abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:37:54 #52
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_70064495
Hoorde zojuist op CNN (staat aan in de andere kamer) dat US Marines de opdracht gekregen hebben "on guard" te zijn en te voorkomen dat een ontmoeting met Iraanse schepen "escaleert" omdat de Revolutionaire Garde een afleiding zou zoeken voor het volk voor het geval dat de situatie uit de hand loopt.
pi_70064530
Iran has restricted all journalists working for foreign media from reporting on the streets, the Associated Press is reporting bron: via de twitter van Madyar
En deze:
RT: @lotfan: URGENT: SSL connections in Iran is now down, this has been confirmed and verified
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_70064572
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:37 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Hoorde zojuist op CNN (staat aan in de andere kamer) dat US Marines de opdracht gekregen hebben "on guard" te zijn en te voorkomen dat een ontmoeting met Iraanse schepen "escaleert" omdat de Revolutionaire Garde een afleiding zou zoeken voor het volk voor het geval dat de situatie uit de hand loopt.

False flag coming up!

Hallo Tonkin, daar zijn we weer!
pi_70064628
International media must leave Iran as soon as possible according to Ahmadinejad's direction
Iran's government bans every way of connection and media in Iran Bronvia twitter madyar
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_70064642
*They are filtering everything! Gmail is blocked now!
pi_70064674
Prachtig bevestigend hoeveel Amerikaanse media (inclusief Twitter, die speciaal de downtime uitstelt) hier uit alle macht aandacht aan blijven besteden.

Voor de rest hoor ik er -internationaal gezien- niet zoveel meer over. Blijkbaar is het allemaal iets minder intens en interessant als de Yankees ons doen geloven. Althans, de meeste van ons.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:43:12 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_70064699
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:42 schreef Chooselife het volgende:
Prachtig bevestigend hoeveel Amerikaanse media (inclusief Twitter, die speciaal de downtime uitstelt) hier uit alle macht aandacht aan blijven besteden.

Voor de rest hoor ik er -internationaal gezien- niet zoveel meer over. Blijkbaar is het allemaal iets minder intens en interessant als de Yankees ons doen geloven. Althans, de meeste van ons.
Zijn bedrijven nu ook al speelballen van de overheid puur vanwege nationaliteit?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_70064709
Zouden ze werkeijk het land liever in een oorlog storten dan in een burgeroorlog? Wow... Hebben ze wel meer kans. Tenzij Israël dan maar beslist om te tonen dat ze echt nukes hebben.
pi_70064767
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:42 schreef Chooselife het volgende:

Ach schei uit! Twitter was nog de enige vorm van communicatie in Iran . Dus was het erg belangrijk voor de Iranese mensen dat twitter online bleef
pi_70064781
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:43 schreef speknek het volgende:

[..]

Zijn bedrijven nu ook al speelballen van de overheid puur vanwege nationaliteit?
Geen idee. Het valt me alleen op. Het is twitter voor- en na, bij die protesten. Allemaal schreeuwerige oneliners over hoe dodelijk en beangstigend het allemaal is.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:46:18 #63
8369 speknek
Another day another slay
pi_70064807
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:45 schreef Chooselife het volgende:
Geen idee. Het valt me alleen op. Het is twitter voor- en na, bij die protesten. Allemaal schreeuwerige oneliners over hoe dodelijk en beangstigend het allemaal is.
Welke social networking site is niet Amerikaans? Alle Iraniers aan de Hyves?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:46:31 #64
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_70064819
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:43 schreef stbabylon het volgende:
Zouden ze werkeijk het land liever in een oorlog storten dan in een burgeroorlog? Wow... Hebben ze wel meer kans. Tenzij Israël dan maar beslist om te tonen dat ze echt nukes hebben.
het zou niet de eerste keer zijn dat een land een oorlog begint om binnenlandse problemen op te lossen. Is een veelvuldig en succesvol gebruikt concept.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:46:40 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_70064826
'Alle' sites nu dus in de ban. Althans, die waar je informatie op kwijt kon. Alle journalisten het land uit. Gezellig regime!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_70064832
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:45 schreef themauster het volgende:

[..]

Ach schei uit! Twitter was nog de enige vorm van communicatie in Iran . Dus was het erg belangrijk voor de Iranese mensen dat twitter online bleef
Ho ho, hyves is er ook nog. Kunnen ze mooi bij de "wie, wat waar" allerlei zware, morbide teksten invullen.
pi_70064838
ze kunnen ook gewoon t inet afsluiten. zo moeilijk is dat niet.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:47:31 #68
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_70064863
quote:

[..]

En dat is het ook. Je weet bij lange na niet hoe gek die basiji leden zijn.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:48:09 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_70064890
quote:
En dat is nou juist het interessantste misschien nog wel, op de geopolitieke arena na, dat je een revolutie(?) live meemaakt.
pi_70064913
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

En dat is het ook. Je weet bij lange na niet hoe gek die basiji leden zijn.
Weet ik niet nee. Ik zit niet op twitter om al die noodkreten door te spitten.
pi_70064921
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

het zou niet de eerste keer zijn dat een land een oorlog begint om binnenlandse problemen op te lossen. Is een veelvuldig en succesvol gebruikt concept.
Weet ik, maar ze nemen dan nogal een gok. Potentieel is dit dan hetzelfde als een aanslag op een Oostenrijkse prins...
pi_70064923
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ho ho, hyves is er ook nog. Kunnen ze mooi bij de "wie, wat waar" allerlei zware, morbide teksten invullen.
Hyves Buiten nederland bestaat Hyves niet!
maar goed ik geloof dat je een beetje aan het trollen bent
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:49:19 #73
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_70064935
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:48 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Weet ik niet nee. Ik zit niet op twitter om al die noodkreten door te spitten.
Doe er dan ook niet zo cynisch over. Rot gewoon op met je complottheorieën.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:50:10 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70064955

Ziet er gezellig uit .
KuikenGuppy
pi_70064965
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:48 schreef speknek het volgende:

[..]

En dat is nou juist het interessantste misschien nog wel, op de geopolitieke arena na, dat je een revolutie(?) live meemaakt.
Lekker geloofwaardig. Oneliners volgen van onzichtbare computergebruikers.

Dat een technisch wetenschapper zich zo om de tuin laat leiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')