ik zal zo pics maken van mn cola shit. Ik wil eigk die edet zo proberen bij een andere AHquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef SamanthaB het volgende:
En op Qwea
Niks. Was no problemoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
goed verhaal
en wat zeiden ze van de prints
zijn alle mona toetjes bij de makro goedkoper? bij de AH gaat het om 3, bij de makro om 2, geen zin om te rekenenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gewoon hele folder meegenomen.
Prijs was al aangepast, maar scheelde nog dik een Euro
VanDale.nl:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:56 schreef Fosfolipide het volgende:
Een folder is een gevouwen (uit het Engels: to fold = vouwen) stuk papier, bedrukt met reclame.
Even je A4tje vouwen en het is een legale folder.
Mag dus gewoon.
Kadev is niet verantwoordelijk voor tussentijdse prijswijzigingenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik ga nu naar de Makro folders halen en dan toetjes kopen
Ja, bij de appie krijg je de derde gratis, maar die eerste 2 zijn al duurder dan 2 bij de Makro.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zijn alle mona toetjes bij de makro goedkoper? bij de AH gaat het om 3, bij de makro om 2, geen zin om te rekenen
dan ga ik straks eens even toetjes inslaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, bij de appie krijg je de derde gratis, maar die eerste 2 zijn al duurder dan 2 bij de Makro.
Bij welke winkel is de Edet dan onder de 4 euro?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zal zo pics maken van mn cola shit. Ik wil eigk die edet zo proberen bij een andere AH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |