Dat idee is niet verkeerd, ik zou het alleen net iets anders invullen, omdat ik graag wel ruimte zie voor een nr.10 (Lees Aissati)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Of 3-2-2-2-1. 3 verdedigers, 2 vleugelverdedigers/vleugelverdedigende middenvelders, 2 centrale middenvelders, 2 vleugelaanvallers en 1 spits.
[ code verwijderd ]
Geef 'm lekker de B2 ofzo. Jeugd trainen kan hij vast wel.quote:Rob Witschge wijst rol als scout af
Rob Witschge gaat niet in op een aanbod van Ajax om toe te treden tot de scoutingsstaf. Hij wil het liefst op het veld blijven als trainer. Bij de A-selectie worden Danny Blind en waarschijnlijk John van't Schip de assistenten van Martin Jol.
Ajax heeft bij het eerste elftal en bij de jeugd echter alle posities bemand. Ajax besloot na het stoppen van hoofdcoach Marco van Basten de contracten van diens assistenten Witschge en John van ’t Schip te respecteren. Formeel hoeft de club dat niet te doen, omdat het trio contracten had die inhoudelijk aan elkaar waren gekoppeld.
John Van ’t Schip heeft later deze week een kennismakingsgesprek met de nieuwe hoofdcoach Martin Jol. In principe gaat Van ’t Schip aan de slag als assistent.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef w00h00 het volgende:
AD:
[..]
Geef 'm lekker de B2 ofzo. Jeugd trainen kan hij vast wel.
En dat artikel is ook niet echt up2date, want het is toch al lang zeker dat Van het Schip assistent wordt..quote:Ajax heeft bij het eerste elftal en bij de jeugd echter alle posities bemand
Heeft dat al officieel op Ajax.nl gestaan dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En dat artikel is ook niet echt up2date, want het is toch al lang zeker dat Van het Schip assistent wordt..
Volgens mij kan hij Suárez wel een lesje geven in effectiviteit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na eerst bij AZ stage gelopen te hebben, gaat Kluivert nu weer naar PSV. Hij had ook best wel naar Ajax kunnen komen hoor
.
Ik las het net ook. Vind het echt diep triestquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na eerst bij AZ stage gelopen te hebben, gaat Kluivert nu weer naar PSV. Hij had ook best wel naar Ajax kunnen komen hoor
.
Omdat? Omdat ie graag overal wilt bijleren? Ben je als trainer(in opleiding) ook "verplicht" om nooit bij de concurrenten van "je club" aan de slag te gaan? Als speler kan ik nog wel iets van begrijpen maar als trainer (in opleiding!)...quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik las het net ook. Vind het echt diep triest.
Het feit dat ze met een speler als Obradovic bezig zijn doet mij al voldoende deugd. Liever 6 miljoen voor een potentiële topper uit Servie dan 8-10 miljoen voor een of andere middelmatige klootzak van Twente. In toenemende mate zul je zien dat er spelers, gescout in het buitenland, zullen komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Waarom in de Eredivisie zoeken? Als Ajax aanklopt schieten de prijzen de lucht in.
El-Akchaoui is meer houthakker dan voetballer, maar komt idd een heel eind met inzet.
Mathijssen zou een goede versterking zijn, maar ik zie geen redenen voor hem om HSV te verlaten voor een club die Europa League speelt.
Clubliefde bestaat niet. Althans niet onder voetballers. Als Heitinga, Sneijder, Huntelaar en Van der Vaart nu bij Ajax zouden spelen, dan zouden wij ook op het hoogste niveau meekunnen. Om nog maar te zwijgen over de verhoging van het jaarlijkse budget door CL inkomsten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik las het net ook. Vind het echt diep triest.
Omdat hij ook best naar Ajax had kunnen komen. En ik krijg er nog steeds een raar gevoel van dat de man die ons naar CL winst heeft geschopt nu al diverse klusjes heeft gedaan bij onze concurrenten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:52 schreef lighted het volgende:
[..]
Omdat? Omdat ie graag overal wilt bijleren? Ben je als trainer(in opleiding) ook "verplicht" om nooit bij de concurrenten van "je club" aan de slag te gaan? Als speler kan ik nog wel iets van begrijpen maar als trainer (in opleiding!)...
Je hebt gelijk. Maar van 3 van die 4 weet ik ZEKER dat ze alleen bij Ajax zullen terugkeren, en niet bij een van onze concurrenten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Clubliefde bestaat niet. Althans niet onder voetballers. Als Heitinga, Sneijder, Huntelaar en Van der Vaart nu bij Ajax zouden spelen, dan zouden wij ook op het hoogste niveau meekunnen. Om nog maar te zwijgen over de verhoging van het jaarlijkse budget door CL inkomsten.
quote:Club in de markt voor jonge Roemeen
2009-06-16 - Toegevoegd door ExtraVoetbal
Volgens het Roemeense 'Gazeta Sporturilor' strijdt Club Brugge met Ajax, Birmingham, Dinamo en Steaua Boekarest om de diensten van Sabrin Sburlea.
Sburlea is een 20-jarige aanvaller die sinds 2006 uitkomt voor FC Brasov en ook deel uitmaakt van de Roemeense nationale ploeg onder 21 jaar. Zijn jeudopleiding genoot hij in de voetbalschool van Gheorghe Popescu, ex-PSV, Barcelona en Galatasaray en 6-voudig Roemeens Voetballer van het Jaar.
Volgens de 'Gazeta Sporturilor' is FC Brasov bereid te praten over een transfer, al leggen geïnteresseerde partijen maar beter meteen 2 miljoen euro op de onderhandelingstafel.
Ja niet normaal!!! Dat ze gewoon dromen hebben, nieuwe dingen willen proberen, goed geld willen verdienen voor later. Het fatsoen!!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Clubliefde bestaat niet. Althans niet onder voetballers. Als Heitinga, Sneijder, Huntelaar en Van der Vaart nu bij Ajax zouden spelen, dan zouden wij ook op het hoogste niveau meekunnen. Om nog maar te zwijgen over de verhoging van het jaarlijkse budget door CL inkomsten.
Dus zo in het geval Obradovic de enige is die komt en Oleguer nog vertrekt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef w00h00 het volgende:
-----------------Stekelenburg--------
Wiel--Wielaert--Alderweireld--Obradovic
----------------------------------------------
------------Gabri---Vertonghen------------
Suarez--------Aissati-------------Sulejmani
-------------------------------------------------
-------------------Cvitanich------------------
Ik snap wel wat je bedoeld en tuurlijk zie ik hem ook liever bij Ajax dan bij PSV of AZ. Maar ik geef hem opzich geen ongelijk, als de kans zich aan doet en Ajax hem niet polst. Of Ajax hem gepolst heeft weet ik natuurlijk niet, maar ik ga er wel vanuit dat als hij tussen Ajax en PSV kan kiezen hij wél voor Ajax zou gaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar van 3 van die 4 weet ik ZEKER dat ze alleen bij Ajax zullen terugkeren, en niet bij een van onze concurrenten.
Dat is wel een hele oude versteegrob, dat we hem niet eens meer versteegrob kunnen noemenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:28 schreef Dvm86 het volgende:
Diverse Belgische media:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat het er nu vooral om gaat dat Club ook in de markt is aangezien het uit de Belgische pers komt. Zoals hij zelf al aangeeft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is wel een hele oude versteegrob, dat we hem niet eens meer versteegrob kunnen noemen
Bedankt voor het bevestigingen van mijn standpunt dat voetballers geen clubliefde hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:29 schreef lighted het volgende:
[..]
Ja niet normaal!!! Dat ze gewoon dromen hebben, nieuwe dingen willen proberen, goed geld willen verdienen voor later. Het fatsoen!!!!
Wat een gejank. Wat zou jij doen in hun positie? Blijf jij ook eeuwig bij je huidige werkgever? Ook als je weet dat je op een gegeven moment aan je salaris-plafond zit?
techniek.. overzicht ..vrij lopen.. bal behandeling.. kluivert was gewoon een wereld spits. jammer dat hij te vroeg weg ging.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:32 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij Suárez wel een lesje geven in effectiviteit.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is wel een hele oude versteegrob, dat we hem niet eens meer versteegrob kunnen noemen
Dat wordt er alleen maar bijgezet zodat het lijkt alsof het een goede speler is want meer clubs zijn geintresseerd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Kijk naar de datum, sjimz. Ik weet dat dit al voorheen voorbij is gekomen, maar blijkbaar is Ajax nog steeds in hem geinteresseerd.
Het lijkt me niet dat een club een persoon polst om stage te komen lopen, toch? Als stagiaire 'solliciteer' je zelf bij clubs. Weet ook niet hoe hij het heeft aangepakt natuurlijk, en of Ajax heeft mee gespeeld. Maargoed, hij had natuurlijk sowieso niet daar nog een seizoen moeten gaan voetballen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld en tuurlijk zie ik hem ook liever bij Ajax dan bij PSV of AZ. Maar ik geef hem opzich geen ongelijk, als de kans zich aan doet en Ajax hem niet polst. Of Ajax hem gepolst heeft weet ik natuurlijk niet, maar ik ga er wel vanuit dat als hij tussen Ajax en PSV kan kiezen hij wél voor Ajax zou gaan.
Schijnt dat Rutten hem heeft gevraagd omdat Kluivert in zijn periode als speler bij PSV 'als mens' indruk had gemaakt. Die geluiden heb ik wel vaker gehoord.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat een club een persoon polst om stage te komen lopen, toch? Als stagiaire 'solliciteer' je zelf bij clubs. Weet ook niet hoe hij het heeft aangepakt natuurlijk, en of Ajax heeft mee gespeeld. Maargoed, hij had natuurlijk sowieso niet daar nog een seizoen moeten gaan voetballen.
Vind het wel weer typisch dat psv dit allemaal prima vindt. Kluivert is en blijft toch een Ajacied van binnen. Ik zie Ajax geen Cocu of Ooijer stage laten lopen.
Precies, het zal best dat Kluivert moet "solliciteren". Maar als Ajax hem kan polsen dan moeten ze hem ook gewoon polsen. Volgens mij staat niet iedereen meer in de rij om bij Ajax aan de slag te mogenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Schijnt dat Rutten hem heeft gevraagd omdat Kluivert in zijn periode als speler bij PSV 'als mens' indruk had gemaakt. Die geluiden heb ik wel vaker gehoord.
Als Ajax belt, komt Kluivert. Dat heeft hij al zo vaak gezegd, maar het lijkt er op dat ze maar niet bellen.
Traint volgend jaar de D-junioren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft Ajax Bergkamp dan niet gevraagd om stage te komen lopen?
Als ik bij Ajax zou spelen zou ik echt heel mijn leven blijven. Je verdient gewoon goed bij Ajax en een clubman worden is toch geweldig?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:29 schreef lighted het volgende:
[..]
Ja niet normaal!!! Dat ze gewoon dromen hebben, nieuwe dingen willen proberen, goed geld willen verdienen voor later. Het fatsoen!!!!
Wat een gejank. Wat zou jij doen in hun positie? Blijf jij ook eeuwig bij je huidige werkgever? Ook als je weet dat je op een gegeven moment aan je salaris-plafond zit?
Makkelijk praten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als ik bij Ajax zou spelen zou ik echt heel mijn leven blijven. Je verdient gewoon goed bij Ajax en een clubman worden is toch geweldig?
nee, je kan altijd nog naar het buitenland. 15 jaar bij 1 club.. spelen.. Dan ben je pas groot in je landquote:
Nee, en van mij mag hij het bij PSV leren. Ooit komt die nog terug.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:13 schreef Catch22- het volgende:
Is het zo vreemd dat Patje deze kans grijpt en niet maar gewoon afwacht tot Ajax eens langskomt?
Sjaak Swart, Danny Blind, Sonny Silooy.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee, je kan altijd nog naar het buitenland. 15 jaar bij 1 club.. spelen.. Dan ben je pas groot in je land
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:24 schreef BigKahuna het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk bedoeld met die smurf?
Ik denk dat ze liever groot zijn bij Barca/ManU/Milan enz dan bij Ajax. Daarnaast, iedereen wil toch zoveel mogelijk pegels verdienen? Hun carriere is na 35 ook over..quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee, je kan altijd nog naar het buitenland. 15 jaar bij 1 club.. spelen.. Dan ben je pas groot in je land
quote:Luque verwacht vrijdag duidelijkheid over toekomst
Geschreven op woensdag, 17 juni om 09:00
Albert Luque krijgt komende vrijdag duidelijkheid over zijn toekomst. De afgelopen seizoen door Ajax aan Málaga verhuurde aanvaller heeft van zijn zaakwaarnemer begrepen dat hij aan het einde van de week te horen krijgt of hij zich volgende week op de eerste training van Ajax moet melden of bij de Spaanse club mag blijven.
"Ajax heeft me naar verluidt elders aangeboden, maar ik wil alleen naar Málaga", citeert Cadena Ser de 31-jarige aanvaller. Luque heeft in Amsterdam nog een contract tot volgend jaar zomer. Hij wil alleen naar Amsterdam terugkeren als Martin Jol, de opvolger van Marco van Basten, het daadwerkelijk in hem ziet zitten.
Luque kwam bij de Andalusiërs, die zich afgelopen seizoen bijzonder goed manifesteerden, tot 32 competitieduels en acht doelpunten. In het seizoen 1999/00 was de gewezen international reeds actief in La Rosaleda. Daarna kwam hij met wisselend succes uit voor Real Mallorca, Deportivo la Coruña en Newcastle United.
ik ga die smurf niet postenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:24 schreef BigKahuna het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk bedoeld met die smurf?
quote:17 juni 2009
Ter afsluiting van vier dagen Ajax-clinics op het National Football Training Center van de Chinese voetbalbond, werd deze week een onderlinge wedstrijd gespeeld tussen China U14 en U15. Daarbij speelde een groep in het Ajax-shirt en het andere team in het shirt van China.
Het werd een leuke en afwisselende wedstrijd waarin beide teams de lessen van de afgelopen dagen in praktijk probeerden te brengen. Vijf maal is er gescoord in het duel. China trok uiteindelijk aan het langste eind. De spelers keken na afloop met veel plezier terug op de clinics en de Amsterdamse benadering van voetbal.
Dat heeft die Fontein in gang gezet. Ik ben benieuwd hoe lang ze daar nog mee doorgaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:46 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Volledige artikel:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)na-verslaat-Ajax.htm
Geen idee of dit al gepost was, heb dit topic wel door gelezen. Goed dat Ajax dus nog wel bezig is op de Aziatische markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |