quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef Noek het volgende:
Tante yvonne heeft je getroost.
Doet ze goed hè.![]()
Ben je niet boos meer?
Pietje blijft gewoon. Daar is geen sprake van. Ben je mallig.quote:
Is ze weg? Met mijn Gert zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
, nooit boos geweest en eigenlijk heb ik net een uurtje met huisgenoten bijgepraat. Heb yvonne al weken niet geizen, vast ook op vakantie
!
noem je me nou oudquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Pietje blijft gewoon. Daar is geen sprake van. Ben je mallig.
Met je ban! Oude relpot.
Kom er gewoon bij, omdat 't kanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:58 schreef Noek het volgende:
Pietje blijft gewoon. Daar is geen sprake van. Ben je mallig.
Met je ban! Oude relpot.
Er zit kennelijk een virus in. Pech meiden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja flikker op Coos posten of bek houwen. Achtelijke Hagenees
Goed hè....van ziggo?quote:Our e-mail content detector has just been triggered by a message you sent:
To: xxxxxxxxxxxxxxx Subject: Re: xxxxxxxxxxx
One or more of the attachments (annie.exe) are on
the list of unacceptable attachments for this site and will not have
been delivered.
Consider renaming the files to avoid this constraint.
The virus detector said this about the message:
Report: Report: MailScanner: Windows/DOS Executable (annie.exe)
Report: No programs allowed (annie.exe)
--
MailScanner
Email Virus Scanner
Ziggo
Ja, Gert was ontroostbaar na de afwijzing van Cc deze morgenquote:
Hij danst ook raaaaaaar .....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, Gert was ontroostbaar na de afwijzing van Cc deze morgen.
Ik zie een verband.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godver, je bent ook maar even weg en 't is alweer gezellig
whut?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde je eerst relnicht noemen maar dan zou ik je niet geven.
kan je nagaan........quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Er zit kennelijk een virus in. Pech meiden.![]()
Maar deze melding kreeg ik.
[..]
Goed hè....van ziggo?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef FANN het volgende:ik denk dat ik effe koffie ga drinken ofzo, anders ga ik straks weer buiten mijn boekje
Komt allemaal omdat mijn haar nog niet goed zit, maar da's eind van de week opgelost
Fietsen ging kut hè?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze moeten bij TBO II standaard alle posters moderator maken, ben je gelijk van al 't gezeik af en heb je ook geen FB meer nodig
Wat is jouw funcie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier z'n functie Pietje, zo ik ook
Mot je maar geen vieze plaatjes postenquote:
Dan moet Remlof maar stoppen met zijn pasfoto's te sturen......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Mot je maar geen vieze plaatjes posten
Nee ik doe het ook maar niet meer
Nou, om eerlijk te zijn bleef ik vandaag onder de 130 hartslagen, 't viel dus best mee eik. Langzaam maar zeker kom ik zo bij de 0 nul hartslagen uitquote:
Doe eens een linkje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet Remlof maar stoppen met zijn pasfoto's te sturen......
Vertelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef FANN het volgende:ow kan dat wel..... of is ie nou weer boos
Remmy?????![]()
ben je boooos
Ja ben niet achterlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow kut jij bent snel met quoten, dacht net zal ik het maar weer weg halen
ow wat is mijn functie hier dan denk jij?quote:
ik heb nog steeds jouw vieze verhaaltje niet gekregenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef FANN het volgende:ow kan dat wel..... of is ie nou weer boos
Remmy?????![]()
ben je boooos
Dan heeft Fluitertje het achtergehouden......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb nog steeds jouw vieze verhaaltje niet gekregen
Ik ga akkoord zonder morrenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef FANN het volgende:
ik dacht volkomen nutteloos een beetje dom ouwehoeren toch?
Voorbeeldfunctie, ik zeg 't jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef FANN het volgende:
ik dacht volkomen nutteloos een beetje dom ouwehoeren toch?
mooi, meer ambieer ik ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga akkoord zonder morren
De bunker in met die gozer. En stiekum langer dan het programma duurt. (jaar of 8)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie, ik zeg 't je.
Loop maar weer wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi, meer ambieer ik ook niet![]()
ik ga nu effe héle sterke koffie drinken... volgens mij is het nodig.....![]()
Adios Amigos
Stuur dan een kopietjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan heeft Fluitertje het achtergehouden......
misschien heeft ie hem wel ingelijst
Jouw functie is dus vacantquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie, ik zeg 't je.
Vakantie houdenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jouw functie is dus vacant
En wat wil jij dan gaan doen?
Wat ie altijd doet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jouw functie is dus vacant
En wat wil jij dan gaan doen?
Ja, vermoedelijk onder het mom van service, maar volgens mij wil hij overal z'n sporen nalaten als lapo-erquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ie altijd doet?
Meeposten en door het slotje heen posten
Servicequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, vermoedelijk onder het mom van service, maar volgens mij wil hij overal z'n sporen nalaten als lapo-er
Ja, bizar hè?quote:
Dat is karakter en stijl hè, de één ligt je ook simpelweg meer dan de ander. Maar dat maakt de één als mens niet slechter of beter dan de ander toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ergens anders een pro-Dot campagne?
Nee ,qua posten, inhoud en qua tekst![]()
Sorry heb het gevolgd, die derdepersoon geplaatste postings, dat op de voorgrond treden, bewust of onbewust?
Dan liever een Mera die op de achtergrond blijft en inhoudelijk reageert.
Dat zal ik zeker niet zeggen, kan ik ook niet, want ken ze niet. Tis hoe ze over komen en daar baseer ik mijn mening op. Moet zeggen dat ik al eerder, meerdere, postings heb gezien van Dottey waarbij ik een gevoel kreeg van ehhhhhh, tja dat kan dus en meerdere met mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is karakter en stijl hè, de één ligt je ook simpelweg meer dan de ander. Maar dat maakt de één als mens niet slechter of beter dan de ander toch?
1s ofwel eenschquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is karakter en stijl hè, de één ligt je ook simpelweg meer dan de ander. Maar dat maakt de één als mens niet slechter of beter dan de ander toch?
Je zit in het verkeerde topic.. Thats allquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:29 schreef Talitha het volgende:
Vreemde sfeer hier vanavond. Meer rel zit er niet in denk ik?
Zo... Goeiemorgenquote:
Ik zit zo meteen nergens meer. Dan lig ik in m'n bed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic.. Thats all
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan keihard stampen!!![]()
Sorry, ik blijf 'em leuk vinden![]()
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het ter sprake kwam, maar die postte een link naar dat topic... heb hem helemaal gelezen en me echt een breuk gelachen
Ik heb mijn huiswerk gedaan, op advies van Danny ergens in de COS
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
En Danny stuurt je naar ONZDit gaat leuk worden
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo heb ik het nooit bekekeninderdaad, ik sla teveel ONZ uit waarschijnlijk
![]()
Ga er maar eens een nachtje over slapen denk
Zo backupquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[quote]Op woensdag 17 juni 2009 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een hoop om over na te denken
Doei.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:19 schreef Marrije het volgende:
Ook goedemorgen. Hier gaat de elektriciteit er zo vanaf
Ik vrees van wel, op het kaartje staat van 9 tot 13, maaaaar als er onverwachte problemen zijn langer. Nou, dan weet je het wel, inderdaad Dementor, doeiiii, tot morgenquote:
Okay dan wacht ik nog wel even met rellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, op het kaartje staat van 9 tot 13, maaaaar als er onverwachte problemen zijn langer. Nou, dan weet je het wel, inderdaad Dementor, doeiiii, tot morgen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Okay dan wacht ik nog wel even met rellen.
Je komt net uit bed he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Wat lijkt het prachtig weer te zijn!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. Ik ga me vandaag in beton storten.
Niet uit het mijne helaasquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]succes!
[..]
Niet uit het mijne helaas
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]succes!
[..]
Niet uit het mijne helaas
Ga maar even alles editten danquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is ook!
Haarproblemen!Ik zat er een dag te laat.
Nee, natuurlijk niet. Ik schrijf nooit iets op. Het is geen werk. Ben geen secretaresse van mezelf!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ga maar even alles editten dan![]()
Afspraak niet opgeschreven?
Mooi weertje he, hopelijk morgen over 3 weken ook, dan zit je lekker in mijn bunker![]()
Kan Buuv mooi notuleren
Ja, mooi kut. Allemaal Dots schuld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat krijg je ervan, veel te druk met andere dingen.
Precies.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik schrijf nooit iets op. Het is geen werk. Ben geen secretaresse van mezelf!
9 juli vergeet ik echt nooit. Ja, dat is wel leuk voor ons Buufje. Leuk klein crewclubje zo.
Doe maar via de pm. Meld dat dan eerst maar even hier. Zo van: Ik stuur je een pm!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Precies.
Wil jij trouwens gewoon op de foto en zal ik ze via PM toesturen?
Doe mij een CC'tje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef CarOnline het volgende:
Precies.
Wil jij trouwens gewoon op de foto en zal ik ze via PM toesturen?
Nee sorry.quote:
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef Noek het volgende:
Maar ik ga douchen want ik was wel mooi op tijd bij mijn vriendinnen op de sportschool, die elkaar al 100 jaar kennen en me geen blik waardig gunnen omdat ik normaal gesproken niet van de ochtendploeg ben.
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef CarOnline het volgende:
Ik meld natuurlijk wél dat ik jou en Noek een PM ga sturen.
Goeie tip Noek
Ja, jij mag dat wel.quote:
Pietje wel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, jij mag dat wel.![]()
Lekkere bunkerslet van me.
Maar nu lees ik toch net dat CarO het er niet mee eens is. Daarvoor openen we dan eerst wel een evaluatietopic. Goed. Mooi. Slotje.
Tegen jou zeg ik: Buuv, ik ben op msn! Kijk eens in je scherm haha!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja!!! Ik wil ook een PM!![]()
En een waarschuwing van een PMEn ik zal wel notuleren, maar dan doe ik nét geen verslag
Oh dat gaat zo leuk worden
Nou dat wil ik dan wel even bespreken in het evaluatietopic ook. Want ja, dat is dan wel een beetje scheef misschien ofzo. En dat ik me dan niet buitengesloten voel en alles....quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tegen jou zeg ik: Buuv, ik ben op msn! Kijk eens in je scherm haha!
Haha! Ja, dat zeg ik dan. Flexibel
Je overschat je talenten.quote:
Natuurlijk natuurlijk meisquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou dat wil ik dan wel even bespreken in het evaluatietopic ook. Want ja, dat is dan wel een beetje scheef misschien ofzo. En dat ik me dan niet buitengesloten voel en alles....
Moet ik in dat topic of in het evaluatie topic vragen of mijn zaad al opkomt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Natuurlijk natuurlijk meis
En als je moe van het tiepen bent wil Noek best het stokje overnemen.
Maar niet voor we dat besproken hebben. Uiteraard. Want aan alles zitten grenzen.
Ik zal zorgen voor liters en liters thee en koffie en fris.
En broodjes. En taart. Verdere info in het crew topic van CGW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |