"Gaan we knallen?"quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
"Gaan we knallen?"
" ...Ja."
"Kenkerhard knallen?"
"Wat, sorry?"
Sommige mensen moeten niet proberen swagger te zijn.
ik kom hierop terug nu ik het verstaquote:Op zondag 19 juli 2009 22:59 schreef fyah het volgende:
wartaal zn stukje hierop is trouwens echt barslecht imo
quote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef kikoooooo het volgende:
Ging heerlijk los in het middenVeel boze 15 jarige kutjes gezien.
Zou tijd worden, ze zijn al anderhalf jaar aan het tourenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Hondenbrok het volgende:
Ga ze nu eindelijk live zien, in de Groene Engel in Oss, mét Bas Bron!Heb trouwens ergens gelezen dat dit de laatste optredens zijn tot ze aan hun nieuwe album gaan beginnen, weet iemand hier meer over?
Beide.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:47 schreef Hondenbrok het volgende:
Dat ik ze live ga zien of dat ze een nieuw album gaan maken?![]()
Inderdaad.quote:
Ik geloof tot in November en gok dat ze in 2010 beginnen met opnemen. Bijna iedereen is nu aan het opnemen.. Turk, Hef, Dio, Flinke Namen, Winne, LeLe, Opposites komen dit jaar nog met album, enkel jvt blijkt het zo lang te kunnen melkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zou tijd worden, ze zijn al anderhalf jaar aan het touren
Was met Parels ook zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:38 schreef fyah het volgende:
[..]
enkel jvt blijkt het zo lang te kunnen melken
Denk het ook niet, maar een mixtape is toch al ietsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:30 schreef RedGuy het volgende:
Ze zullen misschien met wat mixtapes komen, maar ik geloof niet dat Dio, Flinke Namen en Winne met een album komen dit jaar?
Bas heeft meer projecten dan djvt, nieuwe seymour bits album is ook af en ligt klaar voor begin 2010. dan heeft ie nog bastian en comtron. Waar ze nog altijd mee optreden. Ik zou het eerder wachten noemen dan uitmelkenquote:
van jole is best een coole gast. hij heeft mijn broertje ooit gepijpt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef Rahl het volgende:
hehe, van jole weet zich echt geen raad met ze
pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef fyah het volgende:
[..]
van jole is best een coole gast. hij heeft mijn broertje ooit gepijpt.
ik had geen idee dat die sukkel dwdd heeft gepresenteerd.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
ik had geen idee dat die sukkel dwdd heeft gepresenteerd.
Haha, schaamteloosquote:
Tja een nieuw album zal nog wel even duren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef Rahl het volgende:
bij elke post in dit topic hoop ik een aankondiging van het nieuwe album aan te treffen
maar lol @ plaatje.
Gelukkig is Pinkpop ook geen serieus festival en wisten ze op Lowlands een van de betere feestjes te bouwen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef whosvegas het volgende:
Volkomen onterecht dat ze dit jaar op het tweede podium stonden van Pinkpop.
Zo'n band is leuk voor konningine dag/nacht, om met je straalbezopen kop op mee te lallen. Maar meer ook niet. Iig geen serieuze festival act.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef whosvegas het volgende:
Zo'n band is leuk voor konningine dag/nacht, om met je straalbezopen kop op mee te lallen. Maar meer ook niet. Iig geen serieuze festival act.
gelukkig heb ik me ondanks dit toch vermaakt op pinkpop bij de jeugdquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef whosvegas het volgende:
Shenkie-achtige synth?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:08 schreef N.i.c.k het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)umpert_muziek_2.html
hoor ik het goed ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |