quote:Sylvie van der Vaart heeft borstkanker
Uitgegeven: 16 juni 2009 09:52
Laatst gewijzigd: 16 juni 2009 09:52
AMSTERDAM - Een maand geleden is bij Sylvie van der Vaart borstkanker in een vroeg stadium ontdekt. Inmiddels is de 31-jarige presentatrice succesvol geopereerd, zo maakt ze via haar advocaat bekend.
Er zijn geen uitzaaiingen in haar lichaam ontdekt en volgens haar arts zal de vriendin van voetballer Rafael van der Vaart volledig herstellen. Wel moet ze een preventieve chemotherapie ondergaan.
De presentatrice wil deze moeilijke periode graag in alle privacy verwerken, zo maakte ze bekend. Op dit moment is ze met Rafael op vakantie.
Zij zouden deze moeilijke periode graag in alle privacy willen verwerken. Graag vraag ik de pers en andere media Sylvie en haar familie de tijd en ruimte te geven om deze tijding te boven te komen en aan haar beterschap te werken
Wel zonde van de mooie tetten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:02 schreef Armageddon het volgende:
Ja en? Lekker boeiend. Dat hebben zoveel vrouwen, meestal prima te behandelen. Het is niet terminaal.
ik ga niet in andersmans fora zitten modden (tenzij spam natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef Prosac het volgende:
Volgens mij vergeet je deze te sluiten Klonk?
IN andermans forum baggeren is een heel ander verhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga niet in andersmans fora zitten modden (tenzij spam natuurlijk)
O nee?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar zie je geen reet van man. D'r borsten zijn niet verwijderd ofzo.
owh.. ik dacht: 'Aangezien Klonk hier als eerste op een soort mod-wijze reageert, zal hij hier ook wel de mod zijn"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga niet in andersmans fora zitten modden (tenzij spam natuurlijk)
true.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:33 schreef Prosac het volgende:
Mwoa.. wel meer hoor, qua uiterlijk zou ik der ook niet het bed uitrossen.
Blijft toch de hoer van Amsterdam hé.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:33 schreef Prosac het volgende:
Mwoa.. wel meer hoor, qua uiterlijk zou ik der ook niet het bed uitrossen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |