Op 200+ rollen wcpapier? Ja heus!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mensen die er jaloers op zijn , zijn nog veel triester.
Met een IP-adres uit Zaandamquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:40 schreef Qwea het volgende:
godverdomme wat een klonen/ nieuwe users die hier alleen komen vanwege de actie
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid jeweettochquote:
ik zal hem pwnenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid jeweettochIk zeg het je, de grootgrutter uit Zaandam komt ons forum pwnen.
Dat staat er toch.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat staat er in. Alleen niet die week 23,24, en 25. En das ook niet zeker, want dan wordt het gepromoot wil niet zeggen dat het daarna stopt.
En waar in de actievoorwaarden staat dat dan? Ik zie het niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:43 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
En je moet de bonuskaart gebruiken bij het afrekenen van je producten, lijkt me dus handig om deze eerst aan te vragen
Als je zonder bonuskorting afrekent ben je wel verzekerd van een lagere prijs eldersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
En waar in de actievoorwaarden staat dat dan? Ik zie het niet.
Had je anders verwachtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
Gratis shoppen bij de Ah is leuk.. denk ik, maar Qwea trekt het gewoon in het trieste door.
mensen die de OP niet lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je zonder bonuskorting afrekent ben je wel verzekerd van een lagere prijs elders
neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Zijn er al mensen voor die 6 gratis colablikjes gegaan (+appeltaart) vandaag?
komen vanavond rond 23uquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:57 schreef Ivo1986 het volgende:
Welke screens zijn nodig voor het wc papier?
webwinkel alleen iddquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:57 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Die zero-blikjes (pack) vind ik ook niet meer terug op de site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |