zou er wel op rekenen dat het aangepast isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef janspj het volgende:
Op de AH site is de edet prijs aangepast misschien nog niet in de winkel
zo hebben we ook geen kans...
www.trekpleister.nlquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef TNA het volgende:
Het Dreft wasmiddel moet toch wel ergens goedkoper zijn bij de plaatselijke drogist?
Iemand hier al een antwoord op? Want misschien is hier in België een of ander product misschien nog goedkoper.quote:Of folders van buitenlandse winkels uitgesloten zijn, zijn we nog over in discussie, en heb ik net als vraag online aan de klantenservice gesteld.
Deal. Gaat om wasmiddel anderhalve liter en vaatwastabletten 72 stuks.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
www.trekpleister.nl
www.kruidvat.nl
www.etos.nl
www.schlecker.nl
www.DA.nl
Ik tjek kruidvat, trekpleister en schlecker, doe jij ff de rest
Mijn post daarover is verwijderd ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef Arn0 het volgende:
Overigens:
[..]
Iemand hier al een antwoord op? Want misschien is hier in België een of ander product misschien nog goedkoper.
Als het niet in de voorwaarden staat, zou het in principe mogen lijkt me.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:42 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Mijn post daarover is verwijderd ?
Ik ben gisteravond gegaan, en kreeg met mijn duitse folder "voor deze ene keer" het product gratis mee.
Iemand moet het HK bellen / mailen en vragen of buitelandse folders mogen aangezien dit niet in de voorwaarden staat.
Sinds wanneer is 't meervoud danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Als jij even opflikkert uit dit topic met je hypocriete opmerkingen is iedereen blij.
niks bij de rest ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Deal. Gaat om wasmiddel anderhalve liter en vaatwastabletten 72 stuks.
Edit: niets bij Etos en DA.
ik heb gemaild, niks gehoord. kan iemand niet ff bellen? Ik heb alleen een mobiele telefoon hier waar ik en geen 0900 nrs kan bellen, maar ook geen 0800 nrs. AH is 0800quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef Arn0 het volgende:
Overigens:
[..]
Iemand hier al een antwoord op? Want misschien is hier in België een of ander product misschien nog goedkoper.
Post gevonden dit is wat ik gisternacht nog ff had getypt:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als het niet in de voorwaarden staat, zou het in principe mogen lijkt me.
Ik heb echter maar 1 bristo ding gehaald trouwens, omdat ik geen zin had om met 6 van die dingen opgescheept te zitten..quote:Ok daarstraks dus naar de AH geweest om dr. oetker gratis pizza bristo's te halen..
de manager wou geen uitspraak erover doen, en kregen het voor deze keer "gratis" mee.
Ze zeiden wel tegen ons, dat we even de klantenservice / hoofdkantoor moesten bellen voor meer informatie hierover, omdat hij daar dus geen uitspraak over wilde doen.
Dit wil ik best doen, echter als ze ja zeggen aan de telefoon wil ik bewijs hebben, maar ik heb geen opname zooi ofzo... dus als iemand dit wilt doen dan kennen we wat pizzas inslaan
Ohjah, zijn er nog aanbiedingen waar we misbruik van kunnen maken morgen?
Kun jij niet ff de klantenservice bellen? Of het mag?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:50 schreef Fosfolipide het volgende:
http://www.hypercarrefour.be/Promotion_2.cfm?lang=nl&FolderID=861&hpZn=7
http://www.colruyt.be
Iedereen ff kijken en zoeken
got a point... belgie heeft (vaak) tweetalige verpakkingenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:53 schreef korting het volgende:
Nog even over de Axe van de AH XL en Etos: Als je goed kijkt zie je dat het bij de etos over mini verpakkingen gaat, en bij de AH om een normale verpakking.
Acties gelden trouwens alleen in Nederland, want het gaat om dezelfde verpakkingen en in het buitenland hebben (bijna) alle producten andere verpakkingen.
cola, oetker en dreft zijn in dld gewoon hetzelfde. Afgezien van dat er dan op de achterkant duits opstaatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:53 schreef korting het volgende:
Nog even over de Axe van de AH XL en Etos: Als je goed kijkt zie je dat het bij de etos over mini verpakkingen gaat, en bij de AH om een normale verpakking.
Acties gelden trouwens alleen in Nederland, want het gaat om dezelfde verpakkingen en in het buitenland hebben (bijna) alle producten andere verpakkingen.
gistermiddag jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:58 schreef bunbun het volgende:
Weet iemand of de prijs van die Axe al is aangepast bij de AH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |