cupasoup,chocolademelk,theequote:Op maandag 15 juni 2009 23:59 schreef CalleOcho het volgende:
is er nou niets fatsoenlijks te drinken op kantoor behalve koffie?
misschien hoort koffie thuis in Brave New World..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef Synthesist het volgende:
omdat koffie net een drugs is waar je productiever van wordt in de baas z'n tijd. dat je jezelf klote voelt na je werk boeit niet zo, de volgende dag krijg je de koffie opnieuw toegediend.
Buiten is 't gezelliger.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef Rosbief het volgende:
Om erbij te horen, omdat roken binnen niet mag.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:10 schreef Parafernalia het volgende:
Je bent pas echt stoer als je een klein beetje suiker in je koffie doet
Nee dan ben je een mietje, echte mannen drinken koffie zwart. En het liefst sterk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:10 schreef Parafernalia het volgende:
Je bent pas echt stoer als je een klein beetje suiker in je koffie doet
liever met een scheutje melkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dan ben je een mietje, echte mannen drinken koffie zwart. En het liefst sterk.
Zo drinkt een echte baas z'n koffiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dan ben je een mietje, echte mannen drinken koffie zwart. En het liefst sterk.
Dubbele espresso FTWquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jij totaal van koffie en/of frisdrank afstapt en gezonder gaat eten. Heb je véél meer energie dan koffie je ooit zou geven, moet je wel een maandje doorzetten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:07 schreef remlof het volgende:
Koffie is voor mij (en velen met mij) het middel om wakker te worden en productief van te worden. Maar ik ga me er niet beroerd van voelen 's avonds, wie dat hier zei drinkt zelf geen koffie. Net als TS waarschijnlijk
Hele dag water drinken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig over..... wat moet er volgens jou dan wel zijn??
Ja, moet je eens kijken wat voor stortvloed aan KLB-topics er dan geopend wordtquote:
bier is lekkerderquote:
Jij stuitert het hele gebouw door?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:28 schreef Salatrel het volgende:
ik heb een tray bullit in de koelkast staan op me werk
zal je wel een goeie baan hebbenquote:
Ik vodka, wijn, dropshot, alles wat ik maar wilquote:
Klopt. Ik drink al weer sinds januari geen koffie meer, en voel me over het algemeen een stuk beter.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:02 schreef honderd het volgende:
[..]
Als jij totaal van koffie en/of frisdrank afstapt en gezonder gaat eten. Heb je véél meer energie dan koffie je ooit zou geven, moet je wel een maandje doorzetten.
wheheh jouw usernamequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Joepdebaksteenkoe het volgende:
Ik drink altijd thee
Of chocomel
échte mannen zuigen op koffiepoederquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hahaha geniaal!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, moet je eens kijken wat voor stortvloed aan KLB-topics er dan geopend wordt
"Crisis: koffieautomaat op kantoor verwijderd"
"Klote directie, we worden op water zonder brood gezet"
"WTF?! Geen koffie meer op de zaak? Hoe moet ik dan wakker blijven?!"
"Waarom staat er geen koffierecht in m'n CAO?!"
"Werkgever schrapt warme dranken, werknemers gaan staken"
"Alleen nog water op kantoor, mag ik aanmaaklimonade meenemen?"
Barman is in mijn woordenboek niet te vinden onder 'Goede banen' hoor.quote:
Koffie is de olie voor de mens.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef CalleOcho het volgende:
Mensen die zonodig koffie moeten hebben, wat is daar nou zo vet aan?
ik ben dan ook geen barman. Ik ben maar een simpel studentje die een goed vakantiewerk heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Barman is in mijn woordenboek niet te vinden onder 'Goede banen' hoor.
Leuk baantje, maar niet echt serieus te nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |