quote:Hallo lekkere geile jongen, ik zag je advertentie op XXX en heb zin om lekker met je af te spreken voor een geil afspraakje! Ik heb lekkere doekjes voor je kontje dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je vies wordt hihi. Nou doegdoeg, toedels en tot vlug! Geil kusje van Henk op je ...
Ja dat wil ik ook wel wetenquote:
Leg eens uit waar die associatie van nini met woest anale neukseks vandaan komt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:51 schreef immortalsean het volgende:
iemand die zichzelf (houd)NINI noemt, dan krijg je dat...
TS is latente SM nicht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:46 schreef Heathen. het volgende:
TS verstopt zich in de kast.
Vaak (zo niet altijd) is dat zelfs het doel van de inschrijvende.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:29 schreef Neuralnet het volgende:
Reacties krijgen op een datingsite is normaal als je je daar inschrijft.
Omdat die gek een foto had meegestuurd met daarop z'n voorwerp in vol ornaatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:40 schreef griekjeee het volgende:
Hoe weet je nou dat ie een kleintje had dan![]()
Lees de klacht DrSufkut, ik heb me er nooit voor ingeschreven, dat heeft een of andere lijer voor me gedaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:31 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Vaak (zo niet altijd) is dat zelfs het doel van de inschrijvende.
Ik heb het ding meteen verwijderd dus dat kan niet meer, maar mocht hij het nog eens proberen dan gaat het gelijk vereeuwigd worden in dit topic, samen met alle meegeleverde foto's en eventuele reacties terugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:09 schreef Salatrel het volgende:
no answer doesnt neccesarily mean no...
beter mailtje terugsturen dus
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:35 schreef vosss het volgende:
In het begin is het neenee en daarna nini en daarnaa ohoh en dan jaja
Met jouw e-mail adres? Joh, wat toevallig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:09 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Lees de klacht DrSufkut, ik heb me er nooit voor ingeschreven, dat heeft een of andere lijer voor me gedaan
Ik weet dat het moeilijk te accepteren is voor iemand die zijn leven slijt achter het internet, maar soms geef je zo'n adres wel eens aan iemand die je hebt leren kennen in die enge buitenwereld, zodat die persoon je iets kan sturenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Met jouw e-mail adres? Joh, wat toevallig.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:49 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk te accepteren is voor iemand die zijn leven slijt achter het internet, maar soms geef je zo'n adres wel eens aan iemand die je hebt leren kennen in die enge buitenwereld, zodat die persoon je iets kan sturen
..of misbruiken
Dat je oma dat geloofde, logisch. Maar waar zie je ons voor aan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:09 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Lees de klacht DrSufkut, ik heb me er nooit voor ingeschreven, dat heeft een of andere lijer voor me gedaan
Net alsof je bij alles sites bevestigingslinks moet aanklikken om er op te mogen komenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik denk meer dat 'ie bedoelt dat je je niet kan registreren zonder dat je op een bevestigingslink hebt geklikt
Jij hebt dus slechte mensenkennis en dan ben ik iemand die "zijn leven slijt achter het internet"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:49 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk te accepteren is voor iemand die zijn leven slijt achter het internet, maar soms geef je zo'n adres wel eens aan iemand die je hebt leren kennen in die enge buitenwereld, zodat die persoon je iets kan sturen
..of misbruiken
Hap hapquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Jij hebt dus slechte mensenkennis en dan ben ik iemand die "zijn leven slijt achter het internet"![]()
Mij ook maar blijkbaar kan het toch.quote:Lijkt me ook heel stug dat je je voor zoiets kan aanmelden zonder account activatie mail.
Jongetjes die mentaal nog niet volgroeid zijn en topics op een forum moeten misbruiken om hun beperkte wereldbeeld te projecteren op een anderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat je oma dat geloofde, logisch. Maar waar zie je ons voor aan?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef muay-toy het volgende:
je hebt wel tekentalent
edit: paint skilzzz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |