quote:
Er zijn in Amsterdam anders prachtige coffeeshops in Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:30 schreef r3gi3boy het volgende:
Mensen + coffeeshops = droeftoeterigheid
Weggestopt in een donkere, smoezelige ruimte om gras te roken en dan dom tegen elkaar aan lopen giechelen als prille homofielen op een eerste date
Over welke stad heb je het nou?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Er zijn in Amsterdam anders prachtige coffeeshops in Amsterdam.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:36 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
triktrakken in een coffeeshop onder het genot van een jointje
Misschien wel, maar je zou eens in Amsterdam moeten kijken, daar hebben ze echt prachtige shoppas, in Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Er zijn in Amsterdam anders prachtige coffeeshops in Amsterdam.
Mijn favo ligt nabij de Haarlemmerstraat bv, met die vissen in de vloerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je zou eens in Amsterdam moeten kijken, daar hebben ze echt prachtige shoppas, in Amsterdam.
Ik woon in een coffeeshop, d0hquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:42 schreef Jimbo het volgende:
mensen die naar buiten gaandat is zooo 2006
Mariokartquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:19 schreef AlphaOmega het volgende:
In Enschede had één van de shops vroeger een tv met een Nintendo64 en MarioKart.
Hebben ze dat ook?quote:
Tsjah, iedereen kijkt me raar aan als ik daar koffie bestelquote:
Ik vroeg me altijd al af waar de shop zijn naam aan ontleende.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:56 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Tsjah, iedereen kijkt me raar aan als ik daar koffie bestel
Wat zou ik anders moeten halen in de coffee shop?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meeste shops die ik ken schenken ook gewoon koffie hoor? Echt met zo'n hogedrukapparaat enzo. Zou je eigenlijk stoned worden in de shoppa als je niet smoked, maar er wel een tijdje verblijft?
.
Echt wel hoor. Vooral als je niet gewend bent om te smoken, zoals chicks.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meeste shops die ik ken schenken ook gewoon koffie hoor? Echt met zo'n hogedrukapparaat enzo. Zou je eigenlijk stoned worden in de shoppa als je niet smoked, maar er wel een tijdje verblijft?
.
Wáár gaat dit over?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Echt wel hoor. Vooral als je niet gewend bent om te smoken, zoals chicks.
Ik ook. Maar die stomen niet zo hardcore als de smokende mannen. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wáár gaat dit over?Ik ken genoeg chicks die ook smoken.
Wanneer smoke je hardcore danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik ook. Maar die stomen niet zo hardcore als de smokende mannen. Uitzonderingen daargelaten.
Wanneer je een dusdanige resistentie opbouwt voor marijuana, dat de rookwalmen in coffeeshops weinig tot geen invloed hebben op je toestand.quote:
Hangt er vanaf, de meeste coffeeshops zijn gare hokjes waar alleen paupers met een uitkering komen, maar je hebt ook relaxte shops die er gewoon uit zien als een loungebar. Chille minimal, licht interieur en vooral jonge mensen, dat is al een stuk beterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:30 schreef r3gi3boy het volgende:
Mensen + coffeeshops = droeftoeterigheid
Weggestopt in een donkere, smoezelige ruimte om gras te roken en dan dom tegen elkaar aan lopen giechelen als prille homofielen op een eerste date
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |