Ja maar 't is dat ik vakantie heb en niks beters te doen heb. En het me wel ff vet lijkt om Jol voor het eerst aan het werk te zien. Normaal ga ik niet heen, moet ik zo lang reizenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
eerste training is vooral voor de jeugdkom wel andere training kijken

quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
eerste training is vooral voor de jeugdkom wel andere training kijken
 Wtf maakt dat nou weer uit.
 Wtf maakt dat nou weer uit.

Ja zijn goede trainersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:13 schreef toma het volgende:
Barca moet op zoek naar een nieuwe trainer. Kunnen we daar Stekelenburg of Vermeer niet dumpen
 je bedoelt vast keepers
 je bedoelt vast keepers

Ja dat dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja zijn goede trainersje bedoelt vast keepers

Owja, want Steek en Vermeer zijn van het niveau Valdes dus die kunnen daar makkelijk onder de lat gezet wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:13 schreef toma het volgende:
Barca moet op zoek naar een nieuwe trainer. Kunnen we daar Stekelenburg of Vermeer niet dumpen

Die knipoog zet ik er niet voor niets bij vriend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Owja, want Steek en Vermeer zijn van het niveau Valdes dus die kunnen daar makkelijk onder de lat gezet worden

Net alsof Valdes zo'n wereldkeeper is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Owja, want Steek en Vermeer zijn van het niveau Valdes dus die kunnen daar makkelijk onder de lat gezet worden

Hijzelf vindt dat blijkbaar wel, als hij zegt dat 'ie 9 miljoen wil verdienenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Net alsof Valdes zo'n wereldkeeper is.
 .
 .

had ik ff over t hoofd gezienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef toma het volgende:
[..]
Die knipoog zet ik er niet voor niets bij vriend.

Snap ik wel. Als ie dat net zo klemvast weet te pakken als het gemiddelde schot op doel, houdt hij misschien 4 miljoen over.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:38 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hijzelf vindt dat blijkbaar wel, als hij zegt dat 'ie 9 miljoen wil verdienen.

Laat hem maar naar manchester gaan... Sar naar ons?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Als ie dat net zo klemvast weet te pakken als het gemiddelde schot op doel, houdt hij misschien 4 miljoen over.

Nee Valdes is een toppertje hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]

Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Net alsof Valdes zo'n wereldkeeper is.

als ik thuis ben gaat de bezem er ff doorheen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef BigKahuna het volgende:
Niveau hier.

Is dat een nieuwe speler? (Ook een grapje!)quote:

Ik verwacht weinig meer. Duurt zo enorm langquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef Barca het volgende:
Nou, nou ... 't was maar een grapje hoor!
[..]
Is dat een nieuwe speler? (Ook een grapje!)
ONTOPIC: mogen we nog deze week een transfer (aankoop/verkoop) verwachten?
 . Er lekt ook niet echt iets concreets uit.
. Er lekt ook niet echt iets concreets uit.

Nou ja ... verwachten ... hoe lijkt de status van de geruchten? Vermaelen, Obradovic, Elia, Pranjic.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig meer. Duurt zo enorm lang. Er lekt ook niet echt iets concreets uit.

Ga eens naar buiten, pak een boek, ga een film kijken, ga op vakantie. Dat is namelijk wat mensen in de voetbalwereld ook hebben. Vakantie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig meer. Duurt zo enorm lang. Er lekt ook niet echt iets concreets uit.

Hm ... doe maar 2 linksbacks! En ... denk dat er wel meer noodzakelijk is. Verdedigers, een spelmaker (alleen Aissati is te weinig), twee verdedigende middenvelders DIE EEN VERSTERKING ZIJN.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten, pak een boek, ga een film kijken, ga op vakantie. Dat is namelijk wat mensen in de voetbalwereld ook hebben. Vakantie.
Swart heeft het nb over Vermaelen nog gezegd, dat het de vraag is wanneer het rond komt vanwege de vakantie van Vermaelen. Obradovic is bezig op een EK, Jol is met vakantie gegaan.
Waarschijnlijk moet sowieso de eerste week een hoop geïnventariseerd worden bij Ajax door Jol, dus er zit weinig anders op. De enige noodzaak is een linksback en ik ben er van overtuigd dat die voor de eerste volledige training van 29 juni zal zijn.

Herhaal het nog maar 20x, want het blijft niet echt hangen bij mensen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten, pak een boek, ga een film kijken, ga op vakantie. Dat is namelijk wat mensen in de voetbalwereld ook hebben. Vakantie.
Swart heeft het nb over Vermaelen nog gezegd, dat het de vraag is wanneer het rond komt vanwege de vakantie van Vermaelen. Obradovic is bezig op een EK, Jol is met vakantie gegaan.
Waarschijnlijk moet sowieso de eerste week een hoop geïnventariseerd worden bij Ajax door Jol, dus er zit weinig anders op. De enige noodzaak is een linksback en ik ben er van overtuigd dat die voor de eerste volledige training van 29 juni zal zijn.

Ja. spelers zoals sno wel. Denk eens na manquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:26 schreef Barca het volgende:
Zouden spelers goedkoper worden naarmate het nieuwe seizoen nadert?
Hoop wel dat we spoedig wat spelers kunnen verpatsen.

Doe ik! Lijkt me geen kwestie van logica. De vraag (noodzaak) wordt mogelijk nijpender? Bij het basketball is het zo dat spelers (met name Amerikanen afkomstig van college) goedkoper worden. Op zoek naar een club moeten zij hun salariseis aanpassen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja. spelers zoals sno wel. Denk eens na man

Dat klopt. Betaal jij mee?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef Egamer het volgende:
Obradovic, Pranjic en Sulejmani aan de linkerkant.
Dat is best wel lekker.

Mijn bijdrage: 5 euro voor een cola en een broodje worst.quote:

Dromen (straks is het nog waar ookquote:
 ) mag toch
) mag toch 

denk niet dat je met die prijzen van tegenwoordig aan 5 euro genoeg hebt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Mijn bijdrage: 5 euro voor een cola en een broodje worst.

Dan kan je 1 biertje kopen. Nja.. bochtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:39 schreef toma het volgende:
[..]
denk niet dat je met die prijzen van tegenwoordig aan 5 euro genoeg hebt.

Hoe dichterbij het einde van de markt hoe duurder ze worden omdat de de club die verkoopt dan weer een vervanger moet halen wat ook weer meer kost.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Doe ik! Lijkt me geen kwestie van logica. De vraag (noodzaak) wordt mogelijk nijpender? Bij het basketball is het zo dat spelers (met name Amerikanen afkomstig van college) goedkoper worden. Op zoek naar een club moeten zij hun salariseis aanpassen.

Is Pranjic al niet naar een club in Duitsland?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef Egamer het volgende:
Obradovic, Pranjic en Sulejmani aan de linkerkant.
Dat is best wel lekker.

Nog steeds niet rond. Heerenveen vraagt 7,5 miljoen, Bayern wil niet verder dan 6.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Is Pranjic al niet naar een club in Duitsland?

Heerenveen vraagt 10 volgens VI.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog steeds niet rond. Heerenveen vraagt 7,5 miljoen, Bayern wil niet verder dan 6.

Dat snap ik maar ik wil resultaten zien. Niet zo langdurend iets als nuquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is godverdomme half juni. Jol heeft nog niet eens getraind met de jongens. We hebben nog twee en een halve maand voordat de transfermarkt dichtgaat.
Twee en een halve maand.
 Daar kan ik niet zo goed tegen en als je niet op past zijn alle echt goeie al weg. Dan kan je over 2 maanden wel zeggen we willen dat en dat of die en die maar als die net verhuist zijn schiet je niks op met nog een halve maand transversmarkt.
 Daar kan ik niet zo goed tegen en als je niet op past zijn alle echt goeie al weg. Dan kan je over 2 maanden wel zeggen we willen dat en dat of die en die maar als die net verhuist zijn schiet je niks op met nog een halve maand transversmarkt.  

Kan me niet voorstellen dat Bayern het echt laat afketsen op 1 of 2 miljoen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog steeds niet rond. Heerenveen vraagt 7,5 miljoen, Bayern wil niet verder dan 6.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |