quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet Remlof maar stoppen met zijn pasfoto's te sturen......
Vertelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef FANN het volgende:ow kan dat wel..... of is ie nou weer boos
Remmy?????![]()
ben je boooos
Ja ben niet achterlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow kut jij bent snel met quoten, dacht net zal ik het maar weer weg halen
ow wat is mijn functie hier dan denk jij?quote:
ik heb nog steeds jouw vieze verhaaltje niet gekregenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef FANN het volgende:ow kan dat wel..... of is ie nou weer boos
Remmy?????![]()
ben je boooos
Dan heeft Fluitertje het achtergehouden......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb nog steeds jouw vieze verhaaltje niet gekregen
Ik ga akkoord zonder morrenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef FANN het volgende:
ik dacht volkomen nutteloos een beetje dom ouwehoeren toch?
Voorbeeldfunctie, ik zeg 't jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef FANN het volgende:
ik dacht volkomen nutteloos een beetje dom ouwehoeren toch?
mooi, meer ambieer ik ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga akkoord zonder morren
De bunker in met die gozer. En stiekum langer dan het programma duurt. (jaar of 8)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie, ik zeg 't je.
Loop maar weer wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi, meer ambieer ik ook niet![]()
ik ga nu effe héle sterke koffie drinken... volgens mij is het nodig.....![]()
Adios Amigos
Stuur dan een kopietjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan heeft Fluitertje het achtergehouden......
misschien heeft ie hem wel ingelijst
Jouw functie is dus vacantquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie, ik zeg 't je.
Vakantie houdenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jouw functie is dus vacant
En wat wil jij dan gaan doen?
Wat ie altijd doet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jouw functie is dus vacant
En wat wil jij dan gaan doen?
Ja, vermoedelijk onder het mom van service, maar volgens mij wil hij overal z'n sporen nalaten als lapo-erquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ie altijd doet?
Meeposten en door het slotje heen posten
Servicequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, vermoedelijk onder het mom van service, maar volgens mij wil hij overal z'n sporen nalaten als lapo-er
Ja, bizar hè?quote:
Dat is karakter en stijl hè, de één ligt je ook simpelweg meer dan de ander. Maar dat maakt de één als mens niet slechter of beter dan de ander toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ergens anders een pro-Dot campagne?
Nee ,qua posten, inhoud en qua tekst![]()
Sorry heb het gevolgd, die derdepersoon geplaatste postings, dat op de voorgrond treden, bewust of onbewust?
Dan liever een Mera die op de achtergrond blijft en inhoudelijk reageert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |