Ja, grafiekjes van hoe het is gebeurt, niet hoe het zou moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
TS: Daar zijn hele studies naar gedaan.
Gebruik google eens zou ik zeggen.
Ohja: Nooit aardrijkskunde gehad ? Daar had je ook van die mooie grafiekjes.
*zucht*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:44 schreef D-FENS het volgende:
En al die extra poppetjes worden natuurlijk nooit 65 en kosten dan ook niks. Of hebben we dan NOG meer mensen nodig? En 't was al zo druk hier.
Nog een paar maanden geduld, dan breekt wellicht de Mexicaanse griep echt goed door.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef Kolovrat het volgende:
Er zou eens een goed virus of een stevige natuurramp moeten komen, en uiteraard verplichte castratie voor PVV stemmers. Dat zal de bevolking meer goed doen dan nog meer mensen met verziekte genen op de wereld zetten.
ja en misschien regent het morgen wel goud uit de luchtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog een paar maanden geduld, dan breekt wellicht de Mexicaanse griep echt goed door.
Ik heb thuis een bookmark waarin ik zeg "I told you so", daar ga ik in oktober zoveel plezier aan hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:43 schreef PeZu het volgende:
ja en misschien regent het morgen wel goud uit de lucht
ja tuurlijk jong tuurlijk, ga nu maar weer fijn lekker verder dromenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb thuis een bookmark waarin ik zeg "I told you so", daar ga ik in oktober zoveel plezier aan hebben.
Ik ben niet degene met mijn kop in het zandquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuurlijk jong tuurlijk, ga nu maar weer fijn lekker verder dromen
er is nogal een groot verschil tussen hysterisch roepen er komt een griep epidemie en je kop in het zand steken, niet waar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben niet degene met mijn kop in het zand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |