Ja maar het zijn je klasgenoten lijkt me sterk dat iedereen zo serieus is op de uni, op het hbo is dat toch ook niet zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:46 schreef HuHu het volgende:
Ja, dat hoort erbij. Hoe wil je anders leren hoe het moet? Alsof je later in je beroep nooit (half)naakte mensen zult zien.
Kom op zeg... het zijn toch ook geen kleuters meer op het HBO?
Ik ben dolblij dat we nog net niet rectaal toucher op elkaar hoeven te oefenen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:46 schreef koemleit het volgende:
hoorde dit ook van iemand die geneeskunde studeerde, is dus de normale gang van zaken.
ja maar dan dragen meisjes wel een bikini of topje, je mag dus geen bh dragenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef sjimz het volgende:
Ze mogen toch hun ondergoed aanhouden?
In het zwembad zie je ze niet anders hoor alleen is dan het ondergoed vervangen door zwemkleding.
Dat is appart, naja iedereen heeft nog altijd het recht om dat te weigerenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef Viere het volgende:
[..]
ja maar dan dragen meisjes wel een bh of topje, je mag dus geen bh dragen
Ik heb verhalen gehoord dat dit wel hier in Groningen gebeurd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben dolblij dat we nog net niet rectaal toucher op elkaar hoeven te oefenen.
Bij ons altijd nog gewoon in groepen van 10 meestalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef Galenus het volgende:
Geneeskunde en een hbo cursus in één zin prakken. Ga je eens snel schamen, vuige plebejer.
Overigens is het nonsens dat men geheel naakt moet bij lichamelijk onderzoek (bij WO Geneeskunde in ieder geval). De studenten dragen sowieso nog hun ondergoed en het gaat - bij de universiteiten die ik ken - in tweetallen in een afgeschermde ruimte.
Juist. Lijkt me sterk, maar goed. Ik heb alleen inzicht in de gang van zaken bij het LUMC, VUMC en Erasmus MCquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Bij ons altijd nog gewoon in groepen van 10 meestal
Ik zit in Maastricht en dat gebeurt daar echt zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef Galenus het volgende:
[..]
Juist. Lijkt me sterk, maar goed. Ik heb alleen inzicht in de gang van zaken bij het LUMC, VUMC en Erasmus MC
En bij de schaakclub Eindhoven, Emile.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef Galenus het volgende:
[..]
Juist. Lijkt me sterk, maar goed. Ik heb alleen inzicht in de gang van zaken bij het LUMC, VUMC en Erasmus MC
plebejerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef Galenus het volgende:
Geneeskunde en een hbo cursus in één zin prakken. Ga je eens snel schamen, vuige plebejer.
Overigens is het nonsens dat men geheel naakt moet bij lichamelijk onderzoek (bij WO Geneeskunde in ieder geval). De studenten dragen sowieso nog hun ondergoed en het gaat - bij de universiteiten die ik ken - in tweetallen in een afgeschermde ruimte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |