Pauper! Kruip terug onder je steen. Leer onze taal.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef ManianMan het volgende:
Wie verzint het om in een vraag rubriceer neer te zetten of marktconform? Dat ook nog in een boek van MBO.
Klacht: Ik krijg geen goede lessen Nederlands op school.
Ik ben niet slim genoegquote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Pauper! Kruip terug onder je steen. Leer onze taal.
Ik zit te denken, komt dat niet van rubrieken?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:29 schreef Mr.Chippie het volgende:
Alsof jullie dagelijks het woord "rubriceer" gebruiken. Ik zou het ook niet weten wat daar de betekenis van is.
ru·bri·ce·ren -ceerde, h gerubriceerd in rubrieken indelenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zit te denken, komt dat niet van rubrieken?Maar wat zijn rubrieken, ik hoor het wel eens bij journalisten maar dan weet ik nog niks
Waarom kunnen ze dat niet direct vertellen, dat kost weer een FOK! topicquote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
ru·bri·ce·ren -ceerde, h gerubriceerd in rubrieken indelen
ru·briek de; v -en 1 afdeling in een krant of tijdschrift, aan een bep. onderdeel gewijd 2 groep, klasse
als je dat niet weet ben je best een mongool!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef ManianMan het volgende:
Is er iemand die weet wat marktconform is?
http://lmgtfy.com/?q=marktconform+quote:Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef ManianMan het volgende:
Is er iemand die weet wat marktconform is?
Dit moet toch haast wel een troll zijn zou je denken.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef snorfiets het volgende:
[..]
als je dat niet weet ben je best een mongool!
dubbele mongool omdat je het met google in 1 sec kunt vinden
Tegenklacht: Jij doet zelf geen moeite het woordenboek van A tot Z te leren.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef ManianMan het volgende:
Wie verzint het om in een vraag rubriceer neer te zetten of marktconform? Dat ook nog in een boek van MBO.
Klacht: Ik krijg geen goede lessen Nederlands op school.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |