Je hebt anders wel de vrolijkste nickname die ik ooit gezien heb...quote:
jaa ik heb het nooit geprobeerd maar me zus zweert erbijquote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit geprobeerd .. wist niet dat dat ook een optie was.
*wacht geduldig af tot dat ze morgen naar de super kan voor yoghurt*
Ik heb d'r wel es gezien op een FOKmeet. Ook de enige FOKmeet waar ik ben geweest.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit geprobeerd .. wist niet dat dat ook een optie was.
*wacht geduldig af tot dat ze morgen naar de super kan voor yoghurt*
Owwwquote:Op maandag 15 juni 2009 23:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niet zeggen dat alles van na 1980 will do :[
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
nog ouder?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vind wel erg voor je, had er als kind ook veel last van, misschien word het minder als je wat ouder word
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Over pedo's gesproken...
Ik ga naar bed. Moet morgen weer kleine meisjes van me afslaan.
oja je bent het zusje van peterpanquote:Op maandag 15 juni 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nog ouder?ik wil niet oud worden .. ik ben nu perfect
Trustequote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Over pedo's gesproken...
Ik ga naar bed. Moet morgen weer kleine meisjes van me afslaan.
Ik heb alleen een oogje van je gezien. Maar 22 is wel een perfecte leeftijd... Dan heb je nog 5 jaar als vrouw en dan ben je verlept en afgeschreven.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nog ouder?ik wil niet oud worden .. ik ben nu perfect
wij willen natuurlijk allebeiquote:
Nee, je was de zoveelste die er zo enthiousiast over deedquote:
Reputatie van een dirty mindquote:
23quote:Op maandag 15 juni 2009 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb alleen een oogje van je gezien. Maar 22 is wel een perfecte leeftijd... Dan heb je nog 5 jaar als vrouw en dan ben je verlept en afgeschreven.
Ooh, nah ja, great minds think alike, enzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, je was de zoveelste die er zo enthiousiast over deed
Hmm, Enschede is helemaal niet zover... En dan een massage.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
23
maar op m'n 30e zou ik op m'n seksuele hoogtepunt zijn. Maar als i nu blijf steken ben ik straks een geweldige 23-er met de goede eigenschappen van een 30er
die je moet geven he.. niet krijgenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, Enschede is helemaal niet zover... En dan een massage.
Hoe is het nu in Tsjechie? Waar zit je, Praha?quote:
Mijn hemel, het wordt rond je 30e nog erger?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
23
maar op m'n 30e zou ik op m'n seksuele hoogtepunt zijn. Maar als i nu blijf steken ben ik straks een geweldige 23-er met de goede eigenschappen van een 30er
Er zijn weinig dingen waar ik in goed in ben, maar een massage hoort daar toch zeker bij...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die je moet geven he.. niet krijgen
je vraagt het voor jezelf?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn hemel, het wordt rond je 30e nog erger?
quote:
Boretín-Strmilov, Zuid-Bohemen, 10km van de Oostenrijkse grens, in de buurt van Telc.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe is het nu in Tsjechie? Waar zit je, Praha?
Dat klinkt goedquote:Op maandag 15 juni 2009 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen waar ik in goed in ben, maar een massage hoort daar toch zeker bij...
Vrouwen van 30 die in de bus zitten, drijven gewoon naar buiten, zo nat zijn ze...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja, dan word je een uitgezakte bonk hormonenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen van 30 die in de bus zitten, drijven gewoon naar buiten, zo nat zijn ze...
Wist je niet? Succes dan!
Wat geloof je niet.. dat venco het vraagt, dat ik het niet voor mezelf vraag, dat het op je 30e erger wrodt? wat nietquote:Op maandag 15 juni 2009 23:22 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die is wel nieuwe voor mij, ik geloof er niks van
ben jij een vrouw?quote:
+ 1.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat geloof je niet.. dat venco het vraagt, dat ik het niet voor mezelf vraag, dat het op je 30e erger wrodt? wat niet
Dat het erger wordt, de rest is al evidentquote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat geloof je niet.. dat venco het vraagt, dat ik het niet voor mezelf vraag, dat het op je 30e erger wrodt? wat niet
Slaap lekker, pas op met die brei naaldenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef Carooltje79 het volgende:
mensen ik ga er een eind aan breien.. ga eens kijken of me bedje er nog staat
fijne avond nog!
Truste![]()
maarquote:Op maandag 15 juni 2009 23:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat het erger wordt, de rest is al evident
Nou, vertel...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, laatste post voor vanavond:
ik ben 29.
quote:
Dat wil nog niet zeggen dat je een goed voorbeeld bent daarvoorquote:Op maandag 15 juni 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, laatste post voor vanavond:
ik ben 29.
Oh, dan mag ik wel opschieten m.b.t. mannen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
maar
algemeen bekend, bij vrouwen ligt het hoogtepunt rond de 30/35
bij mannen rond de 25 dacht ik... maar die weet ik niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |