I luve senseoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Is Senseo ook koffie of ben je teveel verwend?
Nee, dat had je nog niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:56 schreef versabommie het volgende:
Ohwja had ik al verteld dat ik vandaag evaluatiegesprek heb gehad.. de eerste bij mijn neue baas?
en????? gaat hij ook op je stemmen???quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:56 schreef versabommie het volgende:
Ohwja had ik al verteld dat ik vandaag evaluatiegesprek heb gehad.. de eerste bij mijn neue baas?
Zeg, die slagroom was toch voor de koffie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
try me.....hmmmm dat klinkt raar maar betekend.....try me.....
![]()
Hij is ff bezig met Peterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:04 schreef Manu82 het volgende:
en hoe je evaluatie bommie?
zoietsquote:
was maar kortquote:
Er zijn enorm weinig mensen waar ik echt niet mee in discussie wil omdat ze leven op andermans ellende, Peter is er zo één.quote:
Maar da's voor ons lezers dan weer wel leukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn enorm weinig mensen waar ik echt niet mee in discussie wil omdat ze leven op andermans ellende, Peter is er zo één.
In m'n kofferbakquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:11 schreef D. het volgende:
Waar zijn Veenstra, Ekdom en Borsato gebleven?
Geluef me, alles behalve leuk!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Maar da's voor ons lezers dan weer wel leuk
Geen idee, eerlijk gezegd. het is niet zo dat ze bij tweeterwall een yvonne, Flugel of Day hebben waar ik één en ander mee kan bekokstovenquote:
De lekkerste cappucino haal je toch echt gewoon in Verona schatquote:
dan wil ik naar Verona.......oehquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
De lekkerste cappucino haal je toch echt gewoon in Verona schat
Tegen de tijd dat je thuis bent is ie alweer koud danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
De lekkerste cappucino haal je toch echt gewoon in Verona schat
tis zo gereden...quote:
nee doe mij die dan maarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
ja, zeg![]()
*kopje en bus slagroom maar weer wegpakt dan
Zit jij ook al te denken? Ik ook, want hier in Groningen gaat ie ook al rond. Alleen ben ik niet misselijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:...De mexicaanse griep is niet meer dan een beetje koorts beetje spierpijn en misselijk.....* check...* check...* check
dan drink ik um toch gewoon gelijk opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je thuis bent is ie alweer koud dan
whoeheeee....lekkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis zo gereden...![]()
Zo lekker ff aan het watert in de zon een bakje lurken
ik heb alle 3.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit jij ook al te denken? Ik ook, want hier in Groningen gaat ie ook al rond. Alleen ben ik niet misselijk.
Ik wilde helemaal niets spellen hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat klinkt onheilspellend...dus.....jaaaaaa doe maar
das de koorts die spreektquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niets spellen hoor
Ik vond je alleen nogal twijfelachtig
Zouden ze hebben valsgespeeld?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd. het is niet zo dat ze bij tweeterwall een yvonne, Flugel of Day hebben waar ik één en ander mee kan bekokstoven
denk wel dat er vals gespeeld is!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Zouden ze hebben valsgespeeld?
Site is nu offline trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |