Ehm, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:10 schreef stbabylon het volgende:
worse case scenario:
Iran gooit een paar raketten naar een Amerikaans schip om de aandacht af te leiden.
Amerika, met behulp van Israel slaat terug
Heel Iran boos op Amerika/Israel
Alle Arabische staten kiezen Irans kant, want dan heeft Amerika potentieel half Arabië
Rusland wil zijn bezittingen beschermen en voorkomen dat Amerika er met de poet vandoor gaat
China ziet zijn grondstoffen verdwijnen
EU kiest braaf Amerika's kant
Ladingen nu nog gematigde moslims in de EU worden boos
En dat allemaal zonder nukes.
Slaat ook nergens op. Sommige mensen kunnen echt zulke domme dingen zeggen...quote:
Beetje raar dat de journalisten binnen moeten blijven terwijl een grote pro-demonstratie aan de gang is. Zou toch zeggen dat je die dan laat komen om te laten zien met hoeveel je bent.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef popolon het volgende:
'Alle' sites nu dus in de ban. Althans, die waar je informatie op kwijt kon. Alle journalisten het land uit. Gezellig regime!
Dat filmpje sloeg wel degelijk ergens op. De ironie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:13 schreef fjs het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Sommige mensen kunnen echt zulke domme dingen zeggen...
i rest my case...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:14 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat filmpje sloeg wel degelijk ergens op. De ironie.
Je vergeet het gedeelte waar er een meteoriet ter grootte van Australie inslaat en al het leven op aarde sterft.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:10 schreef stbabylon het volgende:
worse case scenario:
Iran gooit een paar raketten naar een Amerikaans schip om de aandacht af te leiden.
Alle Arabische staten kiezen Irans kant, want dan heeft Amerika potentieel half Arabië
Rusland wil zijn bezittingen beschermen en voorkomen dat Amerika er met de poet vandoor gaat
Amerika gaat helemaal niks doen, tenzij er echt veel Amerikanen omkomen. Obama zit totaal niet op die koers. Israel zie ik daarentegen zeker wel aanvallen als het regime blijft, met stille blijdschap bij de Saoedi's e.a. Arabische landen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:10 schreef stbabylon het volgende:
worse case scenario:
Nah gaat niet lukken gezien de locatie van Israel t.o.v. Iran dan moeten ze over Jordanie heen vliegen en ik denk niet dat dat zomaar gaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:10 schreef stbabylon het volgende:
Goed, alle landen in het Midden-Oosten dan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alle Arabische staten kiezen voor Iran? Iran is geen Arabisch land. Bovendien zien de Arabische landen in Iran een nog grotere dreiging dan in Amerika.
We zitten bij het ontbijt nog steeds te wachten op het hoofd van Binnetje Laden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:16 schreef speknek het volgende:
maar stuur er een groepje Amerikaanse groene baretten op af en je hebt het hoofd van Khamenei voor het avondeten.
Of in Polen, vielen ook een Duitse grenspost aanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:13 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ehm, dat denk ik niet.
Oh ja, net als Vietnam zeker. Die "gooiden ook een paar raketten" op een Amerikaans schip.
Aartsvijand nummero 1 van Arabische landen is Iran momenteel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, alle landen in het Midden-Oosten dan.
En leuk dat ze het een grotere dreiging vinden, maar als er Amerikaanse soldaten in Irak, Iran en Afghanistan zitten...
momenteel. ik heb het over een worse case scenario.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aartsvijand nummero 1 van Arabische landen is Iran momenteel.
Arabieren hebben geen enkel belang bij Iran, die laten ze gewoon in puin liggen - ook in het geval van worst case scenario.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
momenteel. ik heb het over een worse case scenario.
False flag om de grip op de bevolking nog meer te verstevigen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:22 schreef CANARIS het volgende:
Dit loopt gewoon op een met een Sisser af.
Het regime, of we het nu willen of niet , zit gewoon veel te vast in het zadel. Ik moet die bewijzen ook nog maar zien. Ik zou er namenlijk niet verbaasd van staan te kijken als er helemaal niet is geknoeid.
Ik zie de noodzakelijkheid ook niet . Het regime was niet bang voor Khatamie en ook niet echt dolgelukkig met achmadhindjad.
Waarom zo knoeien met verkiezingen die tot nu toe in Iran eigenlijk altijd in orde waren.
Noem me maar naief , maar ik geloof ook niet dat die religieuse oeiebakkers een "verkiezersbedrog" uit religieus oogpunt zouden accepteren.
Er zijn in dit topic genoeg abnormaliteiten te vinden over de uitslag.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:22 schreef CANARIS het volgende:
Ik zou er namenlijk niet verbaasd van staan te kijken als er helemaal niet is geknoeid.
Waarom haten de Arabische staten Iran zo erg?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aartsvijand nummero 1 van Arabische landen is Iran momenteel.
soenni/shiaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom haten de Arabische staten Iran zo erg?
De sjiitische regering van Iran steunt vaak de sjiitische minderheid in Arabische landen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gezien de dingen die ze verder hebben geaccepteerd, denk ik niet dat ze veel problemen hebben met een verkiezingsfraude hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:22 schreef CANARIS het volgende:
Noem me maar naief , maar ik geloof ook niet dat die religieuse oeiebakkers een "verkiezersbedrog" uit religieus oogpunt zouden accepteren.
Omdat een Iran een bedreiging vormt voor diverse kleine aangrenzende staten en omdat ze menen dat Iran bepaalde groeperingen steunt die niet in het belang van de Arabische landen handelen. Daarnaast is Iran ook gewoon een regionale militaire macht, dat tast het gezag van SA ook aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |