En jij niet?quote:
Hahaha maar dan kan ik nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mijn agenda fluisterde net in mijn oor dat ik morgen avond een gaatje vind
Hij is net 26, ik ben bijna 20. We schelen zes jaar en anderhalf maand ofzo. Het wordt tijd dat zijn klokje gaat tikken ja. Ik snap het niet echt, want de meeste van zijn vrienden zijn nu aan het samenwonen/settelen, maar hij wil niet, hij hangt al zijn hele leven de vrijgezel uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hij is toch al 26 zei je ? dat verbaasde me wel enigsinds, dacht dat hij meer van je eigen leeftijd was
Hahahahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als er iemand aan het neuken zou moeten zijn ben jij het wel... en ik...
Wie zegt dat ik dat nu niet doe?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als er iemand aan het neuken zou moeten zijn ben jij het wel... en ik...
+1quote:
Q is een moderne man hij laat vrouwen eerst komen en daarna komt hij.quote:
Soms moet dat inderdaadquote:
Dat moet idd sowieso. Maar los daarvan moet de man maar door de kou naar de vrouw gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Q is een moderne man hij laat vrouwen eerst komen en daarna komt hij.
Ah nee man, wat is dat nu weer voor onzin.. de vrouw komt naar de man, laat zich volblaffen, man duwt haar onder de douche, ze komt terug, nog een keer neuken, man houdt het 10x langer vol, neukt haar naar schreeuwende hoogtes, en allebei blij...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat moet idd sowieso. Maar los daarvan moet de man maar door de kou naar de vrouw gaan.
Mja wie weetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is net 26, ik ben bijna 20. We schelen zes jaar en anderhalf maand ofzo. Het wordt tijd dat zijn klokje gaat tikken ja. Ik snap het niet echt, want de meeste van zijn vrienden zijn nu aan het samenwonen/settelen, maar hij wil niet, hij hangt al zijn hele leven de vrijgezel uit.
Kou? Oh, dan blijf ik lekker binnen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat moet idd sowieso. Maar los daarvan moet de man maar door de kou naar de vrouw gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |