quote:Sylvie van der Vaart heeft borstkanker
Uitgegeven: 16 juni 2009 09:52
Laatst gewijzigd: 16 juni 2009 09:52
AMSTERDAM - Een maand geleden is bij Sylvie van der Vaart borstkanker in een vroeg stadium ontdekt. Inmiddels is de 31-jarige presentatrice succesvol geopereerd, zo maakt ze via haar advocaat bekend.
Er zijn geen uitzaaiingen in haar lichaam ontdekt en volgens haar arts zal de vriendin van voetballer Rafael van der Vaart volledig herstellen. Wel moet ze een preventieve chemotherapie ondergaan.
De presentatrice wil deze moeilijke periode graag in alle privacy verwerken, zo maakte ze bekend. Op dit moment is ze met Rafael op vakantie.
Zij zouden deze moeilijke periode graag in alle privacy willen verwerken. Graag vraag ik de pers en andere media Sylvie en haar familie de tijd en ruimte te geven om deze tijding te boven te komen en aan haar beterschap te werken
Wel zonde van de mooie tetten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:02 schreef Armageddon het volgende:
Ja en? Lekker boeiend. Dat hebben zoveel vrouwen, meestal prima te behandelen. Het is niet terminaal.
ik ga niet in andersmans fora zitten modden (tenzij spam natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef Prosac het volgende:
Volgens mij vergeet je deze te sluiten Klonk?
IN andermans forum baggeren is een heel ander verhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga niet in andersmans fora zitten modden (tenzij spam natuurlijk)
O nee?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar zie je geen reet van man. D'r borsten zijn niet verwijderd ofzo.
owh.. ik dacht: 'Aangezien Klonk hier als eerste op een soort mod-wijze reageert, zal hij hier ook wel de mod zijn"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga niet in andersmans fora zitten modden (tenzij spam natuurlijk)
true.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:33 schreef Prosac het volgende:
Mwoa.. wel meer hoor, qua uiterlijk zou ik der ook niet het bed uitrossen.
Blijft toch de hoer van Amsterdam hé.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:33 schreef Prosac het volgende:
Mwoa.. wel meer hoor, qua uiterlijk zou ik der ook niet het bed uitrossen.
quote:
Beetje jammer dat Rafael meteen zn dorps dinnetje dumpte toen Silvie een transver naar haar voorstelde.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Echt ook gewoon. Gedurende de prille relatie met "Raffie" overal beweren dat je hem toevallig in een discotheek zag en direct voor hem viel. Niet wist dat hij voetballer was en dat je helemaal niks met voetbal had.
Terwijl je eerder Atmodikoro (oa NAC) hebt gedumpt omdat die carriere geen miljoenen ging opleveren en Mino Raiola toch iets te oud bleek.
Klopt, al is borstkanker volgens mij vrij goed te behandelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:55 schreef Prosac het volgende:
Kanker gun je niemand.. true. Al was het alleen al omdat het voor de omgeving óók heel zwaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, al is borstkanker volgens mij vrij goed te behandelen.Als ze er in een vroeg stadium bij zijn wel ja anders kan je er nog steeds aan dood gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:56 schreef sjimz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op VBL was dit dus een note geweest.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |