Probeerde, als in: failed!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef rulerofdeath het volgende:
jah, ik probeerde net C&C Generals met David te spelen
best welquote:
zoeveel nummers zijn dat dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
Net even mijn kluisje leeggehaald, Hele sporttas voldat wordt nog een zware til naar station en op de fiets naar huis hehe.
Ik heb in HOI2 gister als Adolfje de Polen, denen, Tsjechen en Joegoslaven onderworpen aan mijn heerschappij. Gek genoeg deden de Fransen en Engelsen vooralsnog nietsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef rulerofdeath het volgende:
jah, ik probeerde net C&C Generals met David te spelen
Nummers? Boeken! 2 jaargangen ofzo , maar de mappen zijn voornamelijk de zware bitches!quote:
bewaar je de playboy in mappen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nummers? Boeken! 2 jaargangen ofzo , maar de mappen zijn voornamelijk de zware bitches!
Ik speel altijd met de game "Geert Wilders vs Islam", we winnen nooit
jij bent vast op zoek naar werkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef Rumille het volgende:
Zo, me net aangemeld bij 3 uitzendbureaus.
Misschien moet je een belletje doen naar Feyenoord, kunnen ze nog wel wat talent gebruikenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef Rumille het volgende:
Zo, me net aangemeld bij 3 uitzendbureaus.
gokjequote:
had je niks beters te doen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb me de afgelopen 2 weken kostelijk vermaakt met de "Keizerrijk Trilogie" van Raymond E. Feist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |