Gifted is vet ja, Stollywood is ook een leuk nummer.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef fyah het volgende:
[..]
Inderdaad die soloDaar is Bas wel lekker mee. Een van zijn vetste zit nog in een track uit 2002 onder de naam Gifted. Vanaf 2.30, heb m even geupload.
Dit op lowlands lijkt me gaaf
quote:Op dit moment zit Lanen ook midden in de opnames voor een nieuw Jeugd van Tegenwoordig album. Veel kan hij daarover nog niet zeggen. “We komen waarschijnlijk deze zomer nog met een eerste single van het nieuwe Jeugdalbum,verder kan ik er weinig meer zeggen dan keep watching the sky, het komt er allemaal aan.”
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:06 schreef fyah het volgende:
Op dit moment zit Lanen ook midden in de opnames voor een nieuw Jeugd van Tegenwoordig album. Veel kan hij daarover nog niet zeggen. “We komen waarschijnlijk deze zomer nog met een eerste single van het nieuwe Jeugdalbum,verder kan ik er weinig meer zeggen dan keep watching the sky, het komt er allemaal aan.”
Ik vind m tofquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:06 schreef VeX- het volgende:
Ze hebben een nieuw nummertje met Boemklatsch. Toepasselijk getiteld 'Kutmuziek'.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:06 schreef VeX- het volgende:
Ze hebben een nieuw nummertje met Boemklatsch. Toepasselijk getiteld 'Kutmuziek'.
Eerste was Briljant. 2e heel goed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef febster het volgende:
Ben benieuwd, 2e album was echt briljant.
gezellig met zijn allen weer die teksten analyserenquote:Op zondag 18 april 2010 21:43 schreef fyah het volgende:
Damn, zin indat refrein klinkt alvast hard, rest versta ik niet
Mensen die de Machine beter vinden dan het geniale Parels.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef febster het volgende:
Ben benieuwd, 2e album was echt briljant.
QFT.quote:Op maandag 19 april 2010 18:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die de Machine beter vinden dan het geniale Parels.![]()
De lyrics van Parels zijn onnavolgbaar zo goed
Met wat TopNotch geluk komt ie weer op vrijdag uit zodat we op zondag grandioos foute interpretaties kunnen zettenquote:Op maandag 19 april 2010 16:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
gezellig met zijn allen weer die teksten analyseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |