abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70051860

De bus kent iedereen wel, maar zag net pas de site voor het eerst. Een stel EO-kneuzen dat denkt te moeten bepalen dat alle teksten van Metallica, housemuziek en alles wat niet pro-God is verkeerd is.
quote:
Sensation: Black or white??

Hier een tweetal feitelijke voorbeelden van de dance- en housescene anno 2004. We willen je hiermee van harte waarschuwen voor de geestelijke gevaren achter de muziek en de bijbehorende scene.

1. Bij vooral de opening van Sensation 2004, een groot dance-evenement in de Amsterdam Arena, klonken in het Engels de volgende teksten:

"Ik ben de heerser van deze natie en dit is de meest waardevolle gebeurtenis in het heelal. Want het is hier, alleen hier, waar echte dancemuziek is. Dancemuziek, zonder dit is er geen hoop in deze wereld"

"Sensation, Amsterdam Arena, Judas, tweede Psalm, eerste gebod: Eva's vreugde. Ik ben de eerste zondaar, ik at van de appel, de verboden vrucht en voor eeuwig zal ik zondigen. Ha ha ha. Dit zijn de kinderen van de nacht. Zij zijn mijn opstandige engelen. Samen leiden we jou door de vijf poorten van de zonde."

"Geloof jij hierin? Of geloof jij hierin? Of geloof jij hierin? (met tussendoor: muziek van drie religies). Vannacht verenigen we alle geloven. We maken een veilige plaats zodat we kunnen geloven wat we ook maar willen geloven."

"Brandende zielen, brandende zielen. God, duivel, hel, hemel. God, duivel, hel, hemel. Ik heb het over God, duivel, hel, hemel. Ik heb het over God, duivel, hel, hemel. Begrijp je het nu... eindelijk?"

Klacht: bemoeizuchtige kankerchristenen.
-
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:04:12 #2
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70051887
Die bus is geniaal man. Na afloop van het feest standaard bakkie koffie doen, slap ouwehoeren met die gasten.
pi_70051904
Ojeetje toch. Topic 23123 over deze club.

Tevens: is het nou echt zo erg als mensen zich zorgen maken om andere mensen?
pi_70051924
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:04 schreef Kopbal het volgende:
Die bus is geniaal man. Na afloop van het feest standaard bakkie koffie doen, slap ouwehoeren met die gasten.
Ja, de bus zelf kan ik nog wel om lachen. Maar de site is gewoon eng.
-
  Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 10:07:19 #5
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_70051997
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_70052117
Ik vind het op zich wel goed wat ze doen..
Ze proberen je ook te overtuigen om geen drugs te gebruiken ed. hier ben ik wel een voorstander van

Verder zit een kennis van mij bij deze stichting.. en het is niet zo dat je niet normaal met deze mensen kan praten ofzo..

en idd.. wat Kopbal zegt.. aan het eind van een feest relaxed bakje koffie halen!
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:11:31 #7
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70052123
Sensation 2004
Naarhouse (wel goeie koffie though)

Zou naarhouse ook bij de EO jongerendag hebben gestaan? De beelden die ik daarvan doorkreeg waren ook niet mals. Gierende gitaren en schreeuwerige onverstaanbare zangers. Als ze iets deathmetal-achtigs hadden gezongen, had het ook gekund.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:13:38 #8
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70052176
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:11 schreef Laurensius het volgende:
Ze proberen je ook te overtuigen om geen drugs te gebruiken ed. hier ben ik wel een voorstander van
Mwah, het gaat nog wel wat verder hoor. Ze proberen je er eigenlijk van te weerhouden naar het feest te gaan, ze geloven er serieus in dat de duivel via dance-feesten tot de jongeren komt

Maar eigenlijk zijn het altijd wel vriendelijke lui, als je hun standpunten maar niet te serieus neemt.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:15:32 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70052226
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:11 schreef Laurensius het volgende:

Verder zit een kennis van mij bij deze stichting.. en het is niet zo dat je niet normaal met deze mensen kan praten ofzo..

en idd.. wat Kopbal zegt.. aan het eind van een feest relaxed bakje koffie halen!
Daar ben ik helemaal geen voorstander van. Ik maak zelf de keuze om drugs te gebruiken, ik heb geen hulp nodig van een stel bemoeizuchtige Christenen die vinden dat ik verkeerd leef. Bemoei je met je eigen zaken en hou je religie lekker achter de voordeur ipv mij er mee lastig te vallen na een zware nacht feesten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:16:56 #10
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70052259
Het leuke is trouwens dat ID&T een tegenhanger van die bus heeft gemaakt.

dinsdag 16 juni 2009 @ 10:17:07 #11
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70052263
Ze hebben wel gelijk, je luistert naar bullshit
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:17:28 #12
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70052273
Och, die mensen zijn altijd wel aardig inderdaad. Gewoon koffielurkend en glimlachend met ze praten nadat je 8 uur helemaal los bent gegaan. Zo schokkend is het verhaaltje ook niet, alleen weten ze vaak totaal niet wat er gaande is op zo'n feest. Zitten wel mensen bij die vroeger gingen, maar dan vertellen ze over een hardcore feest uit de jaren 90..
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:18:06 #13
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_70052289
Joe schimmel
Blub
pi_70052311
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:17 schreef FashionXstar het volgende:
Ze klagen ook over jouw metal/rock-herrie hoor. Zie OP.
-
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:19:06 #15
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_70052313
Die quote van Metallica klopt eigenlijk niet eens.
Het origineel is van Diamondhead.
Het nummer is The Prince.

Tevens claimen ze dat er subliminale berichten in videoclips zitten, en refereren ze naar een test uit de jaren zestig, waar tijdens een film korte plaatjes van Coca-Cola werden getoond die je niet bewust waarneemt.
Volgens die test werd er tijdens de pauze van de film meer Coca-Cola verkocht.
Recente onderzoeken ontkrachten deze onderzoeken allemaal.

Hoop bullshit.

Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
pi_70052321
Nog nooit van die bus gehoord.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:22:24 #17
157922 fathank
pi_70052400
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:17 schreef FashionXstar het volgende:
Jou werd niks gevraagd. Behalve pics van je tieten. Terug naar je aanrecht.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:26:42 #18
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70052534
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ze klagen ook over jouw metal/rock-herrie hoor. Zie OP.
ik snap het niet, ik luister geen metal/rock
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
pi_70052585
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Daar ben ik helemaal geen voorstander van. Ik maak zelf de keuze om drugs te gebruiken, ik heb geen hulp nodig van een stel bemoeizuchtige Christenen die vinden dat ik verkeerd leef. Bemoei je met je eigen zaken en hou je religie lekker achter de voordeur ipv mij er mee lastig te vallen na een zware nacht feesten.
Er staat een busje bij de uitgang. Dat noem je lastigvallen?
Succes in de grote mensen wereld straks.....
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:37:28 #20
157922 fathank
pi_70052849
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:28 schreef zovty het volgende:

[..]

Er staat een busje bij de uitgang. Dat noem je lastigvallen?
Succes in de grote mensen wereld straks.....
Ik ben vaak genoeg aangesproken door die gasten. Of ik niet gered wil worden etc blablabla. Over de satanische invloeden van housemuziek blablablabla je gaat naar de hel blablabla je verkoopt je ziel aan de duivel door drugs te gebruiken blablabla.

Rot op, ik ben net 12 uur lang compleet uit mn dak gegaan en gesloopt en wil naar huis toe. Dan heb ik echt geen behoefte aan dat soort lui.
pi_70053051
Mooie figuren zijn dat. Je zaterdagavond/nacht opofferen om mensen die een leuke tijd willen hebben proberen te overtuigen dat ze eigenlijk een verschrikkelijke ervaring hebben meegemaakt .

Ik heb weleens met ze gesproken en als je dan vraagt of ze ooit op een houseparty zijn geweest moeten ze dat beantwoorden met een nee. Kortom ze weten niet eens waar ze over praten waarmee ze zichzelf op het gebied van geloofwaardigheid volledig diskwalificeren.
pi_70053190
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:15 schreef fathank het volgende:

[..]

je maakt idd zelf de keuze om drugs te gebruiken.. maar je weet dat je er aan onderdoor kan gaan..
Kijk dat je je eigen kapot snuift / slikt / spuit.. moet je helemaal zelf weten.. maar er zijn dus mensen die je dat liever niet gunnen.. en als zulke mensen dat dan zeggen dan lopen ze gelijk te zeiken?

Als iedereen zich alleen maar met zichzelf zou bemoeien.. dan zou het echt een kut wereld worden
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:54:52 #23
157922 fathank
pi_70053339
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:48 schreef Laurensius het volgende:

[..]

je maakt idd zelf de keuze om drugs te gebruiken.. maar je weet dat je er aan onderdoor kan gaan..
Kijk dat je je eigen kapot snuift / slikt / spuit.. moet je helemaal zelf weten.. maar er zijn dus mensen die je dat liever niet gunnen.. en als zulke mensen dat dan zeggen dan lopen ze gelijk te zeiken?

Als iedereen zich alleen maar met zichzelf zou bemoeien.. dan zou het echt een kut wereld worden
Verantwoord en recreatief drugsgebruik is veiliger dan jezelf iedere week helemaal naar de kanker te zuipen in de kroeg.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:02:56 #24
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70053579
Bwhehehe Naahouse altijd leuke discussie's

NH: Mijnheer die muziek is gemaakt door de duivel, wist u dat?
Ik: Nee hoor door o.a Sven Vath.
ik ben de jager met de pet.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:04:07 #25
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70053623
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:48 schreef Laurensius het volgende:

[..]

Het heeft daarmee niks te maken, ze proberen puur zieltjes te winnen voor hun sprookjesboek.
ik ben de jager met de pet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')