quote:Sensation: Black or white??
Hier een tweetal feitelijke voorbeelden van de dance- en housescene anno 2004. We willen je hiermee van harte waarschuwen voor de geestelijke gevaren achter de muziek en de bijbehorende scene.
1. Bij vooral de opening van Sensation 2004, een groot dance-evenement in de Amsterdam Arena, klonken in het Engels de volgende teksten:
"Ik ben de heerser van deze natie en dit is de meest waardevolle gebeurtenis in het heelal. Want het is hier, alleen hier, waar echte dancemuziek is. Dancemuziek, zonder dit is er geen hoop in deze wereld"
"Sensation, Amsterdam Arena, Judas, tweede Psalm, eerste gebod: Eva's vreugde. Ik ben de eerste zondaar, ik at van de appel, de verboden vrucht en voor eeuwig zal ik zondigen. Ha ha ha. Dit zijn de kinderen van de nacht. Zij zijn mijn opstandige engelen. Samen leiden we jou door de vijf poorten van de zonde."
"Geloof jij hierin? Of geloof jij hierin? Of geloof jij hierin? (met tussendoor: muziek van drie religies). Vannacht verenigen we alle geloven. We maken een veilige plaats zodat we kunnen geloven wat we ook maar willen geloven."
"Brandende zielen, brandende zielen. God, duivel, hel, hemel. God, duivel, hel, hemel. Ik heb het over God, duivel, hel, hemel. Ik heb het over God, duivel, hel, hemel. Begrijp je het nu... eindelijk?"
Ja, de bus zelf kan ik nog wel om lachen. Maar de site is gewoon eng.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:04 schreef Kopbal het volgende:
Die bus is geniaal man. Na afloop van het feest standaard bakkie koffie doen, slap ouwehoeren met die gasten.
Mwah, het gaat nog wel wat verder hoor. Ze proberen je er eigenlijk van te weerhouden naar het feest te gaan, ze geloven er serieus in dat de duivel via dance-feesten tot de jongeren komtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:11 schreef Laurensius het volgende:
Ik vind het op zich wel goed wat ze doen..
Ze proberen je ook te overtuigen om geen drugs te gebruiken ed. hier ben ik wel een voorstander van
Daar ben ik helemaal geen voorstander van. Ik maak zelf de keuze om drugs te gebruiken, ik heb geen hulp nodig van een stel bemoeizuchtige Christenen die vinden dat ik verkeerd leef. Bemoei je met je eigen zaken en hou je religie lekker achter de voordeur ipv mij er mee lastig te vallen na een zware nacht feesten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:11 schreef Laurensius het volgende:
Ik vind het op zich wel goed wat ze doen..
Ze proberen je ook te overtuigen om geen drugs te gebruiken ed. hier ben ik wel een voorstander van
Verder zit een kennis van mij bij deze stichting.. en het is niet zo dat je niet normaal met deze mensen kan praten ofzo..
en idd.. wat Kopbal zegt.. aan het eind van een feest relaxed bakje koffie halen!
Ze klagen ook over jouw metal/rock-herrie hoor. Zie OP.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:17 schreef FashionXstar het volgende:
Ze hebben wel gelijk, je luistert naar bullshit
Jou werd niks gevraagd. Behalve pics van je tieten. Terug naar je aanrecht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:17 schreef FashionXstar het volgende:
Ze hebben wel gelijk, je luistert naar bullshit
ik snap het niet, ik luister geen metal/rockquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze klagen ook over jouw metal/rock-herrie hoor. Zie OP.
Er staat een busje bij de uitgang. Dat noem je lastigvallen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal geen voorstander van. Ik maak zelf de keuze om drugs te gebruiken, ik heb geen hulp nodig van een stel bemoeizuchtige Christenen die vinden dat ik verkeerd leef. Bemoei je met je eigen zaken en hou je religie lekker achter de voordeur ipv mij er mee lastig te vallen na een zware nacht feesten.
Ik ben vaak genoeg aangesproken door die gasten. Of ik niet gered wil worden etc blablabla. Over de satanische invloeden van housemuziek blablablabla je gaat naar de hel blablabla je verkoopt je ziel aan de duivel door drugs te gebruiken blablabla.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Er staat een busje bij de uitgang. Dat noem je lastigvallen?
Succes in de grote mensen wereld straks.....
je maakt idd zelf de keuze om drugs te gebruiken.. maar je weet dat je er aan onderdoor kan gaan..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal geen voorstander van. Ik maak zelf de keuze om drugs te gebruiken, ik heb geen hulp nodig van een stel bemoeizuchtige Christenen die vinden dat ik verkeerd leef. Bemoei je met je eigen zaken en hou je religie lekker achter de voordeur ipv mij er mee lastig te vallen na een zware nacht feesten.
Verantwoord en recreatief drugsgebruik is veiliger dan jezelf iedere week helemaal naar de kanker te zuipen in de kroeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:48 schreef Laurensius het volgende:
[..]
je maakt idd zelf de keuze om drugs te gebruiken.. maar je weet dat je er aan onderdoor kan gaan..
Kijk dat je je eigen kapot snuift / slikt / spuit.. moet je helemaal zelf weten.. maar er zijn dus mensen die je dat liever niet gunnen.. en als zulke mensen dat dan zeggen dan lopen ze gelijk te zeiken?
Als iedereen zich alleen maar met zichzelf zou bemoeien.. dan zou het echt een kut wereld worden
Het heeft daarmee niks te maken, ze proberen puur zieltjes te winnen voor hun sprookjesboek.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:48 schreef Laurensius het volgende:
[..]
je maakt idd zelf de keuze om drugs te gebruiken.. maar je weet dat je er aan onderdoor kan gaan..
Kijk dat je je eigen kapot snuift / slikt / spuit.. moet je helemaal zelf weten.. maar er zijn dus mensen die je dat liever niet gunnen.. en als zulke mensen dat dan zeggen dan lopen ze gelijk te zeiken?
Als iedereen zich alleen maar met zichzelf zou bemoeien.. dan zou het echt een kut wereld worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |