Ik kreeg net te horen dat de meeste al "gezellig samen" op de bank gaan hangen.. Ofwel, ik denk dak hier me bier ff koud ga leggenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:17 schreef Guard het volgende:
Droog is het (nog) wel, maar ik vraag me af voor hoe lang...
Vanavond moet het wel droog zijn, wil toch nog wel even in de stad kijken
He gezellie samen op de bank, romkom in de DVD spelert....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen dat de meeste al "gezellig samen" op de bank gaan hangen.. Ofwel, ik denk dak hier me bier ff koud ga leggen
wat is het leven toch goed hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:35 schreef theKiD het volgende:
Ik heb al een idee, ik ga om 9u al een barkruk bezet houden en dan rond een uur of 1, ga ik zo zat als een wiel weer terug naar huis.. Al is het alleen maar om alle spanningen van afgelopen week eruit te zuipen![]()
![]()
Deze week half wel/ half nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
wat is het leven toch goed he![]()
---
ik ga vanavond lekker zuipen op kosten van mijn "schoonouders"
Altijd een goed planquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:35 schreef theKiD het volgende:
Ik heb al een idee, ik ga om 9u al een barkruk bezet houden en dan rond een uur of 1, ga ik zo zat als een wiel weer terug naar huis.. Al is het alleen maar om alle spanningen van afgelopen week eruit te zuipen![]()
![]()
of hij wil niet mee omdat jij hem "maatje" noemtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:13 schreef theKiD het volgende:
Ik heb tot nu toe trouwens maar 1 "geldige" reden gehoord om niet te gaan stappen.. Maatje is gister onderuit gegaan op de motor en heb zn sleutelbeen banden gescheurd. Dus die zit onder de pijnstillers.. De rest zijn gewoon lafaards
Dan moet je juist gaan zuipen volgens sommigen.... Alcohol verdoofd!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:13 schreef theKiD het volgende:
Ik heb tot nu toe trouwens maar 1 "geldige" reden gehoord om niet te gaan stappen.. Maatje is gister onderuit gegaan op de motor en heb zn sleutelbeen banden gescheurd. Dus die zit onder de pijnstillers.. De rest zijn gewoon lafaards
Dat doen ze alleen als ze vriend genoemd wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:46 schreef aardappel het volgende:
[..]
of hij wil niet mee omdat jij hem "maatje" noemt
Hmm ja, pijnstillers en alcohol is geen goede combinatie...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan moet je juist gaan zuipen volgens sommigen.... Alcohol verdoofd!
Juist welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm ja, pijnstillers en alcohol is geen goede combinatie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |