Over Crazy en Excistenz?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:25 schreef toma het volgende:
Goedemorgen.
Heb echt vreemd gedroomd vannacht
Nee ik was in m'n eentje in Frankrijk op vakantie en toen moest ik zonder kaart naar huis rijden maar ik kwam geen centimeter vooruit. Gelukkig was het wel mooi weerquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:16 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben heul chaotisch... Alles staat door elkaar en tig keer dubbel en alles wat gebrand is vergeet ik gewoon dus dat haal ik allemaal nog tig keer binnen..... *Zucht....Zou het ooooooit nog goed komen?
En kan er alsje, alsje, alsjeblieft iemand mij er woensdagmorgen of middag ( als de winkels nog open zijn...) aan herinneren dat mn kids donderdag op schoolreisje gaan????
quote:
haha goedzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik duim met je mee hahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoooi! Mijn zusje hoort vandaag of ze geslaagd is.. spannend.
en is het zusje van hetzusjevan geslaagd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat is zeker spannend! Hoe laat horen ze het?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat kan ik begrijpen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef Guard het volgende:
pfft veel te mooi weer buiten, had echt moeite om na mijn after-lunch walk weer naar binnen te gaan...
gaan ze die nog testen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:26 schreef automatic_ het volgende:
Maakt niet uit. Ik heb een moedervlek weg laten snijden op mijn rug
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |