Klopt inderdaad ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Of een variant daarop: Het is niet nodig om te studeren om slim te zijn
Geen idee, vast wel.quote:
Van station Hoofddorp naar RWE is zo ongeveer 10 minuten lopen. Alles bij elkaar dus behoorlijk wat evengoed.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Van station naar station is het 80 minuten. Maar ja, ik moet hier naar het station en in Hoofddorp zal ik ook niet op het station werken gok ik. Dus hoe lang het precies is, dat zou ik zo niet weten, maar ruim anderhalf uur (richting 2 uur gok ik).
Ik werk nu in Alkmaar en doe daar ook ongeveer 45 minuten over. Dat is dan wel van deur tot deur. 45 a 60 minuten vind ik prima, maar veel meer toch liever niet. En ik heb geen grote hekel aan het OV, maar een fan ben ik er ook niet van.
En overstappen an sich is het probleem niet. Maar met elke overstap neemt helaas ook de kans op vertraging weer toe. Het blijft wel de NS natuurlijk.
Nou ja, ik ga van de week nog eens goed zoeken. Tot nu toe heb ik alleen nog gereageerd op dingen die me aangeboden werden. Ik kom vast ergens iets leuks tegen, en tips zijn altijd welkom via PM/mail ofzo.Ik wil toch eerst nog even vakantie, dus heb nog wel even om iets te vinden.
Ik zag het ja, zit aardig dicht bij elkaar. Maar inderdaad, dan wordt het toch snel 120 minuten (hier ook al een stukje lopen naar het station).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Van station Hoofddorp naar RWE is zo ongeveer 10 minuten lopen. Alles bij elkaar dus behoorlijk wat evengoed.
Als assistent controller is er eigenlijk altijd wel werkJuist nu bedrijven meer inzicht willen e.d.
Niet helemaal, want ze hebben geen sneeuwgarantie voor juli en augustus, maar ze verwachten dit jaar dat je de eerste week van augustus nog kan skien. Als er dan pas laat september nieuwe sneeuw komt, zit je toch met een gat van bijna 2 maanden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:48 schreef Light het volgende:
[..]
Dus eigelijk kun je er het hele jaar door skien
Wat een stelletje prutsers.quote:Helaas ondersteunen wij uw browser type, versie of besturingssysteem niet.
We ondersteunen Netscape 4 en hoger en Internet Explorer 4 en hoger maar niet op Apple Macintosh besturingssystemen.
1 van de vele charmes van Noorwegen, het besef van en respect voor de natuurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:16 schreef Fogel het volgende:
In tegenstelling tot Nederland wordt hier niet meteen de halve noordzee aan zout op de weg geflikkerd als een indicatie is dat het misschien wel eens zou kunnen gaan vriezen... op de meeste wegen is max 8cm sneeuw acceptabel volgens de norm en alleen heel erg belangrijke wegen gebruiken ze wat zout, maar proberen het te beperken tot zand.
En nee, dat kon niet in de vorige post erbij
Idd, in NL zijn de wegen vaak genoeg wit in de winter. Maar da's meestal van het zout. Zand strooien heb ik ze hier nog nooit zien doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:16 schreef Fogel het volgende:
In tegenstelling tot Nederland wordt hier niet meteen de halve noordzee aan zout op de weg geflikkerd als een indicatie is dat het misschien wel eens zou kunnen gaan vriezen... op de meeste wegen is max 8cm sneeuw acceptabel volgens de norm en alleen heel erg belangrijke wegen gebruiken ze wat zout, maar proberen het te beperken tot zand.
En nee, dat kon niet in de vorige post erbij
Er is ook iets meer natuur. Het is geen randstad waar je nog te weinig asfalt hebt als je de hele zooi dichtasfalteert.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:32 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
1 van de vele charmes van Noorwegen, het besef van en respect voor de natuur
Hier heb je ook wel gaten en scheuren in het asfalt hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:59 schreef Fogel het volgende:
Asfalt? Dat is toch dat spul met grote gaten en scheuren erin?
(de infrastructuur is niet erg geweldig hier, maar het is dan ook geen transportnatie en het is een tikkie lastiger om wegen te bouwen hier dan in een vlak land van klei)
IE4 ondersteunen vind ik best dapper... ik zou niet eens weten waar ik het op zou moeten draaienquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
ABN AMRO wil in ieder geval liever niet dat ik bij ze kom werken, denk ik:
[..]
Wat een stelletje prutsers.
Nou ja, ik ga maar eens slapen. Morgen vast weer een enerverende werkdag.
Windows 3.11 misschien?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:25 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
IE4 ondersteunen vind ik best dapper... ik zou niet eens weten waar ik het op zou moeten draaien
quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:30 schreef JumpingJacky het volgende:
Goedemorgen![]()
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw...
* JumpingJacky mompelt iets over tubbies....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |