abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 april 2002 @ 13:26:55 #1
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_3826796
Hoi!

Zit me al een tydje aftevragen wat er nu zo verboden is aan "verboden trance"
aangezien ik het nooit gehoord heb, wil ik t wel es horen...
duss als je wat voorbeelden heb...kom maar op

Spank U....

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zondag 14 april 2002 @ 13:28:15 #2
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_3826804
Verboden Trance WTF
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 14 april 2002 @ 13:32:00 #3
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_3826828
quote:
Op zondag 14 april 2002 13:28 schreef GizartFRL het volgende:
Verboden Trance WTF
ja je schijnt er behoorlijk van te gaan flippen als je het hoort...
men zegt dat het ergens een bepaalde zenuw in je hersen stimuleert zodat je vreemde dingen gaat zien, en vreemd gedrag gaat vertonen...
tjah...ik zou nie weten of het waar is, daarom wil ik wat van die zooi hebben...
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_3826833
ik luister al 5 jaar naar trance

nog nooit van gehoord

maarrre... de klubheads en DJ Jsaan zijn verboden voor mij.. ben ik allergish voor

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_3826837
quote:
Op zondag 14 april 2002 13:32 schreef MOD het volgende:
men zegt dat het ergens een bepaalde zenuw in je hersen stimuleert zodat je vreemde dingen gaat zien, en vreemd gedrag gaat vertonen...
1 april.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zondag 14 april 2002 @ 13:33:50 #6
22979 ProPHeT_Ewok
Enjoy every minute
pi_3826840
Net zoals die reclames waar verborgen boodschappen inzaten die net een frame duurden waardoor je bijvoorbeeld zin in cola kreeg?
Day by day, life passes way !!!
pi_3826842
quote:
Haha.
pi_3826845
quote:

[..]

tjah...ik zou nie weten of het waar is, daarom wil ik wat van die zooi hebben...

je ben of dronken of aan de drugs

waar je het over hebt bestaat niet

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_3826927
quote:
Op zondag 14 april 2002 13:33 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:
Net zoals die reclames waar verborgen boodschappen inzaten die net een frame duurden waardoor je bijvoorbeeld zin in cola kreeg?
En dat werkte ook al niet.
pi_3826933
quote:

[..]

Volgens mij is dat gewoon pure onzin, wel heb ik ooit gehoord van bepaalde liedjes dat ze niet in alle discotheken gedraait mogen worden, omdat ze agressiviteit opwekken, alleen dat weet ik ook niet of het waar is.
1 van die liedjes = D-devils - 6th gate
  zondag 14 april 2002 @ 13:53:03 #11
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_3827025
quote:
Op zondag 14 april 2002 13:44 schreef Poogie het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gewoon pure onzin, wel heb ik ooit gehoord van bepaalde liedjes dat ze niet in alle discotheken gedraait mogen worden, omdat ze agressiviteit opwekken, alleen dat weet ik ook niet of het waar is.
1 van die liedjes = D-devils - 6th gate

werd anders volop gedraaid in de disco (toen het liedje nog populair was dan)
I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
pi_3827027
dat is geen trance!

dat is jumpstyle

zondag 14 april 2002 @ 13:53:11 #13
18315 mixologist
Aku soku sen!
pi_3827028
quote:
dat heb ik met die gewone trance ook al
When a girl says "lets just be friends" what she really means is: "please fill in the gaps left by the guys I am currently fucking"
pi_3827031
quote:
Op zondag 14 april 2002 13:53 schreef mixologist het volgende:

[..]

dat heb ik met die gewone trance ook al

wat doe je dan in dit topic?
  zondag 14 april 2002 @ 13:54:39 #15
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_3827041
quote:
Op zondag 14 april 2002 13:33 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:
Sublimale reclame.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 14 april 2002 @ 14:28:13 #16
15181 MahRain
...Let's Rock
pi_3827265
Wie verbiedt deze trax dan (zogenaamd)?
Whatever doesn't kill you, makes you stronger. - Friedrich Nietzsche
  zondag 14 april 2002 @ 15:00:54 #17
1358 Xhorder
He's back...
pi_3827525
quote:
Op zondag 14 april 2002 14:28 schreef MahRain het volgende:
Wie verbiedt deze trax dan (zogenaamd)?
De internationale vereniging van trance DJ's en platenbazen. Elk jaar wordt dat beslist op een geheime bijeenkomst waar alleen genodigden heen mogen gaan. Echt waar...
... na vijf jaar
  zondag 14 april 2002 @ 15:03:13 #18
2889 Zander
He's gone
pi_3827545
En welke evil overlord zou er achter deze snode muziek zitten?

zondag 14 april 2002 @ 15:05:11 #19
9062 YvonnePonne
Metalketter.
pi_3827559
quote:
Op zondag 14 april 2002 13:43 schreef Seborik het volgende:

[..]

En dat werkte ook al niet.

Dat werkte juist heel erg goed!

In Amerika hadden ze in een bioscoop tijdens een film een aantal keer een flits laten zien van iemand die cola dronk. Deze flits duurde heel kort zodat je ogen hem niet waarnamen maar je hersenen wel. Ja, ik weet niet hoe het precies uit te leggen. Maar in ieder geval, tijdens de pauze toen waren er hartstikke veel verschillende dranken te verkrijgen, maar iedereen wou alleen maar Cola.

Niet verzonnen, echt waar.
Het werkte dus wel.

[b][i]Ex mea sententia, adversus solem ne loquitor[/i][/b]
  zondag 14 april 2002 @ 15:06:38 #20
2889 Zander
He's gone
pi_3827578
quote:
Op zondag 14 april 2002 15:05 schreef YvonnePonne het volgende:
Het werkte dus wel.
Ik meen me te herinneren uit een psychologie-college dat ze nog nooit hebben kunnen aantonen dat het echt significant verschil maakte voor de verkoop. Maar het is een bekend verhaal...

[edit, even opgezocht: "But whenever subliminal ads are mentioned, you can count on the media bringing up the infamous 1957 “Eat Popcorn, Drink Coca-Cola” subliminal movie ad that supposedly showed how well such ads work – which was indeed mentioned during the presidential ad ruckus. You can also generally count on the same writers neglecting to mention the 1962 Advertising Age interview with James Vicary, the advertising expert who made the original claim about increasing sales through those subliminal ads during movies. Vicary admitted that the original “study” was a fabrication (see also Skeptical Inquirer, Spring 1992), intended only to increase customers for his marketing business."

[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 14-04-2002 15:11]

zondag 14 april 2002 @ 15:11:21 #21
9613 Seborik
I, Voyager
pi_3827623
quote:

[..]

In Amerika hadden ze in een bioscoop tijdens een film een aantal keer een flits laten zien van iemand die cola dronk. Deze flits duurde heel kort zodat je ogen hem niet waarnamen maar je hersenen wel. Ja, ik weet niet hoe het precies uit te leggen. Maar in ieder geval, tijdens de pauze toen waren er hartstikke veel verschillende dranken te verkrijgen, maar iedereen wou alleen maar Cola.

Het werkte dus wel.

Dat is iets anders.
pi_3827625
quote:
Op zondag 14 april 2002 13:32 schreef Trance4Ever het volgende:
ik luister al 5 jaar naar trance

nog nooit van gehoord

maarrre... de klubheads en DJ Jsaan zijn verboden voor mij.. ben ik allergish voor

DieDjeej Sjaan is trens!? (en BoesieWoesie ook!?)
pi_3827630
quote:

[..]

Het werkte dus wel.

Yep, klopt helemaal.
Onze *vriend* Bush Jr. was tijdens zijn reclame campagne ook een beetje stout geweest.
Hij had namelijk in een bepaald district van USA TV-reclame's voor hem en z'n partij laten uitzenden die dus zulke sub-luminale beeldjes bevatten.
Het had enig effect op mensen die zaten te twijfelen of ze nou moesten stemmen tussen Gore of Bush, en ook bleek het enigzins effectief te zijn bij oudere mensen (de stakkers ).

Gevolg, hij moest een boete betalen (mag namelijk niet, he - zulke beeldjes in reclame's e.d.) Maar ach, wat scheelt hem die boete nou voor een paar duizend stemmen.

zondag 14 april 2002 @ 15:12:39 #24
9613 Seborik
I, Voyager
pi_3827635
quote:
Op zondag 14 april 2002 15:06 schreef Zander het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren uit een psychologie-college dat ze nog nooit hebben kunnen aantonen dat het echt significant verschil maakte voor de verkoop. Maar het is een bekend verhaal...

Inderdaad, het maakte geen verschil.
  zondag 14 april 2002 @ 15:15:29 #25
9613 Seborik
I, Voyager
pi_3827656
yvonneponne hetgeen jij bedoelt, is dat wanneer je iemand ziet drinken, dat je dan zelf ook dorst krijgt, maar dat is iets anders dan die zogenaamde verborgen boodschappen in films. Het komt helemaal mooi uit als je een film hebt waarin op elk leeg vlak "Coca Cola" staat. Iedereen rennen naar de cola-automaat na afloop, niet echt verborgen dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')