Ja dan kan ik hem even in het oude topic posten xD.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef sjimz het volgende:
Stiekem een nieuwe openen voordat de oude vol was he.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Google nieuws maar eens doorgenomen, volgens de Hamburger Morgen Post zou er een aanbieding van Ajax voor Boulahrouz zijn.
http://archiv.mopo.de/arc(...)/hsv/kurzpaesse.htmlquote:- ANGEBOT: Ex-HSV-Profi Khalid Boulahrouz (Stuttgart) wird laut holländischen Medien von Martin Jol und dessen Klub Ajax Amsterdam umworben.
Dat zou wel beter zijn!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Google nieuws maar eens doorgenomen, volgens de Hamburger Morgen Post zou er een aanbieding van Ajax voor Boulahrouz zijn.
Dat zou een wereldaankoop zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
http://archiv.mopo.de/arc(...)/hsv/kurzpaesse.html
Heineken, Amstel het maakt niks uit. Beide zijn Amsterdams! Zelf drink ik altijd Heineken tot in het Home.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef bloodysunday het volgende:
Amstel past meer bij Ajax dan Heineken en geld komt in hetzelfde laatje. En was ff vergeten dat er geen alcohol geschonken wordt.
Voor Bobby zou de ArenA al rood/wit moeten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:26 schreef kurk_droog het volgende:
Alleen voor Bobby Haarms zou Ajax het oude logo weer moeten invoeren!
[ afbeelding ]
Ben bang dat hij nog niet zit te wachten op een terugkeer naar Nederland.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Koop jij dat afca uitshirt nou maarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:26 schreef kurk_droog het volgende:
Alleen voor Bobby Haarms zou Ajax het oude logo weer moeten invoeren!
[ afbeelding ]
Zeg top gozah, je ben toch geen Buckler-lul?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ooit amstel malt gedronken ? Niet te pruimen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Voor Bobby zou de toekomst niet meer de toekomst moeten heten.
Dat zal toch nooit gebeurenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heineken, Amstel het maakt niks uit. Beide zijn Amsterdams! Zelf drink ik altijd Heineken tot in het Home.
Laat ze beide maar schenken
En die 'quoten' weer Nederlandse media? Welke dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Hij is het echt zat om op de bank te zitten en qua salaris kan hij ook wel wat missen... Het zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben bang dat hij nog niet zit te wachten op een terugkeer naar Nederland.
Hoewel dit een uitstekend moment is.
Ajax zoekt verdedigers, zijn ontdekker Martin Jol is de trainer en hij blijft in beeld voor het WK.
Luque van de loonlijst lozen en het is al voor een groot gedeelte opgevangen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Hopen dat dat van Boulahrouz klopt. Al vind ik zijn salaris wel een probleem. Hij verdient volgens mij 2,7 miljoen (correct me if i'm wrong) bij Stuttgart nu, dat zou hem wel in 1 klap onze duurste speler maken.
top gozahquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Zeg top gozah, je ben toch geen Buckler-lul?
Boulahrouz zou een topaankoop zijn!
Hoop zo hard dat die kerel naar Ajax komt. Heeft hij nog een doorlopend contract eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Niet geschoten is nooit raak! Ja heb je niet maar als je vraagt kan je het wel krijgen. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Hopen dat dat van Boulahrouz klopt. Al vind ik zijn salaris wel een probleem. Hij verdient volgens mij 2,7 miljoen (correct me if i'm wrong) bij Stuttgart nu, dat zou hem wel in 1 klap onze duurste speler maken.
Rustig maar, 't is maar vriendelijk bedoeld.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:29 schreef Noshiba het volgende:
[..]
top gozahEn whuuuutt is buckler? (zeker een 3e rangs alcoholisten biertje?)
Er is maar 1 baas en dat is de hertog!
Maar voor in de ArenA zou ik amstel willen zien, drink toch nooit bier in de ArenA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |