quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:37 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Hoorde zojuist op CNN (staat aan in de andere kamer) dat US Marines de opdracht gekregen hebben "on guard" te zijn en te voorkomen dat een ontmoeting met Iraanse schepen "escaleert" omdat de Revolutionaire Garde een afleiding zou zoeken voor het volk voor het geval dat de situatie uit de hand loopt.
Zijn bedrijven nu ook al speelballen van de overheid puur vanwege nationaliteit?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:42 schreef Chooselife het volgende:
Prachtig bevestigend hoeveel Amerikaanse media (inclusief Twitter, die speciaal de downtime uitstelt) hier uit alle macht aandacht aan blijven besteden.
Voor de rest hoor ik er -internationaal gezien- niet zoveel meer over. Blijkbaar is het allemaal iets minder intens en interessant als de Yankees ons doen geloven. Althans, de meeste van ons.
Ach schei uit! Twitter was nog de enige vorm van communicatie in Iran . Dus was het erg belangrijk voor de Iranese mensen dat twitter online bleefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:42 schreef Chooselife het volgende:
Prachtig bevestigend hoeveel Amerikaanse media (inclusief Twitter, die speciaal de downtime uitstelt) hier uit alle macht aandacht aan blijven besteden.
Voor de rest hoor ik er -internationaal gezien- niet zoveel meer over. Blijkbaar is het allemaal iets minder intens en interessant als de Yankees ons doen geloven. Althans, de meeste van ons.
Geen idee. Het valt me alleen op. Het is twitter voor- en na, bij die protesten. Allemaal schreeuwerige oneliners over hoe dodelijk en beangstigend het allemaal is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Zijn bedrijven nu ook al speelballen van de overheid puur vanwege nationaliteit?
Welke social networking site is niet Amerikaans? Alle Iraniers aan de Hyves?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:45 schreef Chooselife het volgende:
Geen idee. Het valt me alleen op. Het is twitter voor- en na, bij die protesten. Allemaal schreeuwerige oneliners over hoe dodelijk en beangstigend het allemaal is.
het zou niet de eerste keer zijn dat een land een oorlog begint om binnenlandse problemen op te lossen. Is een veelvuldig en succesvol gebruikt concept.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:43 schreef stbabylon het volgende:
Zouden ze werkeijk het land liever in een oorlog storten dan in een burgeroorlog? Wow... Hebben ze wel meer kans. Tenzij Israël dan maar beslist om te tonen dat ze echt nukes hebben.
Ho ho, hyves is er ook nog. Kunnen ze mooi bij de "wie, wat waar" allerlei zware, morbide teksten invullen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ach schei uit! Twitter was nog de enige vorm van communicatie in Iran . Dus was het erg belangrijk voor de Iranese mensen dat twitter online bleef
En dat is het ook. Je weet bij lange na niet hoe gek die basiji leden zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:45 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Geen idee. Het valt me alleen op. Het is twitter voor- en na, bij die protesten. Allemaal schreeuwerige oneliners over hoe dodelijk en beangstigend het allemaal is.
En dat is nou juist het interessantste misschien nog wel, op de geopolitieke arena na, dat je een revolutie(?) live meemaakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:45 schreef Chooselife het volgende:
Weet ik niet nee. Ik zit niet op twitter om al die noodkreten door te spitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En dat is het ook. Je weet bij lange na niet hoe gek die basiji leden zijn.
Weet ik, maar ze nemen dan nogal een gok. Potentieel is dit dan hetzelfde als een aanslag op een Oostenrijkse prins...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
het zou niet de eerste keer zijn dat een land een oorlog begint om binnenlandse problemen op te lossen. Is een veelvuldig en succesvol gebruikt concept.
Hyvesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ho ho, hyves is er ook nog. Kunnen ze mooi bij de "wie, wat waar" allerlei zware, morbide teksten invullen.
Doe er dan ook niet zo cynisch over. Rot gewoon op met je complottheorieën.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:48 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Weet ik niet nee. Ik zit niet op twitter om al die noodkreten door te spitten.
Lekker geloofwaardig. Oneliners volgen van onzichtbare computergebruikers.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:48 schreef speknek het volgende:
[..]
En dat is nou juist het interessantste misschien nog wel, op de geopolitieke arena na, dat je een revolutie(?) live meemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |