Oh, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik moest laatst m'n collegekaart laten zien (en hij werd ook uitgebreid bestudeerd) toen ik naar een studentenfeestje (A-feest) wilde. Die knakker dat echt dat ik 30 was ofzo.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik moest laatst m'n collegekaart laten zien (en hij werd ook uitgebreid bestudeerd) toen ik naar een studentenfeestje (A-feest) wilde. Die knakker dat echt dat ik 30 was ofzo.
Ik was ff op zoek naar een oude cd, en toen kwam ik Yabba Dabba Dance tegen... Ja, ik ben oud.quote:
AVGquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef Californium het volgende:
voor de computernerds: wat is een goede virusscanner / antivirusprogramma? die ook op vista kan?
thx! *gaat googlen*quote:
free? je hoeft niet te betalen? en dat werkt goed?quote:
Yep, is helemaal graties. Geen abbo's of wat dan ook. En het werkt prima. De nieuwste versie update zich in stilte op de achtergrond (vroegah moest je elke keer dat venstertje sluiten) en dat gaat prima-prima.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:34 schreef Californium het volgende:
[..]
free? je hoeft niet te betalen? en dat werkt goed?
linkjequote:Op woensdag 17 juni 2009 12:35 schreef Sander het volgende:
[..]
Yep, is helemaal graties. Geen abbo's of wat dan ook. En het werkt prima. De nieuwste versie update zich in stilte op de achtergrond (vroegah moest je elke keer dat venstertje sluiten) en dat gaat prima-prima.
Thanksquote:
Dunequote:Op woensdag 17 juni 2009 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
Nou dat zijn cd's uit dit tijdperk:
[ afbeelding ]
Wat een troep heb ik vroeger toch gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |