Stumper. Als je had gelezen had je geweten dat wc papier al niet meer doorging. Flikker es op naar KLB ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:16 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Ssst. Als je nou nog even niks zegt, staat Qwea morgen te huilen met 3 containers wc papier.
Probeer het maar morgen. Wil je kop wel eens zien met je wc papierquote:
Bron?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:18 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Klantenservice gebeld, geprinte folders toegestaan.
Bron en telefoonnumer erbij vermelden.
Nou bij boni.nl niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bron?
http://www.boni.nl ?met foon nr? en dan? Dan gaan ze de boni bellen?
![]()
![]()
" Ja hoi met Albert Heijn, is bij jullie de edet goedkoper?"
AH is al lang op de hoogte van dit topic.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:02 schreef Isdatzo het volgende:
Wie mailt dit topic naar de AH toe.
Wel ff wachten tot ik m'n pizza's heb hè.
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:16 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Ssst. Als je nou nog even niks zegt, staat Qwea morgen te huilen met 3 containers wc papier.
zou me idd niet verbazen. Beetje ons stalkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
AH is al lang op de hoogte van dit topic.
VWO is een opleiding, geen werkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:20 schreef jopiede het volgende:
[..]
Hahahaha Sorry Ik ben moe na een dag vermoeiend VWO werk
Ja zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
AH is al lang op de hoogte van dit topic.
Pagina 2 in Google al.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja zo'n vermoeden had ik al. Niet iederéén daar is op z'n achterhoofd gevallen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:29 schreef MaddoxX het volgende:
heeft iemand al gebelt voor de vraag over buitelandse folders .. ik heb geen luidsprekert op mn tel en kan ook geen gesprekken opnemen :/
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
En dan hier komen janken over hoe kut en slecht en whatever de AH wel niet is dat ze haar niet met winkelwagens vol shit zonder te betalen naar buiten laten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |