Ik wou even terugkomen op ons aller nico "doordevil" dijkshoorn, je kan ook overdrijven door om een paar wat kinderachtige reacties gelijk heel fokzine voor een stel dwepende 12 jarigen uit te maken, of ben ik nu een dwepende 12jarige?
En ik hoop ook dat je blijft posten want je slaat vaak de spijker op z'n hoofdje En ik heb ook al je colums gelezen, erg leuk en dankzij r@b ook een paar x op radio m ook leuk.
Laten we er maar over ophouden. Zout in de pap niet waard. dag
Je moet kunnen begrijpen dat niet iedereen je schrijfkunsten waardeert. Niet gelijk, als je eens kritiek krijgt, iedereen uit gaan schelden voor 12 jarigen. Ik vindt het niveau van jouw columns en jouw stripjes voor twaalfjarigen, evenals jouw opmerkingen tegen sjoerd. persoonlijk heb ik niks tegen je. Je moet vooral doen waar je zelf denkt waar je goed in bent. Dit is alles wat ik er nog over kwijt wil
[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 07 Januari 2000).]
Dus heb je een vraag, stel hem, zoniet...........
Groetjes
Juul
quote:
op 01-07-2000 om 12:28 PM schreef Liejannuh het volgende:Ik moet je wel waarschuwen dat we met een stuk of 15 meiden van 10 tot 13 op kamp gaan! Maar aan de andere kant: die zijn soms ook wel zo leuk!
![]()
En die hebben van die geile stemmetjes!
Oeps, weer even on-topic: Of niet Bart?
Groetjes, Casey
Bart bekent? Wat gaat ie dan bekennnen? Ben zeer benieuwd!
Issie dan nu echt weggepest?
Aahhhh wat lief......
Wie opent het topic sjumpesjound kom trug?
BadGirl, iets voor jou?
dat ie niet alleen sabientje heeft gepakt
[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 07 Januari 2000).]
( ff veranderd voor Jesper, is bij deze een vraag geworden, dus bij deze ontopic
[Dit bericht is gewijzigd door Maurisico (Datum 07 Januari 2000).]
Hier komen de vragen dan maar om het goede voorbeeld te geven:
Is Bart veranderd na BB?
Word de site www.big-bart.nl nog uitgebreid?
Heb jij ook aanbiedingen binnen?
pffff de rest interreseert me niet zo.
* Jesper geeft zich zelf een staande ovatie omdat hij de enigste is die ON topic is.
* BadGirl giechelt en denkt aan sjoerd zijn ogen en wat daarvoor zit.
Rob
quote:
op 01-07-2000 om 05:19 PM schreef R@b het volgende:
Wanneer ga je inhoudelijk eens wat vragen beantwoorden?? Veel verder dan over de site van Bart kom je voorlopig niet. Er staan nu al 3 topics vol vragen ,maar de antwoorden blijven wel erg summierRob
* blauwe m&m stelt zich jump voor achter computer met dobbelsteen....rol.......(1=ja, 2=nee, 3=misschien, 4=wie weet, 5=nog niet zeker, 6=maar, ik ben de broer van).......rol......ah! dobbelsteen zegt 2, antwoord is dus nee, zo volgende vraag, rol......
Wil de echte broer nu opstaan??????
kleine verwijzing naar de forumregels:
persoonlijke aanvallen op deze manier horen niet op dit forum thuis. Je mag het met elkaar oneens zijn, maar doe dat op een volwassen manier.
--------------------
[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 07 Januari 2000).]
quote:
op 01-07-2000 om 05:57 PM schreef Sjeknek het volgende:
Doordevil zuigt.
[KNIP]
![]()
![]()
De hobby bierdrinken is je in het verkeerde keelgat geschoten ???
quote:
originele bericht is gewist door phileine
Wat zullen we nou krijgen !
Lees eens een keer de FAQ voor de Fok!fora, dat is gewoon wel zo beleefd als je je gaat aanmelden van een nieuwe club mensen.
Het is ook een goede gewoonte om eens een tijdje rond te kijken . Dan zou je weten dat dit soort gescheld hier absoluut niet gewaardeerd wordt.
Enb rot nou maar op. (geen smiley)
----------
Chazak ve Ematz
quote:
originele bericht gewist door phileine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |