ohja, bijna vergetenquote:
En huppelen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef ArTiC het volgende:
ranzige taal hier...ik kom hier alleen maar om ontopic over het single leven te discussiëren![]()
hoogstens dat ik iemand tegenkom hier om handjes mee vast te houden
omdat we allebei kei tof zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Lub_ya het volgende:
Waarom haal ik Q en ArtIC door elkaar??????????
Zoveel lijken we toch niet op elkaar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Lub_ya het volgende:
Waarom haal ik Q en ArtIC door elkaar??????????
ik haat frigidequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Frigide, is dat niet ook een soort fruit?
vooral huppelen...vooral huppelenquote:
ik ben tofstquote:
Jah, wie gaat er dan ook in oost duitsland wonen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie drie zijn allemaal heel tof .. maar niet tof genoeg, want ik zie geen van drieen in mijn bed hier
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie drie zijn allemaal heel tof .. maar niet tof genoeg, want ik zie geen van drieen in mijn bed hier
Als dat je tegenhoudt van een goede portie heftige dampende seks.. dan zegt dat meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, wie gaat er dan ook in oost duitsland wonen...
als je dichterbij had gewoondquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Je hebt een hele technische uni waar je uit kan kiezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Reageer je niet een beetje laatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil iemand alleen niet delen met 10 andere
Ik weet niet waar je huis is, sorryquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als dat je tegenhoudt van een goede portie heftige dampende seks.. dan zegt dat meer over jou dan over mij.
Ja toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Frigide, is dat niet ook een soort fruit?
Ja ik was druk bezigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Reageer je niet een beetje laat![]()
Ik ga niet met tien andere, wat denk je wel niet
.. en die smoesjes van jou altijdquote:
Ik wil geen jongentjes, ik wil mannen!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt een hele technische uni waar je uit kan kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |