Hmmm, maar wel woest aantrekkelijkgeilsexyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het gaat niet om mooi... Ik weet niet waarom, maar ik vind maar heel weinig (lees: geen) mannen echt mooi, op de manier waarop ik een vrouw mooi kan vinden
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Douchen deed ik erna
Dat wat ervoor was maakte mij moe
En waar blijft dan het langverwachte antwoord op mijn zeer brandende vraag?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weten is een groot woord
[..]
Wel wat meer
Je bent een erg sexy man, dat kloptquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, maar wel woest aantrekkelijkgeilsexy
Ik word niet vergetenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
idd ik kies voor jou![]()
maar dat kan ik toch niet maken
en mrbox dan?
Tuurlijk, er is zomaar een nieuwe mooie vrouw de vijver ingesprongenquote:
moet je klant wordenquote:
meestal wel...maar geen stropdasquote:
Waarom zijn mannen snel in hun ego getrapt? En ik doe MEER dan een klein beetje moeitequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een knappe man kan haar prima naar deze kant trekken hoor
[..]
Nee, of je doet het zelf.. of niet.. maar ik ga dat echt niet zelf doen hoor.. pfffffff.. je moet wel een KLEIN beetje moeite in me steken
[..]
Ik bedoel Echt Echt! je weet wel.. echt!
hell noquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom zijn mannen snel in hun ego getrapt? En ik doe MEER dan een klein beetje moeite
antwoord: nee toen sliep ik nogquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waar blijft dan het langverwachte antwoord op mijn zeer brandende vraag?
Trek je hem zaterdags ook wel eens aan?quote:
Vrouwen nooit zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom zijn mannen snel in hun ego getrapt? En ik doe MEER dan een klein beetje moeite
ben geen kloonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het leven van een kloon is nou eenmaal zwaar
Vijverquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is zomaar een nieuwe mooie vrouw de vijver ingesprongen
Jouw ego was anders al groot zatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
prrrrrrrrrmijn ego is ook weer gestreeld!
je bent een lieve
![]()
![]()
Q! Wees verdomde zuinig op der!
Waarom? Niks mis mee toch?quote:
Open het volgende topic en verzin een betere.quote:
was het leuk meissie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |