Wat voor idiote krant is dat nu? De voorpagina aanschouwend lijkt het een soort slappe versie van Bildzeitung .Iets van die strekking.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:14 schreef Bonzai. het volgende:
TS is niet vies van een sappige roddel op z'n tijd. Maar wat een crap haalt er tegenwoordig de voorpagina's zeg![]()
[ afbeelding ]
(Het Nieuwsblad)
Edit: inl. moet natuurlijk incl. zijn, voor de grammarnazi's...
Ongetwijfeld de Spits of iets dergelijksquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat voor idiote krant is dat nu? De voorpagina aanschouwend lijkt het een soort slappe versie van Bildzeitung .Iets van die strekking.
SPOILER¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
ze liegt en heeft spijt van der domme actie en denkt nu door zielig te doen en aandacht te vragen haar gelijk te kunnen halen, kansloos, iedereen met meer dan 1 hersencel snapt hoe deze farce in elkaar steektquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
Je vraagt 3 tattoos.
Denkt dat wicht niet wanneer hij 56 verschillende plaatsen zit aan te stippen van: Hmmmm... misschien klopt er iets niet.
Dan verdien je deze fail i.m.o.
whehe ziet er niet uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:26 schreef Ezechielk het volgende:
Het bewuste artikel:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G062BFKCI
[ afbeelding ]
ja en ook zo totaal niet haar eigen schuld heh, arm schaapquote:
quote:
Het is maar waar je op let...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
de gulp van dat ouwe rotte vel dat er naast hangt staat open
ik let er niets op, het valt gewoon opquote:
Dat je dat opvaltquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
de gulp van dat ouwe rotte vel dat er naast hangt staat open
Ze heeft waarschijnlijk iets meer dan 18 keer om 3 sterren gevraagd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
Je vraagt 3 tattoos.
Denkt dat wicht niet wanneer hij 56 verschillende plaatsen zit aan te stippen van: Hmmmm... misschien klopt er iets niet.
Dan verdien je deze fail i.m.o.
heeft die moeder nou ook tatoo's op dr gezicht?quote:
Haha, had er nog niet op geletquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:54 schreef Thrilled het volgende:
3 sterren, of heul veel sterren in de vorm van een 3 op je gezicht.. ik snap het misverstand wel
In dat NWS topic staat dat ze maar 50 euro heeft hoeven betalen, de prijs van 3 sterretjes dus. Die tattoeerder heeft haar dus ook nog eens gematst.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:39 schreef doubleyouteaare het volgende:
Die laat dus nooit meer een tattoo zetten.
Voor hoeveel stuks zou ze hebben betaald?
Ze wou er 3 (zei ze), kreeg er 56, en moest uiteindelijk voor 4 betalen (50 euro).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:39 schreef doubleyouteaare het volgende:
Die laat dus nooit meer een tattoo zetten.
Voor hoeveel stuks zou ze hebben betaald?
Oh ik las ergens anders in het "totaal verneukte tattoo's #3" topic dat ze er voor 4 moest betalen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In dat NWS topic staat dat ze maar 50 euro heeft hoeven betalen, de prijs van 3 sterretjes dus. Die tattoeerder heeft haar dus ook nog eens gematst.
zulke tats kunnen best uit de vrije hand gedaan worden en naast dat het een lelijke tat is is hij ook nog eens lelijk gezetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oh ik las ergens anders in het "totaal verneukte tattoo's #3" topic dat ze er voor 4 moest betalen.
Maar kom op zeg. In slaap vallen terwijl je gezicht onder getattoeëerd wordt? Dat is echt onmogelijk, of ze heeft echt een hele hoge pijngrens..
Sowieso voel je dat echt wel dat er meer dan 3 gezet worden, en niemand houdt je tegen om die stoel uit te stappen, toch?
'Tis gewoon haar eigen schuld. En die tattoëerder zegt zelf ook dat ze erom vroeg, en dat ze niet tegensputterde terwijl hij bezig was. Maar dat de ellende pas begon toen haar vader haar zag.
Domme tienermeisjes
Edit: Er komt toch ook altijd (tenminste, bij de goede 'average' tattoo-shops) zo'n soort blauwe afdruk te staan op de plek waar je tattoo komt? Zodat de tattoo-artist kan zien waar en wat hij precies moet tattoëren.. Al voor dat hij begon had ze, als ze het écht niet wou, kunnen zien dat haar halve gezicht onder de sterretjes zou komen.
Dan nog voel je het heus wel als je 3 sterretjes bij je oog wilt, en vervolgens ook nog 's je kin, wang en voorhoofd erbij worden genomen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
zulke tats kunnen best uit de vrije hand gedaan worden en naast dat het een lelijke tat is is hij ook nog eens lelijk gezet
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dan nog voel je het heus wel als je 3 sterretjes bij je oog wilt, en vervolgens ook nog 's je kin, wang en voorhoofd erbij worden genomen.
Slapen is geen optie bij zo'n pijnlijke tattoo.
Ik sta achter de tattoëerder
nee hoor , ik vond alleen dat je comment weinig van doen had met mijn constateringquote:
Dat komt omdat ik het met je eens ben dat het een lelijke tattoo is, die ook lelijk is gezet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor , ik vond alleen dat je comment weinig van doen had met mijn constatering
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef nicoo het volgende:
Misschien is dit ook wel iets voor dr, voor de andere kant van dr gezicht
[ afbeelding ]
kom op zeg, het zit zelfs op d'r neus! hoe kan je dat nou niet merken, daar kan je ze zelfs zien zitten zonder spiegelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef SevD het volgende:
[ afbeelding ]
Geen drie stippies, wel een 3.
Is het overdenken waard..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:35 schreef tralalala het volgende:
Dan maar helemaal inkleuren en als neger verder gaan.
Haha, inderdaad!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef SevD het volgende:
[ afbeelding ]
Geen drie stippies, wel een 3.
Dan lijkt et me toch eerder dat je 3 vingers in de lucht steektquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, inderdaad!
Stel je voor dat zij om aan te geven hoeveel ze er wilde een 3 opschreef wegens taalverschil, en hij dat opvatte als de vorm.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:56 schreef Siniti het volgende:
Ook echt een onzin dat ze het niet gemerkt zou hebben
Ik geloof eerder die tatoeëerder die zij dat ze het wel wilde maar overstag is gegaan toen der ouders boos werden
Wow, zit nu ook te kijkenquote:
Praat je tegen jezelf?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:09 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Wow, zit nu ook te kijken![]()
Die riooljournalistiek toch
Nee, hoe kom je daar op?quote:
Fuck, ik moest ook nog 's goed kijkenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:24 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar op?
Ik zei gewoon iets tegen Bonzai
Die kop van die pa ook..quote:
En hoe krijg je je biertje zonder kwijlen naar binnen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:21 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf, die onderlip van die kerel. 1 piercing in je lip okay, maar dit is meer ijzer dan lip man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |