lees het vorige topic maar door hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef rondarts het volgende:
Ik meen me te kunnen herinneren dat ik vanmiddag op de site van de C1000 zag de de Coca-cola daar vanaf vrijdag a.s enorm cheap zou zijn (dus gratis bij de AH vrijdag)... Kan iemand me dit bevestigen?
Werd de aankopbon ingenomen ofniet ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Er horen nog 6 x 4 sixpacks bij officieel. Maar die heb ik weggegeven
Ja. Want die wordt vastgeniet op de folder.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Werd de aankopbon ingenomen ofniet ?
Ik zie mn pic niequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef Qwea het volgende:
Er horen nog 6 x 4 sixpacks bij officieel. Maar die heb ik weggegeven
Die folder moet je afgeven dus?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Want die wordt vastgeniet op de folder.
die heb ik nog wel maar of er nog iets te proberen valt , naar een andere winkel is ook zo lastig omdat het filiaal erop staatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Want die wordt vastgeniet op de folder.
Ik moest tot nu toe elke keer mn print afgeven jaquote:
Is geen folder wat op de C1000 website staat of ze moeten een folder hebben van die actie in de C1000.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef rondarts het volgende:
Ik meen me te kunnen herinneren dat ik vanmiddag op de site van de C1000 zag de de Coca-cola daar vanaf vrijdag a.s enorm cheap zou zijn (dus gratis bij de AH vrijdag)... Kan iemand me dit bevestigen?
Wat je eventueel zou kunnen doen, is je coca cola in een ander filiaal terug brengenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die heb ik nog wel maar of er nog iets te proberen valt , naar een andere winkel is ook zo lastig omdat het filiaal erop staat
xs.toquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:24 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
hij staat er wel, maar laad langzaam
Ook zo een verzonnen regel weer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest tot nu toe elke keer mn print afgeven ja
Nee dat gaat me weer wat te verquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat je eventueel zou kunnen doen, is je coca cola in een ander filiaal terug brengen
edit ; lezen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:26 schreef UncleSam het volgende:
Mijn buit voor vandaag, met de folder van Sanders:
[ afbeelding ]
Bij eerste filiaal in m'n eentje 6 flessen. Bij het tweede filiaal met 3 man 6 per persoon. Bij het derde filiaal accepteerden ze m'n kopietje niet. Ze liet me het bericht zien op intranet. Er zijn inderdaad nieuwe voorwaarden.
Ze hebben nu een FAQ, waarin vragen staan als:
V Klanten komen aan met geprinte folders van internet, moeten we deze accepteren?
A Nee AH heeft besloten dat het echte folders moeten zijn, geprinte folders worden niet meer geaccepteerd.
V Maar vorige week mochten klanten wel kopietjes gebruiken
A Dan hadden zij geluk
V Mogen buitenlandse folders ook?
A Nee alleen de LAPG in Nederland
Kortom: Het is uit met de pret
dat liet ie me dus zien zoon hele vragenlijst , met de datum van vandaag , ze zijn de 1ste anderhalve week meegewerkt maar nu iedereen het door begint te krijgen ( waaronder ik , wou het ook een keer proberen ) is het over met de pret.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:26 schreef UncleSam het volgende:
[ afbeelding ]
Bij eerste filiaal in m'n eentje 6 flessen. Bij het tweede filiaal met 3 man 6 per persoon. Bij het derde filiaal accepteerden ze m'n kopietje niet. Ze liet me het bericht zien op intranet. Er zijn inderdaad nieuwe voorwaarden.
V Klanten komen aan met geprinte folders van internet, moeten we deze accepteren?
A Nee AH heeft besloten dat het echte folders moeten zijn, geprinte folders worden niet meer geaccepteerd.
A Dan hadden zij geluk
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:26 schreef UncleSam het volgende:
[ afbeelding ]
A Dan hadden zij geluk
Foldertje van Sanders gewoon op 150grams glossy drukken en laat hun maar aantonen dat je die zelf hebt uitgeprint en niet Sanders.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:28 schreef Luco het volgende:
[..]... Die "echte" folders worden ook geprint (of gedrukt als je gaat mierenneuken)
En hoe wil je ze bundelen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:31 schreef CySt het volgende:
[..]
Foldertje van Sanders gewoon op 150grams glossy drukken en laat hun maar aantonen dat je die zelf hebt uitgeprint en niet Sanders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |