Ja erg fijn, lekker wegzakken met de tv aan in de middagquote:
en ook gevoel dat je weg gaat zakkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
Ja erg fijn, lekker wegzakken met de tv aan in de middag
Dat doe ik elk weekend wel een keerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
Ja erg fijn, lekker wegzakken met de tv aan in de middag
zeker wel, jaartje of 3 in m'n eigen huisje inmiddels hoor.quote:
Dat dus, maar ook al ben ik een dagje vrij dan kan ik niet uitslapen, ik slaap pas lekker als ik niet kanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:31 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen
Ja, ik wil ook wel uitslapen. Maar ik ben loonslaaf, dus dat kan ik door de week wel vergeten.
Oké..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef erikje14 het volgende:
zeker wel, jaartje of 3 in m'n eigen huisje inmiddels hoor.
Is het verplicht een 2persoons bed neer te zetten als je op je zelf gaat of zo?
Succes!quote:
Spannend, gaat hard nu..quote:
tnx!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Succes!
Heb trouwens jouw cv bij mijn uitzendbureau gelegd, hoor ik nog over.
Nee, maar het ligt zo lekker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
zeker wel, jaartje of 3 in m'n eigen huisje inmiddels hoor.
Is het verplicht een 2persoons bed neer te zetten als je op je zelf gaat of zo?
jaa kreeg vanmorgen nie zo leuk mailtjequote:
Niet als je met z'n tweeen erin wilquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:37 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mwah, kost aardig wat ruimte en ik lig net zo lekker in een 1 persoons bed
Oooh jammerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:36 schreef Carooltje79 het volgende:
jaa kreeg vanmorgen nie zo leuk mailtje![]()
helaas heeft BAM in eerste instantie gekozen voor een andere kandidaat. Deze gaat donderdag a.s op 2e gesprek, mocht er niks uitkomen dan ga je weer mee in de sollicitatieprocedure.
Ik zou dat echt niet kunnen, heb ik me 2persoonsbed al te weinig ruimte... ben een echte draaikont in bedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:37 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik zeker niet!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:37 schreef erikje14 het volgende:
Mijne is lekker breed, en ik lig altijd op het randjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen, heb ik me 2persoonsbed al te weinig ruimte... ben een echte draaikont in bed
Ik vind een eenpersoonsbed ook eigenlijk wel beetje een afknapperquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja, tweepersoonsbed is wel een vereist tegenwoordig.
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind een eenpersoonsbed ook eigenlijk wel beetje een afknapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |