Nee dat waren Sangoy & Rusculleda, twee Argentijnen. Volgens mij heeft die Rusculleda dat heupschot aan Babel geleerd waar we een paar weken fan van waren, maar wat toen begon te vervelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ah..dacht dat hij toen samen met Sangoy was gekocht, maar die was ook alleen gehuurd zie ik nu.
Dan kan je het in mijn ogen niet echt een logo noemen. Meer een kenmerk van de clubquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind het ingeborduurd een stuk stijlvoller dan een badge. Evenals ik een shirtsponsor zonder achtergrond zoals bij Aegon, een stuk mooier vind als eentje met zoals dikwijlls bij NEC of NAC.
Dat was Sangoy die dat schot had.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee dat waren Sangoy & Rusculleda, twee Argentijnen. Volgens mij heeft die Rusculleda dat heupschot aan Babel geleerd waar we een paar weken fan van waren, maar wat toen begon te vervelen.
Wat Silooy er dan niet bij verteld is dat hij flink zijn zakken heeft lopen vullen bij Young Boys - naar verluidt tegen een hoger salaris dan bij Ajax. En lang niet iedereen binnen de A1 van toen was over hem te spreken, heb ik wel eens begrepen.quote:
Oh natuurlijk, wil het logo van Aegon ook niet vergelijken met dat van Ajax, maar uit oogpunt van stijl ervoor kiezen om een wit logo op een shirt te borduren om zo de rode baan zo onaangetast mogelijk te laten vind ik getuigen van respect aan het eigen shirt. Zo'n badge ziet er toch goedkoop uit, zeker als het logo in essentie geen badge is zoals bij Inter Milan of Real Madrid.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dan kan je het in mijn ogen niet echt een logo noemen. Meer een kenmerk van de club
Was Felipe er niet in datzelfde jaar of begin ik nu echt dement te worden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee dat waren Sangoy & Rusculleda, twee Argentijnen. Volgens mij heeft die Rusculleda dat heupschot aan Babel geleerd waar we een paar weken fan van waren, maar wat toen begon te vervelen.
Daar ben ik met je mee eens, maar aangezien Ajax niet zoiets heeft als een logo als Real of Inter zou ik eerder kiezen voor wat we op het shirt van afgelopen seizoen hadden dan het geborduurd te hebben. Als ze die dikke witte rand eromheen wat dunner gemaakt hadden was het een stuk mooier geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:09 schreef twi het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, wil het logo van Aegon ook niet vergelijken met dat van Ajax, maar uit oogpunt van stijl ervoor kiezen om een wit logo op een shirt te borduren om zo de rode baan zo onaangetast mogelijk te laten vind ik getuigen van respect aan het eigen shirt. Zo'n badge ziet er toch goedkoop uit, zeker als het logo in essentie geen badge is zoals bij Inter Milan of Real Madrid.
/edit. Ben blijkbaar niet echt op de hoogte van het Young Boys verhaal. Licht dat eens toe?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
Wat Silooy er dan niet bij verteld is dat hij flink zijn zakken heeft lopen vullen bij Young Boys - naar verluidt tegen een hoger salaris dan bij Ajax. En lang niet iedereen binnen de A1 van toen was over hem te spreken, heb ik wel eens begrepen.
Pas nadat 'ie bij Ajax was weggestuurd, begrijp ik? Of was 'ie al voor die tijd aan het schnabbelen?quote:Gefrustreerde Silooy naar Young Boys
vrijdag 23 mei 2008, door SP, Amsterdam, 22:53u, RTV NH
Trainer Sonny Silooy van Ajax A1 vertrekt naar het Haarlemse Young Boys. Dit liet de oud-speler van het eerste elftal weten tegenover de interviewer van TV Noord Holland. Silooy krijgt de A1 van Young Boys onder zijn hoede. Hij reageerde ontgoocheld op zijn naderende vertrek bij Ajax: 'Ik zie het vertrek naar Young Boys niet als een stap terug. Bij Young Boys word ik wel gewaardeerd en bij Ajax niet. Het vertrek bij Ajax zit mij erg hoog.' Zoals bekend wordt Frank de Boer de nieuwe trainer van Ajax A1. Silooy kreeg geen contractverlenging van Hoofd Opleiding John Olde Riekerink.
Felipe kwam tegelijk met die 2 Argentijnen ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:10 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Was Felipe er niet in datzelfde jaar of begin ik nu echt dement te worden?
Sangoy doet het trouwens wel aardig op Cyprus, kennelijk hebben/hadden Portsmouth en Wolves interesse in hem.
Silooy ging toch naar Racing Paris?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat Silooy er dan niet bij verteld is dat hij flink zijn zakken heeft lopen vullen bij Young Boys - naar verluidt tegen een hoger salaris dan bij Ajax. En lang niet iedereen binnen de A1 van toen was over hem te spreken, heb ik wel eens begrepen.
'Wel gewaardeerd'...quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:12 schreef twi het volgende:
[..]
/edit. Ben blijkbaar niet echt op de hoogte van het Young Boys verhaal. Licht dat eens toe?
[..]
Pas nadat 'ie bij Ajax was weggestuurd, begrijp ik? Of was 'ie al voor die tijd aan het schnabbelen?
Ik denk dat Silooy wellicht niet in het plaatje als trainer van A1 / Jong Ajax pastte vanwege houding of kwaliteit, en als dat de reden is dat hij is weggestuurd kan ik me best voorstellen dat je daar een houding bij hebt dat je dan maar ergens gaat werken waar ze het wel in je zien zitten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:20 schreef kevin6188 het volgende:
'Wel gewaardeerd'...
Ajax zal vast niet het heilige boontje hebben uitgehangen, maar ik denk dat beide partijen schuld hebben.
versteegje?quote:Ajax teleurgesteld in competitieschema KNVB
Geschreven op woensdag, 17 juni om 12:00
Op het voorlopige competitieschema van de KNVB, dat donderdag werd gepresenteerd, kwam een hoop kritiek. Ook nu het definitieve schema bekend is blijkt niet iedereen tevreden te zijn. Ajax is een van de clubs die ‘teleurgesteld’ is, zo laat commercieel directeur Henri van der Aat weten aan Het Parool. Ajax vindt het vreemd dat de KNVB bij het samenstellen van het competitieschema weinig rekening heeft gehouden met Nederlandse clubs die in de verschillende Europese voorronden moeten uitkomen. Zo spelen de Amsterdammers begin augustus tegen FC Groningen en wacht twee weken later PSV. Vier dagen na deze topper speelt Ajax in de voorronde van de Europa League.
''Het is in het belang van het Nederlandse voetbal dat we in internationale wedstrijden punten halen,'' zegt Van der Aat. ''De zogenaamde coëfficiëntenlijst bepaalt op den duur hoeveel Nederlandse clubs mogen worden afgevaardigd aan de Europese toernooien. Het is jammer dat PSV en Ajax elkaar dan vlak voor een Europese wedstrijd ontmoeten.''
Daar staat tegenover dat de meeste Nederlandse clubs al vol in competitie zijn wanneer de Europese voorronden beginnen. ''Dat was een van de redenen om eerder aan het seizoen te beginnen,'' zegt Bert van Oostveen, directeur bedrijfsvoering van de KNVB, die bij de programmering van de Eredivisie rekening moest houden met liefst 413 'knelpunten'. Via een ingewikkeld computermodel kwam dit schema uit de bus rollen.
We weten inmiddels toch wel dat het een zooitje luie honden is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:34 schreef twi het volgende:
Ik vind het maar gezeur om niks, dat commentaar op de speelrondes. "Dan zijn onze fans nog op vakantie" of "We moeten drie dagen later tegen Dnjepr Dnjepropetrovsk spelen". Speel gewoon lekker die wedstrijd, het is een professionele sport en soms is het schema net wat minder makkelijk dan had gekund.
Zelfde verhaal met AZ - PSV op de laatste speeldag. Als je zelf gewoon je partijen tegen AZ en PSV wint tijdens de competitie hoef je verder niet naar die wedstrijd te kijken.
Risico van voetbal? De tering hee kom dan met een zinnig argument als je dat soort mensen na zo lang weg stuurt..quote:
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=8698quote:Babel naar Galatasaray?
Volgens de Daily Mail zou Galatasaray een bod aan het voorbereiden zijn van acht miljoen pond om Ryan Babel naar de Turkse topclub te halen.
Liverpool staat open voor aanbiedingen. Manager Rafael Benítez moet spelers van de hand doen om te spenderen. Afgelopen seizoen kwam Babel tot 28 optredens in de hoofdmacht van Liverpool, waarin hij drie keer scoorde.
Het leeuwendeel van die duels startte de aanvaller op de bank.
Het is ook zo'n hard leven he die van een voetballer.. je zal toch maar van je hobby je baan maken en dan een keer wat wedstrijdjes achter elakar dit en dat..quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:40 schreef BluesRebel het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze in Engeland ofzo ook hier zo over zeuren. Je moet ze toch ooit treffen en je kunt niet van te voren weten hoe het gaat worden. Het is allemaal gebaseerd op niks. Als ze een makkelijke wedstrijd voor een EL-wedstrijd zetten kun je alsnog 3 spelers door blessures verliezen... SPELEN!
Liverpool had volgens mij gezegd dat hij mocht vertrekken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:59 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=8698
Denk dat t onzin is aangezien Liverpool hem niet wil laten gaan.
Ajax had toch bovendien meer ontvangen voor hem?
En zou t sneu vinden als ie gaat..
Hoe komen de Turkse clubs überhaupt aan het geld? Een aantal jaren terug stelde het geen flikker voor![]()
\'Liverpool laat Babel gaan\'quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Liverpool had volgens mij gezegd dat hij mocht vertrekken.
Niet iets voor ons in de spits?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Liverpool had volgens mij gezegd dat hij mocht vertrekken.
Dat die klote Martin maar even zijn eigen gemaakte troep overneemt.quote:Roda JC klopt bij Ajax en PSV aan voor talenten
Roda JC heeft bij Ajax en PSV aangeklopt voor een aantal talenten. De Kerkraders willen de talenten huren, om mee te gaan doen in de middenmoot. Ook hopen de Limburgers een aantal talenten van Anderlecht te huren.
Roda JC heeft bij Ajax interesse voor Jeffrey Sarpong en Siem de Jong. Beiden zijn nog steeds niet echt doorgebroken in het eerste elftal van Ajax. Het is nog niet bekend wat de nieuwe trainer Martin Jol met de spelers van plan. Mogelijk wil Jol ze behouden.
Roda klopt bij PSV aan voor Stef Nijland en Stijn Wuytens. Nijland kwam dit seizoen mede door blessures amper in actie voor de Eindhovenaren. Wuytens werd afgelopen half jaar al verhuurd aan De Graafschap. Daar presteerde hij erg goed.
Technisch directeur Martin van Geel was eerder al werkzaam bij de Amsterdammers. Ook heeft de club een goede band met de Belgen. Eerder huurden ze al onder andere Cheick Tioté, Roland Lamah, Tom Soetaers, Mark De Man en Yannis Anastasiou van de Belgische topclub.
Altijd leuk als mensen de bron weglaten....quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef Dvm86 het volgende:
Sneijder, Van der Vaart en Robben misschien naar Milan.
Vrees dat meneer ergens wil cashen.quote:
Klopt, al zou ik het wel toejuichen als Sarpong en De Jong daar een seizoen gaan ballen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat die klote Martin maar even zijn eigen gemaakte troep overneemt.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef Dvm86 het volgende:
Sneijder, Van der Vaart en Robben misschien naar Milan.
Dit is echt zo slecht geschreven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
http://www.goal.com/en-in(...)an-der-vaart-robben-quote:Milan are ready to show their hand to Real Madrid for Arjen Robben, Wesley Sneijder and Rafael van der Vaart, according to Il Corriere Dello Sport.
It is reported that Florentino Perez owes Milan chief Adriano Galliani a favour following the Kaka deal between the clubs, which saw the Brazilian move to the Bernabeu as Perez's first signing of the new Galactico era. The Rossoneri are now looking for some strong wingers to fit new coach Leonardo's proposed 4-3-3 tactical system and Perez may be able to help.
Reports in Spain have suggested up to nine players will be shown the door by Perez, and Milan are keen on the Dutch gang. Robben is admired by Leonardo, who wants a skilful wide man to supply pace and crosses from the left, and fellow Netherlands internationals Sneijder and Van der Vaart are also considered options for the San Siro side.
Galliani is a good friend of Perez, and whispers claim the men have an agreement in place in order to trade players that interest Milan.
Denk je? Dacht dat Ryan altijd wel open stond voor een seizoentje Ajax tussendoor. En Ryan komt in de laatste berichten op mij over alsof hij echt graag naar het WK wil en daar alles voor over heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vrees dat meneer ergens wil cashen.
Vind het een hele beschuldiging van de supportersclub. Niemand weet waarom Johan er niet was toch?quote:AFCA Supportersclub zeer teleurgesteld in Cruijff
De AFCA Supportersclub vindt het zeer teleurstellend dat Johan Cruijff, hoewel uitgenodigd, niet aanwezig was tijdens de afscheidsceremonie voor Bob Haarms. Ze schrijft: "Wij weten van Bob, dat hij graag had gezien dat zijn grote vriend Johan Cruijff op zijn afscheid was gekomen. Ons doet het pijn om te moeten afvragen of Johans liefde voor zijn club Ajax oprecht en onvoorwaardelijk is", aldus de supportersclub.
'Het is tekenend voor de Johan Cruijff van vandaag. De afwezigheid van Johan op het afscheid van Bob is al meer dan teleurstellend. Daarnaast uit hij de afgelopen jaren alleen maar kritiek op het beleid van ‘zijn" Ajax in columns of andere nieuwsartikelen. Terecht of onterecht, dat is niet de discussie. Het gebeurt allemaal veilig vanaf de zijlijn, maar zonder enige vorm van oplossing waarmee hij zijn geliefde club misschien wel eens zou kunnen helpen. Begin vorig jaar kwam hij binnen als ´de verlosser´, maar liet ons vervolgens na twee weken weer in de steek om een verschil van inzicht'.
De supportersclub wacht in spanning het antwoord van 'El Salvador' af: 'Het antwoord is aan Johan zelf...'
Het is inderdaad slecht geschreven maar dat wil niet zeggen dat het niet kan kloppen. Lijkt mij volkomen logisch van Roda dat ze hieraan denken, ze hebben namelijk nauwelijks pieken te besteden en dergelijke talenten huren kan voor zowel Roda als Ajax een uitkomst zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Dit is echt zo slecht geschreven.
Ik weet niet wat ik erger vind. Dat iemand zo slecht schrijft, of dat jij deze onzin nog serieus neemt ook.
Ik opzich ook wel, hoewel ik denk dat De Jong en Sarpong wel uit kunnen groeien tot iets moois onder Martin. En dan vind ik het zonde als ze worden verhuurd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, al zou ik het wel toejuichen als Sarpong en De Jong daar een seizoen gaan ballen.
Ik vrees het. Zeker als hij naar clubs als Galatasaray of Aston Villa ofzo gaat. Hij moet zich een jaar laten verhuren (Ajax is dan een optie) en vol gaan voor het WK. Dan blijft hij verbonden aan Liverpool en stel dat ineens wel alles op zijn plek valt...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk je? Dacht dat Ryan altijd wel open stond voor een seizoentje Ajax tussendoor. En Ryan komt in de laatste berichten op mij over alsof hij echt graag naar het WK wil en daar voor over heeft.
[..]
Cruijff Court openen in Barcelona.quote:Vind het een hele beschuldiging van de supportersclub. Niemand weet waarom Johan er niet was toch?
Van de groep Donald, Martina, vd Heijden, De Jong, Sarpong mag 50% verhuurd worden van mij om ervaring op te doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik opzich ook wel, hoewel ik denk dat De Jong en Sarpong wel uit kunnen groeien tot iets moois onder Martin. En dan vind ik het zonde als ze worden verhuurd.
Tering, waar bemoeien zij zich mee? Het is nog altijd zijn leven en als hij niet wil komen moet hij het zelf weten. Het is heus niet zo dat hij t niet erg vindt. Ik vind dat ze hier te ver gaan.. een supportersclub heeft niks met het privé-leven van zo'n man te maken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vind het een hele beschuldiging van de supportersclub. Niemand weet waarom Johan er niet was toch?
Ze moesten eerst maar is uitzoeken waar hij was, misschien had hij wel privé redenen waarom hij niet aanwezig was.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk je? Dacht dat Ryan altijd wel open stond voor een seizoentje Ajax tussendoor. En Ryan komt in de laatste berichten op mij over alsof hij echt graag naar het WK wil en daar alles voor over heeft.
[..]
Vind het een hele beschuldiging van de supportersclub. Niemand weet waarom Johan er niet was toch?
Persoonlijk zou ik Donald en Martina verhuren. Martina mag van mij ook verkocht worden omdat ik het niet in 'm zie zitten, maargoed. De Jong en Sarpong ben ik altijd wel fan van geweest, die zou ik erbij houden. Vd Heijden ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van de groep Donald, Martina, vd Heijden, De Jong, Sarpong mag 50% verhuurd worden van mij om ervaring op te doen.
Nogmaals, Cruijff Court openen in Barcelona.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ze moesten eerst maar is uitzoeken waar hij was, misschien had hij wel privé redenen waarom hij niet aanwezig was.
Precies. Dat zou leuk zijn, hoewel het misschien niet helemaal goed uitkomt. Dan valt er volgend jaar een groot gat als Babel en Suarez weg gaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik vrees het. Zeker als hij naar clubs als Galatasaray of Aston Villa ofzo gaat. Hij moet zich een jaar laten verhuren (Ajax is dan een optie) en vol gaan voor het WK. Dan blijft hij verbonden aan Liverpool en stel dat ineens wel alles op zijn plek valt...
Oke, dan steun ik dat bericht van de supportersclub. Vaag hoor van Cruijff. Ook al heb je zoveel aan te merken op het beleid, dit staat toch los van elkaar? Van Gaal is er ook gewoon (zijn stropdas trouwensquote:Cruijff Court openen in Barcelona.
Rkc heeft ook interesse om spelers van Ajax te huren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha ja, ik zag het Ajax stropdas. Toch raar als hij zegt dat Ajax zijn club niet meer is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Dat zou leuk zijn, hoewel het misschien niet helemaal goed uitkomt. Dan valt er volgend jaar een groot gat als Babel en Suarez weg gaan.
[..]
Oke, dan steun ik dat bericht van de supportersclub. Vaag hoor van Cruijff. Ook al heb je zoveel aan te merken op het beleid, dit staat toch los van elkaar? Van Gaal is er ook gewoon (zijn stropdas trouwens).
Same here. In sommige wedstrijden liet hij wel zien dat hij echt goed kan voetballenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:23 schreef sjimz het volgende:
Ik heb toch een beetje een zwak voor Donald.
Ik kan niet uitleggen waarom.
Zn romige kuiten en immense dijen misschienquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:23 schreef sjimz het volgende:
Ik heb toch een beetje een zwak voor Donald.
Ik kan niet uitleggen waarom.
Dat zou wel gunstig zijn Jol en RKC hebben volgens mij goed contact dus zal opzich wel mooi zijn als je daar voor een jaartje een talent kan stallen met optie hem in de winterstop terug te halen als dit eventueel nodig is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Rkc heeft ook interesse om spelers van Ajax te huren.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nogmaals, Cruijff Court openen in Barcelona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |