Jezus man, heb je oogkanker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Ze lijkt trouwens helemaal niet op Amy Winehouse, maar ze is wel irritant.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:15 schreef padlarf het volgende:
Ja godver, op al dei foto's die ik kan vinden lijkt ze helemaal niet op Amy Winehouse![]()
[ afbeelding ]
Wacht maar tot de aflevering online staat!
Zelfs dan lijkt ze niet op Amyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:20 schreef padlarf het volgende:
Tuurlijk joh, negeer even dat fototje dat ik heb gepost, lijkt echt al wel wat meer op amy.
Volgens mij is de TS daar inmiddels ook achterquote:
In de verste verte niet manquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef padlarf het volgende:
Je gaat mij niet vertellen dat er geen gelijkenissen zijn
Ik zie echt 0 gelijkenissenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gaat mij niet vertellen dat er geen gelijkenissen zijn
Is ze allochtoon?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:15 schreef Agiath het volgende:
Kut hypocriet kankerwijf
Afgeven op de Nederlanders terwijl ze zelf ontzettend onze taal verkracht. Het is "het bekende lied" niet "het bekend lied", achterlijke zwabberneus
Ik durf te wedden dat Padlarf fantaseert om de linker amy oraal te bevredigen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Amy wat heb je jezelf aangedaan over de jaren
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Padlarf fantaseert om de linker amy oraal te bevredigen.
[..]
[..]
Ja, haren, ogen en wenkbrauwen, dus?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Gast!
Dat haar! Die ogen! Die wenkbrauwen!
Jaquote:
New York, en ik weet neit waarom. Maar ze delen duidelijk dezelfde Joodse DNAstrengquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarvandaan, en waarom wil ze zo graag op Amy lijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |