Nee, maar je kan het een mod vragen in FB. Waarschijnlijk gaan ze je TT toch zelf al aanpassen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:45 schreef Hondenbrok het volgende:
Kan ik dat nog veranderen? Ik wilde er van maken: 'De Jeugd van Tegenwoordig #8 - De sleutels van de hemelpoort'...
Daar gaan we weerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:05 schreef One_conundrum het volgende:
Het is toch de whopperschuur, dus eigenlijk de Burger King?
Klopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:05 schreef One_conundrum het volgende:
quote:
ja denk ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:05 schreef One_conundrum het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:05 schreef One_conundrum het volgende:
Ik voelde hem al aankomen dat er teminste 1 iemand moest zeiken over die TTquote:
Jamaar als je in een topic van De Jeugd zit, dan ga je er toch niet over zeiken als iemand kanker zegtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:17 schreef Remake het volgende:
[..]
Ik voelde hem al aankomen dat er teminste 1 iemand moest zeiken over die TT![]()
Moet dat nou?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:17 schreef Remake het volgende:
[..]
Ik voelde hem al aankomen dat er teminste 1 iemand moest zeiken over die TT![]()
Kanker geniaal die jeugd
Aaaahahahaha ik moest serieus keihard lachenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:05 schreef One_conundrum het volgende:
Ja, dat zei hij in dat nrc next interviewquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:05 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, ik weet nog wat Wiwa zei over dat hij bij dat kinderprogramma werkte en ook rapper was : 'O, er zijn volwassenen bij. Even kanker zeggen.'
dan was hij best rijk ofniet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mijn opa is dood gedaan aan moet![]()
![]()
Ontopic: eindelijk van die vorige TT af
Dude zeg niet dat jij daarvoor heb gezorg he?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ontopic: eindelijk van die vorige TT af
Dan had ik Parels voor de zwijnen gekochtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Van de week heb ik de Machine gekocht
Moest een keuze maken, bij de Fame in Amsterdam hadden ze alle Top Notch albums voor 8 euro p/s
Kon er maar één kopen, zat te twijfelen tussen Parels en De Machine, uiteindelijk De Machine gekocht
Vind ze daar nog zo jong op klinken, vind Machine betere dansplaat!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dan had ik Parels voor de zwijnen gekocht
Buma = geldquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is Buma een nieuwe soort drugs?![]()
Duh, Buma is geld van de BumaStemra ouwe.quote:
Parels heeft de meest geniale textenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vind ze daar nog zo jong op klinken, vind Machine betere dansplaat!
Hoewel Parels wel een geniale openingstrack heeft!
[..]
Buma = geld
Ik bedoelde de TT van het vorige topic. Dat kanker interesseert met echt geen kankerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef Remake het volgende:
[..]
Dude zeg niet dat jij daarvoor heb gezorg he?
En ik ben altijd maar blijven denken dat Flap Flap als een van de eerste nummers een clip zou krijgenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef fyah het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Flip Van Der Kuil (die kale van nkotb ja) heeft een clip gemonteerd uit beelden van pinkpop zie ik net, en dat is nu de officiele clip voor deze donkere jongen komt zo hard. Nu vrijdag ook Bertje vs Yayo komt hebben ze bijna alle tracks op het album al van een clip voorzien. De enige tracks die ze nog over houden om een clip voor te maken zijn Kerk, Flap Flap, Niet Als Jouw, Centje en Sorry. Aan dit tempo zijn ze over een jaar klaar met de Machine uit te melken en zal het dan wel weer even stil blijven terwijl ze aan een nieuw album werken? Ik gok ook maar wat
1. Kerk
2. Datvindjeleukhe
3. Deze Donkere Jongen Komt Zo Hard
4. Buma In Mijn Zak
5. Hollereer
6. Flap Flap
7. De Musical (skit)
8. Bertje Vs Yayo
9. Wopwopwop (De Tentbakkers)
10. Er Is Een Hitje (skit)
11. Niet Als Jouw
12. Applaus
13. Centje Centje
14. Sorry
écht hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:29 schreef booo het volgende:
[..]
En ik ben altijd maar blijven denken dat Flap Flap als een van de eerste nummers een clip zou krijgen
Met video editing softarequote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:34 schreef Wells.p het volgende:
heb ze 32 min gefilmd op beeckestijn pop wou ik het op you tube zetten moet ik dat filmpje knippen in stukjes van 10 min, HOE DAN?
dat optreden was echt te vet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |