Je hebt het goed begrepen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:27 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
WTF??!! Als ik het goed begrijp is zij 18, heeft ze al een dochter en is ze nu zwanger van een tweelng????
Een oud-collega van mij had op haar 18e kind #1, en op 20e kind #2. In beiden gevallen wist niemand tot op de dag van de bevalling dat ze zwanger was. Zij zelf dacht dat ze respectievelijk 3 en 5 maanden was![]()
![]()
Needless to say dat ze op haar 15e van school af ging, bij Action werkte en de vader een kamper is....
Jaah, want een slimme meid doet haar benen wijd voor de banaan van een werkeloze Antilliaan!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:43 schreef Rossoneri het volgende:
Valt me op dat op die hyves 90% blank uitschot is met een blanke babyDaar gaat het stereotype
De namen van de kinderen zijn waarschijnlijk nog ergerquote:Op maandag 15 juni 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Samantha
Priscilla
Sharon
Angela
Jennifer
Anita
Angel
Melissa
Brenda
Ik deed zojuist even een greep in het tienermoedersbestand van Nederland...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:52 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Jaah, want een slimme meid doet haar benen wijd voor de banaan van een werkeloze Antilliaan!
Er is vast wel een hyves met kinderen voor kinderen die mokkabiggetjes hebben geworpen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:43 schreef Rossoneri het volgende:
Valt me op dat op die hyves 90% blank uitschot is met een blanke babyDaar gaat het stereotype
Mijn broertje is geen 'irritante schreeuwerd'. Hij lacht alleen als mensen terug lachen, wat vaak voorkomt aangezien hij een schatje is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom zou je die kleine schreeuwerd mee naar de supermarkt nemen![]()
![]()
Niks is irritanter dan baby's in een supermarkt
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
eje
[..]
Mijn broertje is geen 'irritante schreeuwerd'. Hij lacht alleen als mensen terug lachen, wat vaak voorkomt aangezien hij een schatje is.
WTFquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn broertje is geen 'irritante schreeuwerd'. Hij lacht alleen als mensen terug lachen, wat vaak voorkomt aangezien hij een schatje is.
Ik dacht dat het een verbastering was van "ey jonge" of iets dergelijksquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar dat vandaan kwam.
Oh my, ik ben via 2 hyves personen gelinkt aan haarquote:Op maandag 15 juni 2009 23:22 schreef afcajos het volgende:
Op hyves is het helemaal hilarisch met al die tienermoeders. Ze hebben elkaar allemaal op hyves en allemaal een foto van het gedrocht als profielfoto.
http://x-butterfly.hyves.nl/
![]()
![]()
Kijk haar vrienden
Maar als hij niet lacht hoe kunnen ze dan terug lachen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hij lacht altijd naar vrouwen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar als hij niet lacht hoe kunnen ze dan terug lachen?
Contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Lekker wijf.quote:
Ze is zo gelukkig dat ze zwanger is waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh my, ik ben via 2 hyves personen gelinkt aan haar.
En als je 6 weken zwanger bent maak je dat nog niet wereldkundig door de echo op je hyves te posten.
Je zou hem dus gewoon dagen alleen in een kamer kunnen laten zonder ook maar iets te horen, dat is uniek!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hij lacht altijd naar vrouwen.
Maar ik bedoelde dus dat als mensen hem aandacht geven, hij gaat lachen en zo. En anders is hij stil.
Dus vrouwen geven hem altijd aandacht?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hij lacht altijd naar vrouwen.
Maar ik bedoelde dus dat als mensen hem aandacht geven, hij gaat lachen en zo. En anders is hij stil.
Chick magnet.quote:
Inderdaad , dus wat kost het om dat mannetje te huren zo ?quote:
Een puppy meenemen naar het strand doet het ook goed. En die hoef je tenminste zn luier niet te verschonen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Inderdaad , dus wat kost het om dat mannetje te huren zo ?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:25 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Er is vast wel een hyves met kinderen voor kinderen die mokkabiggetjes hebben geworpen.
Dit jaar bouwen we trouwens weer een voorlichtingskerststalletje in het jeugdhonk.
We hebben:
-Een 15 jarige Maria
-Geen Josef
-Een golfje uit 1994 met Masters of Hardcore sticker op de ruit en nep traanplaat op de vloer als ezel
-4 kindekes Jesus met als crib een voedselbankdoos en wietplantage knipafval als zachte bodem
-3 wijzen uit de east-side, René Froger, Gerard Joling en Gordon, die respectievelijk een pot kokosbriljantine voor kroeshaar, een bijstandsuitkering en kinderbijslag komen brengen
-Een cameraploeg van Hart van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |