tot weer een dag danquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
ik ga slapen...voel me nogal gammel....morgen weer een dag...slaap lekker![]()
Ik vind het echt verspilling, maar mijn zus vindt het geweldigquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Carspotten
Nooit gedacht dat er werkelijk iemand was die dat doet
Dan snap ik nu ook waarom je morgen pas een glaasje champie wiltquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
Wel allemaal info waar je weinig aan hebt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het echt verspilling, maar mijn zus vindt het geweldig![]()
De informatie die na het sturen van het kenteken krijgt is wel verbazingwekkend veel
Ik zou zeggen: probeer het eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Wel allemaal info waar je weinig aan hebt.
De ene auto is de andere niet, dus op basis van enkel een kenteken kun je niets zeggen.
Ik denk dat mijn auto bijvoorbeeld zeker 10.000 lager gewaardeerd wordt door Carspotter dan ie waard is.
(zeker weten doe ik het niet want heb het nog nooit gebruikt)
Goedemorgen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zoniet? is het dan een idee om de huisarts te laten komen?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb geen mexicaanse griep...maar wel een vette keelontsteking...dus rusten, paracetamol slikken en veel drinken en ijs eten
Goed , heeft zijn tijd nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:
ik heb geen mexicaanse griep...maar wel een vette keelontsteking...dus rusten,
paracetamol slikken en veel drinken en ijs eten
dank je tuinfluiterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed , heeft zijn tijd nodig.
Het beste.
Ik zou 1000 extra stemmen eisen hè, want je loopt nu wel hopeloos achterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
WOOOOOOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@BerryV Thanks 4 ur message - We've had some strange goings on but we have a record of all votes & are in the process of reinstating now!
Begin es weer met spammen danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
WOOOOOOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@BerryV Thanks 4 ur message - We've had some strange goings on but we have a record of all votes & are in the process of reinstating now!
heb ze idd op het hart gedrukt dat ik er nu weer 1000 heb dus 3100 stemmen minimaal moet hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou 1000 extra stemmen eisen hè, want je loopt nu wel hopeloos achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |