abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70089930
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ach,het was wennen in het begin, maar daarna was het erg mooi Maar die van dit jaar is ook mooi imo
Klopt.
En dat gezeik om die strepen.
Dat hoort nu eenmaal bij Adidas. Ajax wordt er goed voor betaald.
En sowieso, Ajax is een van de laatste clubs die er dan aan moet geloven want topclubs als Real Madrid, Bayern Munchen en AC Milaan spelen al jaren met strepen op de mouw.
pi_70089956
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat ben ik dan wel weer met je eens.
Vond het shirt van afgelopen seizoen dan ook gewoon een mooi shirt.
Serieus het is nu toch geen logo? Een badge dat is een logo, nu zijn het gewoon wat draadjes ik vind dat zo zonde. Gelukkig heb ik het shirt van afgelopen jaar nog
AJAX AMSTERDAM!
pi_70089967
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:39 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wat een onzin, die actie komt oprecht uit die mensen hun hart, of je het er nou mee eens bent of niet. Dacht je dat de Ajax supporters de tegenvallende resultaten willen neutraliseren? Is er niet vaak genoeg al een protestactie geweest?
De mensen die de actie hebben opgezet, daar geloof ik het wel van.
Maar er zal wel een hoop meeloperij zijn, vooral van mensen die het oude logo niet eens hebben meegemaakt.
pi_70089994
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

De mensen die de actie hebben opgezet, daar geloof ik het wel van.
Maar er zal wel een hoop meeloperij zijn, vooral van mensen die het oude logo niet eens hebben meegemaakt.
Je hebt altijd meelopers toch? Maar je hoeft het niet eens bewust te hebben meegemaakt om te zien dat dat logo veel mooier is
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70090082
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Inderdaad. Zie die hele actie 'geef Ajax z'n gezicht terug' ook meer om alle drama's van de afgelopen jaren te neutraliseren.
Neutraliseren is een ander woord, opzich een goede actie geweest maar had ook liever gehad dat ze het team supporte dan van die acties te verzinnen.
Net als het hele gezeik om gelijk uitleg te vragen als er een wedstrijd slecht gespeeld word, zie liever dat je dan weer achter het team gaat staan en zorgen dat we uit die moeilijke situatie komen.
Als het dit seizoen weer gebeurt dat er allemaal gasten de bus tegen gaan houden of weet ik wat voor rare acties gaan doen, geef ik Martin Jol ook niet veel tijd en denk ik dat hij ook zegt ajuus ik ga naar een andere club waar ik wel gewaardeerd word.

Martin Jol schat ik hoger in dan Marco van Basten als trainer, ik hoop dus dat er weinig slechte beslissingen genomen worden waardoor al die onzin dus niet meer nodig is.
AJAX AMSTERDAM!
pi_70090094
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef denthemen het volgende:

[..]

Je hebt altijd meelopers toch? Maar je hoeft het niet eens bewust te hebben meegemaakt om te zien dat dat logo veel mooier is
Tuurlijk hoeft dat niet. Maar ik vind het wel gezeik om niets. Ik vind het logo spuuglelijk maar het oude logo vind ik ook spuuglelijk.
Maar ik ben geen liefhebber van een club omdat het een mooi logo heeft.
pi_70090140
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:33 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ga even geld bij elkaar schrapen of zo
Spits kopen? Voormalig topscorer van Spanje.
-
pi_70090188
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Spits kopen? Voormalig topscorer van Spanje.
Zul je zien, maakt hij er bij Ajax 25 en wordt hij landskampioen.
pi_70090221
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:39 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wat een onzin, die actie komt oprecht uit die mensen hun hart, of je het er nou mee eens bent of niet. Dacht je dat de Ajax supporters de tegenvallende resultaten willen neutraliseren? Is er niet vaak genoeg al een protestactie geweest?
Daar twijfel ik niet aan den, er zijn genoeg mensen die dit écht beamen (en dat respecteer ik ook). Maar zo'n jochie als kurk_droog (Curva Sud) loopt er enkel over door te mekkeren om tof te doen.

Bedoel alleen maar te zeggen dat zo'n actie wat anders in het leven roept, zodat we niet alleen met de resultaten bezig zijn. Ik denk dat als Ajax gewoon zou presteren de afgelopen jaren, zo'n dergelijke actie er nooit zou zijn geweest, maar dat denk ik dan. Kan het ook fout hebben. Ieder z'n mening.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:49:43 #190
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70090350
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:31 schreef bloodysunday het volgende:
En nog even gezeik over het logo, het logo hoort ten aller tijde een badge te zijn en niet zo'n kut geborduurd ding.
Smaken verschillen, ik vind het ingeborduurd een stuk stijlvoller dan een badge. Evenals ik een shirtsponsor zonder achtergrond zoals bij Aegon, een stuk mooier vind als eentje met zoals dikwijlls bij NEC of NAC.
pi_70090352
quote:
Luis Filipe lijkt de eerste zomeraankoop van Barcelona te worden. De landskampioen van Spanje heeft in de nacht van dinsdag op woensdag overeenstemming bereikt met Deportivo la Coruña over een transfersom van tien miljoen euro. De linkerverdediger, die eerder bij Ajax en Real Madrid speelde, kan in het Camp Nou voor vier jaar tekenen en wordt daarmee de concurrent van Eric Abidal. (Diverse Spaanse media)
Mocht dat waar zijn, lijkt me dat Ajax daar ook een deel van krijgt, of heeft hij niet lang in de jeugd gezeten?
pi_70090363
Ken hem absoluut niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70090431
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Mocht dat waar zijn, lijkt me dat Ajax daar ook een deel van krijgt, of heeft hij niet lang in de jeugd gezeten?
Is nooit eigendom van Ajax geweest.
Ajax heeft hem alleen maar gehuurd en heeft alleen maar in het 2e gespeeld toen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Filipe_Lu%C3%ADs_Kasmirski
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:52:35 #194
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70090474
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Luis Felipe Kasmirsky, heeft misschien twee jaar als talent rondgelopen bij Ajax. Dus lijkt me niet dat daar veel aan over wordt gehouden. Hij heeft ook nog bij Real gespeeld overigens, dus er hoeft ook niet gejammerd te worden dat het onbegrijpelijk is dat men niet heeft gezien dat 'ie zo goed is. Duidelijk een gevalletje van een speler die zich pas op latere leeftijd door het spelen van veel wedstrijden heeft ontwikkeld.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:53:48 #195
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70090538
Kijk, als jullie die rotkop van mij nu afkeuren als logo dan heb je wat mij betreft een punt. Maar nu vind ik het janken om het janken. (Da's mijn mening. Ik verwacht niet dat er veel Fok!kers zijn die die mening delen.)

Dat we het over een logootje moeten hebben zegt wel wat. Er is even niks zinnigs te bespreken (lees: transfers).

50 Tourrenners verdacht? Hm ... waarom geen voetballers uit onze Mickey Mouse competitie?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70090837
quote:
Silooy teleurgesteld in leiding Ajax
Uitgegeven: 17 juni 2009 11:55
Laatst gewijzigd: 17 juni 2009 11:56
ZEIST - Sonny Silooy moest onlangs na 21 jaar vertrekken bij Ajax. Er was geen plek meer voor de oud-speler als trainer bij de jeugd. Silooy is teleurgesteld in de leiding van de Amsterdamse formatie.

''Met de mensen aan de macht had ik de meeste problemen. Ze waren bikkelhard in hun oordeel'', aldus de 25-voudig international woensdag op de site van de KNVB.

Silooy stopte in 2002 als voetballer. Hij haalde daarna zijn diploma Oefenmeester 1 en ging na een stage aan de slag bij de jeugdafdeling. Van 2005 tot en met 2008 had hij de A1 onder zijn hoede.

''Erg leuk om jeugd datgene bij te brengen wat ikzelf door de jaren heen heb opgestoken. Ik was er graag gebleven. Na een staat van dienst van 21 jaar bij Ajax, als speler en trainer, was er dus geen plaats meer voor mij. Toen ik teleurgesteld de bestuurskamer uitliep, werd er simpel gezegd: 'Dat is de voetballerij'.''

Geen leuke tijd

Naast de teleurstellende mededeling dat hij weg moet bij Ajax, kreeg Silooy nog een tegenvaller te verwerken. ''Op z'n zachtst gezegd heb ik geen leuke tijd achter de rug. Mijn contract niet meer verlengd bij Ajax en ik werd niet toegelaten tot de cursus coach betaald voetbal. Ik kwam een aantal punten tekort om te worden toegelaten."

"Ik heb acuut mijn voetbalschoenen en trainingspak opgeborgen. Nu werk ik bij Gr8 Industries, een managementbureau in Breda als individueel begeleider en scout van spelers op eredivisieniveau tot jeugdspelers van een BVO.''
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70090856
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Is nooit eigendom van Ajax geweest.
Ajax heeft hem alleen maar gehuurd en heeft alleen maar in het 2e gespeeld toen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Filipe_Lu%C3%ADs_Kasmirski
Ah..dacht dat hij toen samen met Sangoy was gekocht, maar die was ook alleen gehuurd zie ik nu.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:01:46 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70090876
Met het risico op een versteegrob:

Oke, ik zat er maar een minuutje naast...
pi_70090887
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zul je zien, maakt hij er bij Ajax 25 en wordt hij landskampioen.
Denk niet dat ie bij Ajax zou passen.
-
pi_70090947
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Denk niet dat ie bij Ajax zou passen.
Inderdaad, hij zal te veel mensen missen van zijn leeftijd.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:04:36 #201
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70090999
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Ah..dacht dat hij toen samen met Sangoy was gekocht, maar die was ook alleen gehuurd zie ik nu.
Nee dat waren Sangoy & Rusculleda, twee Argentijnen. Volgens mij heeft die Rusculleda dat heupschot aan Babel geleerd waar we een paar weken fan van waren, maar wat toen begon te vervelen.
pi_70091015
Hehe weinig oudjes bij jullie idd. Misschien wil Mols nog een jaartje achter z'n carierre plakken.
-
pi_70091053
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef twi het volgende:

[..]

Smaken verschillen, ik vind het ingeborduurd een stuk stijlvoller dan een badge. Evenals ik een shirtsponsor zonder achtergrond zoals bij Aegon, een stuk mooier vind als eentje met zoals dikwijlls bij NEC of NAC.
Dan kan je het in mijn ogen niet echt een logo noemen. Meer een kenmerk van de club
AJAX AMSTERDAM!
pi_70091066
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef twi het volgende:

[..]

Nee dat waren Sangoy & Rusculleda, twee Argentijnen. Volgens mij heeft die Rusculleda dat heupschot aan Babel geleerd waar we een paar weken fan van waren, maar wat toen begon te vervelen.
Dat was Sangoy die dat schot had.
pi_70091142
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:00 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wat Silooy er dan niet bij verteld is dat hij flink zijn zakken heeft lopen vullen bij Young Boys - naar verluidt tegen een hoger salaris dan bij Ajax. En lang niet iedereen binnen de A1 van toen was over hem te spreken, heb ik wel eens begrepen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:09:13 #206
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70091180
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Dan kan je het in mijn ogen niet echt een logo noemen. Meer een kenmerk van de club
Oh natuurlijk, wil het logo van Aegon ook niet vergelijken met dat van Ajax, maar uit oogpunt van stijl ervoor kiezen om een wit logo op een shirt te borduren om zo de rode baan zo onaangetast mogelijk te laten vind ik getuigen van respect aan het eigen shirt. Zo'n badge ziet er toch goedkoop uit, zeker als het logo in essentie geen badge is zoals bij Inter Milan of Real Madrid.
pi_70091212
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef twi het volgende:

[..]

Was Felipe er niet in datzelfde jaar of begin ik nu echt dement te worden?
Sangoy doet het trouwens wel aardig op Cyprus, kennelijk hebben/hadden Portsmouth en Wolves interesse in hem.
pi_70091268
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:09 schreef twi het volgende:

[..]

Oh natuurlijk, wil het logo van Aegon ook niet vergelijken met dat van Ajax, maar uit oogpunt van stijl ervoor kiezen om een wit logo op een shirt te borduren om zo de rode baan zo onaangetast mogelijk te laten vind ik getuigen van respect aan het eigen shirt. Zo'n badge ziet er toch goedkoop uit, zeker als het logo in essentie geen badge is zoals bij Inter Milan of Real Madrid.
Daar ben ik met je mee eens, maar aangezien Ajax niet zoiets heeft als een logo als Real of Inter zou ik eerder kiezen voor wat we op het shirt van afgelopen seizoen hadden dan het geborduurd te hebben. Als ze die dikke witte rand eromheen wat dunner gemaakt hadden was het een stuk mooier geweest.

Vanaf die rode rand en dan AJAX op het shirt dat je niet AJAX in die badge hebt zitten.

[ Bericht 4% gewijzigd door bloodysunday op 17-06-2009 12:19:32 ]
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:12:24 #209
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70091280
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
Wat Silooy er dan niet bij verteld is dat hij flink zijn zakken heeft lopen vullen bij Young Boys - naar verluidt tegen een hoger salaris dan bij Ajax. En lang niet iedereen binnen de A1 van toen was over hem te spreken, heb ik wel eens begrepen.
/edit. Ben blijkbaar niet echt op de hoogte van het Young Boys verhaal. Licht dat eens toe?
quote:
Gefrustreerde Silooy naar Young Boys

vrijdag 23 mei 2008, door SP, Amsterdam, 22:53u, RTV NH
Trainer Sonny Silooy van Ajax A1 vertrekt naar het Haarlemse Young Boys. Dit liet de oud-speler van het eerste elftal weten tegenover de interviewer van TV Noord Holland. Silooy krijgt de A1 van Young Boys onder zijn hoede. Hij reageerde ontgoocheld op zijn naderende vertrek bij Ajax: 'Ik zie het vertrek naar Young Boys niet als een stap terug. Bij Young Boys word ik wel gewaardeerd en bij Ajax niet. Het vertrek bij Ajax zit mij erg hoog.' Zoals bekend wordt Frank de Boer de nieuwe trainer van Ajax A1. Silooy kreeg geen contractverlenging van Hoofd Opleiding John Olde Riekerink.
Pas nadat 'ie bij Ajax was weggestuurd, begrijp ik? Of was 'ie al voor die tijd aan het schnabbelen?

[ Bericht 23% gewijzigd door twi op 17-06-2009 12:17:39 ]
pi_70091291
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:10 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Was Felipe er niet in datzelfde jaar of begin ik nu echt dement te worden?
Sangoy doet het trouwens wel aardig op Cyprus, kennelijk hebben/hadden Portsmouth en Wolves interesse in hem.
Felipe kwam tegelijk met die 2 Argentijnen ja.
Sangoy speelt inderdaad op Cyprus en Ruscudella speelt bij Tigre in Argetinie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')