Welkomquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:05 schreef maffemaniak het volgende:
ow even aan de regels voldoen, ben geen n newbie op fok! maar wel in dit topic.
Even de vragen beantwoorden.
Ben 25, een half jaar single, kom uit kop van Noord Holland, ben een man (soms nog een jongetje), val op stijlvolle vrouwen. Ik viel altijd op van die blonde 'spontane' meiden, maar dat kantelt steeds meer naar misterieuze brunette's! Ik val niet op het type-panter-motief-dragend-geblondeerd-met-uitgroei-met-ketting-om-nek-met-voornaam.....
Intresses: uitgaan, vrienden, voetbal, kunst, muziek, film, reizen, backpacken, eten, andere culturen!
Aangenaam!
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Flikker op man, slapen als je het niet kan/mag is echt geweldig, dus elke ochtend, zo rond wekkertijd.
Jij snapt dat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Flikker op man, slapen als je het niet kan/mag is echt geweldig, dus elke ochtend, zo rond wekkertijd.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook. 86 keer snoozen om er vervolgens nog op het laatste moment uit te gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Daarom zet ik mijn wekker eerder dan ik eruit moet
Goedemorgen Geweldige Medefokkers![]()
mjah, de laatste tijd wil 't alleen niet zo meerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:13 schreef Kluts het volgende:
Slapen is ook echt een hobby van me. Verheug me de hele week altijd op het weekend wat dat betreft.
Altijd leuk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Welkom nieuweling
En twee lekkere jongens op bezoek op kantoor
Jammer genoeg zijn ze vooral geintresseerd in de uitleg die ze krijgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:17 schreef Kluts het volgende:
Altijd leuk.
Helaas werk ik op een ingenieursbureau en zijn dat nou net niet de meest aantrekkelijke mannen over het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |