zijn dan alleen willen neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |