klopt. maar er staat heel groot op die website ALLE COCA COLA PRODUCTEN. En ik ben net naar de AH geweest om te loeren, en daar kosten ze 1,12quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef Juicyhil het volgende:
en btw, ik zie geen losse 1.5 ltr flessen in de bonus staan, wel 2 liter
staat ALLE coca cola producten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wacht op MMquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:58 schreef Fosfolipide het volgende:
Qwea bijna 18.00 uur g oogoggogoogo
Jawel, kijk in de webwinkel. En op de BONUS pagina staat, LAPG op ALLE coca-cola producten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef Juicyhil het volgende:
Link voor pizza?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:00 schreef MaddoxX het volgende:
Vrijdag is leukerhebben we tenminste pizza bij de cola
+ appeltaart als toetje
ZATERDAG PIZZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:00 schreef MaddoxX het volgende:
Vrijdag is leukerhebben we tenminste pizza bij de cola
+ appeltaart als toetje
Neem je dan ook een printje mee van die banner op de site? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt. maar er staat heel groot op die website ALLE COCA COLA PRODUCTEN. En ik ben net naar de AH geweest om te loeren, en daar kosten ze 1,12
Foutjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:02 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
ZATERDAG PIZZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoe kan dit als de folder nog niet eens uit isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:03 schreef Reggie31 het volgende:
Ik zou het toch maar even proberen bij je lokale AH. Ben even langs geweest (nadeel is dat ik naar 2 verschillende filialen moest)
[ afbeelding ]
en ook nog twaalf gastendoekjes! Het kan niet op zeg...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:03 schreef Reggie31 het volgende:
Ik zou het toch maar even proberen bij je lokale AH. Ben even langs geweest (nadeel is dat ik naar 2 verschillende filialen moest)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:05 schreef UncleSam het volgende:
EVEN BEVESTIGEN:
Ik heb zojuist 6 losse flessen gehaald bij de AH, na tonen van de uitgeprinte Sanders folder, kreeg ik mijn geld terug.
Gewoon hele folder meegenomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |