Ff serieus wat is er mis met jou? Je loopt echt duidelijk iedereen over 1 kam te scheren. Ik weet niet of jij het weet maar als er een land Nederland probeert te bezetten dan ga je 100% je bezetters te lijf of je nou staat bent om het te doen of niet. Instinct...quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:55 schreef buachaille het volgende:
In bethlehem & ramallah is swine flu uitgebroken. Nu kunnen ze ook letterlijk als beesten behandeld worden daar
http://twitter.com/maannewsagency
Precies: Israel de zee inschuiven. Maar dan krijg je weer de milieupolitie achter je aan wegens vervuiling van de Middellandse Zee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:48 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als je een stal moet gaan uitmesten dan begin je ook eerst met met opruimen van de stront. Pas als je daarmee klaar bent dan ga je eens kijken of de staldeur afgesopt moet worden.
Het devies voor hypocrieten als Carter en figuren zoals jij die achter zijn reet aanlopen is: mest eerst eens de varkensstal uit die het Midden Oosten is. Als je daarmee klaar bent ga dan eens kijken hoe het in Israel geregeld is. Zoals ieder verstandig mens zal zeggen is Israel niet perfect maar als je kijkt naar de omliggende landen dan is het een lichtend baken van humaniteit, mensenrechten en democratie.
Wat een hopeloos gelul weerquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Precies: Israel de zee inschuiven. Maar dan krijg je weer de milieupolitie achter je aan wegens vervuiling van de Middellandse Zee.
Je vergelijking slaat als gebruikelijk weer eens als kut op dirk.
Want?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef Andries1 het volgende:
-knip
Nu kijken of jullie allebei in 1 slachtofferjas passen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:10 schreef MightyDutchy het volgende:
-knip
Ik ziet het probleem niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef Andries1 het volgende:
[..]
http://demorgen.be/dm/nl/(...)nielingen-Gaza.dhtml
Topictitel -> Bron Reuters: Carter says Gaza Palestinians treated like animals
http://www.reuters.com/article/latestCrisis/idUSLG562794
[..]
Zelfs speelgoed is verboden. Unfuckingbelievable
Wanneer gaan presidenten/premiers die nog niet afgetreden zijn eens hun mond opendoen over deze misdaden? Lafbekken zijn het.
Als jij thuis komt van vakantie en je ziet dat je tuinman met zijn familie intrek heeft genomen in je huis en intussen je oma die al jaren in een kamertje op zolder woont huur aan hem moet gaan betalen dan wordt je ook kwaad.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef Santello het volgende:
Ff serieus wat is er mis met jou? Je loopt echt duidelijk iedereen over 1 kam te scheren. Ik weet niet of jij het weet maar als er een land Nederland probeert te bezetten dan ga je 100% je bezetters te lijf of je nou staat bent om het te doen of niet. Instinct...
Tuurlijk er broeien veel terroristen daar, maar dat is ook een kettingreactie van de bezetting en de vele vele burger slachtoffers. Je hebt de echte terroristen en de mensen die VOL met boosheid zitten.
Israel en de wereld pakken het gewoon als een stel debielen aan, alsof een nederzetting alles zal verhelpen.
Enige wat zal helpen is die terroristen 1 voor 1 uitmoorden en geloof me ze weten precies waar ze zitten.
Als het ophoud met land bezetten en vrijheden ontnemen, dan zal je die '' ik boost dat je me land inpikt'' terroristen ook verdwijnen!!!!!
quote:
Aldus Kees22quote:Het verhaal dat Hamas zich verschuilt achter burgerdoelen is een broodje-aap of althans geen zekergesteld verhaal.
Ik zag ooit ergens een link met een verhaal dat een Israelische soldaat zijn geweer liet rusten op de schouder van een Palestijn en zo mensen doodschoot. Maar die link kan ik niet meer vinden.
Het verhaal dat Hamas zich achter burgers verschuilt, is te makkelijk en klopt volgens mij ook niet.
He lolbroek die russen en ander import joden die men naar israel gehaald heeft die gewoon nog jaarlijks toestromen die komen niet terug van een vakantie, die hadden gewoon al een goed leven ergens anders. Maar nee laten we maar veel joden importeren om maar meer joden in het land te hebben en zo onze expansie te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als jij thuis komt van vakantie en je ziet dat je tuinman met zijn familie intrek heeft genomen in je huis en intussen je oma die al jaren in een kamertje op zolder woont huur aan hem moet gaan betalen dan wordt je ook kwaad.
De echte terroristen en bezetters zijn de arabieren. Stop de arabische bezetting van Israelisch land!!! en stuur ze de onwilligen die weigeren samen te leven met de overige inwoners van het joods thuisland terug naar het land van hun voorouders.
geef je niet veel kans hierin,quote:
op zijn minst israel haal ,of (import zoals jij dat noemquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
He lolbroek die russen en ander import joden die men naar israel gehaald heeft die gewoon nog jaarlijks toestromen die komen niet terug van een vakantie, die hadden gewoon al een goed leven ergens anders. Maar nee laten we maar veel joden importeren om maar meer joden in het land te hebben en zo onze expansie te rechtvaardigen.
altijd leuk om zo een terrrorist goed te praten .quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Ff serieus wat is er mis met jou? Je loopt echt duidelijk iedereen over 1 kam te scheren. Ik weet niet of jij het weet maar als er een land Nederland probeert te bezetten dan ga je 100% je bezetters te lijf of je nou staat bent om het te doen of niet. Instinct...
Tuurlijk er broeien veel terroristen daar, maar dat is ook een kettingreactie van de bezetting en de vele vele burger slachtoffers. Je hebt de echte terroristen en de mensen die VOL met boosheid zitten.
Israel en de wereld pakken het gewoon als een stel debielen aan, alsof een nederzetting alles zal verhelpen.
Enige wat zal helpen is die terroristen 1 voor 1 uitmoorden en geloof me ze weten precies waar ze zitten.
Als het ophoud met land bezetten en vrijheden ontnemen, dan zal je die '' ik boost dat je me land inpikt'' terroristen ook verdwijnen!!!!!
Ach, weer de typisch Hebreeuwse krompraat. Waarin een doorlaatpost vooral een prima gelegenheid is om mensen pesterig zo lang mogelijk tegen te houden en de routekaart naar de vrede een voorwendsel om nog meer illegale nederzettingen te bouwen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als jij thuis komt van vakantie en je ziet dat je tuinman met zijn familie intrek heeft genomen in je huis en intussen je oma die al jaren in een kamertje op zolder woont huur aan hem moet gaan betalen dan wordt je ook kwaad.
De echte terroristen en bezetters zijn de arabieren. Stop de arabische bezetting van Israelisch land!!! en stuur ze de onwilligen die weigeren samen te leven met de overige inwoners van het joods thuisland terug naar het land van hun voorouders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |