Oh. Lekker danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou dat eerste misschien, dat laatste in ieder geval nietIk zit boven, zij beneden. Ze kwam net helemaal speciaal bij de trap staan om me af te snauwen
Zet je MSN uit?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
solly!
Sow jezus heb mn nichtjes die ver van hier wonen op MSN. Word stapelgek van die 2
Ja ik neem me steeds voor om dat te doen, maar de afgelopen weken ben ik dat vergeten door die scriptiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Daph, zou je dan toch niet echt wat vaker zelf voor het eten zorgen? Om dit soort dingen te voorkomen? Je zou toch zorgen dat je een maaltijdsalade achter de hand zou hebben ofzo?
nee dan weet ik niet hoe het met ze gaat maar je kent toch wel hoe dat gaat met dames en een familielid dat verliefd is. DFie horen ze uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet je MSN uit?
Veel makkelijker kan ik het niet voor je maken.
Ja! Enorm!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:32 schreef Goodbye het volgende:
Oh Greys, hield jij nou wel of niet van musicals?
Ja, klopt. Alleen een iets ander gedachte dan spinning.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Is dat RPM nou een soort spinning, of niet?
Ik had wel willen sporten vandaagKijken of het morgen wel lukt!
Heb je Ciskeeeeeeh ook gezien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Enorm!
Hoewel ik moet zeggen dat ik met die ehm... jeugdige () producties als High School Musical weinig heb.
Drie Musketiers en Chicago en dat soort werk... ik vreet het!
Neequote:
Jaaaja, ik wist dat ik een medestander hadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Enorm!
Hoewel ik moet zeggen dat ik met die ehm... jeugdige () producties als High School Musical weinig heb.
Drie Musketiers en Chicago en dat soort werk... ik vreet het!
SPOILERSkip het intro desnoods, maar check die stem van Jamai, ik stond echt helemaal versteldErg he?
staat nog iets IN de spoiler
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sehr viel gut jawohl jawohl! Hattetetetet du auch gefrontal knütscht?
Jammer. Ik heb hem wel gezien maar niets verstaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeDaar baal ik nog best van, omdat Sjoerd Pleijsier (
) er in zat!
Ik ken niet zoveel mensen die er ook van houden. Heb zelfs nog musicalbonnen liggen!
Om tien uur 's ochtends hebben ze een Zumba les, misschien dat ik die mee pak!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, klopt. Alleen een iets ander gedachte dan spinning.
Morgen gewoon gaan.
Elisaaaaaaaaaaaaaaquote:
Goed zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Om tien uur 's ochtends hebben ze een Zumba les, misschien dat ik die mee pak!
Maar schattepatatje ieks, ik zei patatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ik hed gierende koppijn, maar verder gaat het goed
En ik post te weinig in Slank en nu mis ik jullie
Ik zie er nog enigzins leuk uit als ik aan het dansen ben. Bij spinning zie ik er volgensij uit als iemand die er al een bevalling van 32 uur op heeft zittenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goed zo
Dat is dus echt niks voor mij dat Zumba. Ik zie eruit alsof ik een epileptische aanval krijg als ik ga 'dansen'
.
SPOILERDeze lijkt me ook hilarisch trouwens! Maar ik vond die film al zo leuk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Erg als in erg goed bedoel je toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaja, ik wist dat ik een medestander hadMaargoed, ik wilde je even een filmpje laten zien van de musical awards (die ik heb gekeken ja
), maar of je die leuk vindt weet ik dan weer niet
Ze hebben volgensmij ook weinig klassiekers dit jaar?
Sjoerd was bovenmeester Maatsuyker!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb hem wel gezien maar niets verstaan. Zat Sjoerd Pleijsier erin? Welke rol had 'ie dan?
Ik ben fan van Danny de Munk.
Eliesje, heb je nou alweer hoofdpijn?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ik hed gierende koppijn, maar verder gaat het goed
En ik post te weinig in Slank en nu mis ik jullie
Moet je eerst die taart lozen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef Miasan het volgende:
Zoo... ik pak ook maar even dieet weer op. Toevallig ben ik precies hetzelfde gewicht als de laatste keer dat ik mijn progress poste (april 2007). 1,5 kilo nog, moet te doen zijn. Die lege chocoladereep verpakking hier naast mij doet mij echter vermoeden dat ik toch beter mijn best moet doen.
Als ik hem quote, zie hierboven, gaat het nog gruwelijker mis!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Waarom werken die spoilers niet????!?!?!!?
Ja, heul erg goed. Ik had nog steeds dat step right up in mijn hoofdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg als in erg goed bedoel je toch?Jamai is echt bizar vooruit gegaan sinds Idols!
Het is echt een musicalzanger! Ik kon het ivm vakantie helaas niet kijken, ik ga het nog terugkijken! Heeft Lone van Roosendaal nog gewonnen dat je weet?
[..]
Sjoerd was bovenmeester Maatsuyker!
[..]
Eliesje, heb je nou alweer hoofdpijn?![]()
Ik heb mijn dag nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik hem quote, zie hierboven, gaat het nog gruwelijker mis!
Precies, je hebt belangrijker dingen aan je hoofd, je hebt dat zwembandje er zo weer af strakjes!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga na vrijdag (begrafenis) ook weer mijn best doen. Kweek op het moment een mooi zwembandje rond mijn middel, maar heb even andere prioriteiten.
Inderdaad, denk alsjeblieft even niet na over dat soort futiliteiten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga na vrijdag (begrafenis) ook weer mijn best doen. Kweek op het moment een mooi zwembandje rond mijn middel, maar heb even andere prioriteiten.
Niet gewoon een heel klein beetjequote:
Misschien maar even goed. Pas op jezelf een veel sterktequote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:dank jullie. Heb een beetje het gevoel onder een kaasstolp te leven. Héél raar gevoel kan ik je zeggen.
Zulke nichtjes heb ik ook, uiteindelijk maar geblokkeerd, en toen bleek dat ze mij al verwijderd hadden omdat ik er nooit wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
solly!
Sow jezus heb mn nichtjes die ver van hier wonen op MSN. Word stapelgek van die 2
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:dank jullie. Heb een beetje het gevoel onder een kaasstolp te leven. Héél raar gevoel kan ik je zeggen.
Los van elkaar kan ik goed met beide praten maar samen was het net ff een hel! Maar t blijven schatten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zulke nichtjes heb ik ook, uiteindelijk maar geblokkeerd, en toen bleek dat ze mij al verwijderd hadden omdat ik er nooit was. Ik heb het niet zo op mensen die me, als ik gezegd heb dat ik druk bezig ben, 5 min later weer aanspreken met bewegende letters en 10 buzzers om te laten merken dat ze me echt moeten spreken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |