hij weet dat ie een paar maanden naar mooie zusters mag proberen te lachen vanuit het gips als hij het niet doetquote:
Ik doe al veels te veel andere dingen via pm/sms/msnquote:
quote:
Hmm, dan ist gedwongen, lijkt het opeens minder liefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij weet dat ie een paar maanden naar mooie zusters mag proberen te lachen vanuit het gips als hij het niet doet
Lief.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij weet dat ie een paar maanden naar mooie zusters mag proberen te lachen vanuit het gips als hij het niet doet
Waarom moet jij hulp hebben met kleding?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef erikje14 het volgende:
ik ken 1 persoon die me misschien met wat kleding kan helpen, ik ga daar misschien maar eens mee praten..
Als je het gevonden hebt dan weet je het.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb geen standaardeisen of iets dergelijksmaar diegene moet "het" (wat dat ook moge zijn, wel hebben.
Ik doe het geheel spontaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hmm, dan ist gedwongen, lijkt het opeens minder lief
Doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef erikje14 het volgende:
ik ken 1 persoon die me misschien met wat kleding kan helpen, ik ga daar misschien maar eens mee praten..
Kleding uittrekken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moet jij hulp hebben met kleding?
Trustenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ga mijn mand op zoeken en laat jullie alleen met jullie zoenlusten.. succes ermee!
Of dan hebbe ge poep in uwe ogen.quote:
Dan is het goedquote:
Daar wil ik jou wel bij helpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |